'او می خواهد به بازی همه طرف معادله': مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد Fauci بر ما بازگشایی استراتژی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: آوریل 14, 2020 2:40:38 pm رئیس جمهور دونالد مغلوب ساخ

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: آوریل 14, 2020 2:40:38 pm
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در مورد کوروناویروس در جیمز بردی جلسه اتاق چهار شنبه, مارس 25 سال 2020 در واشنگتن است. Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی, معاون رئیس جمهور, مایک پنس و وزیر خزانه داری استیون Mnuchin گوش دادن. (AP Photo/الکس Brandon)

همه به نظر می رسد به خوبی بین ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او را برتر بهداشت عمومی رسمی دکتر Anthony Fauci.

در حالی که آشکارا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است انتقاد Fauci پرتاب احتیاط به باد در بازگشایی این کشور و مهمتر از مدارس بیش از حد به زودی با توجه به این که تایید coronavirus موارد مرگ و میر در کشور هستند و بالاترین در جهان است. رئیس جمهور روز چهارشنبه در استانداران سراسر کشور به تلاش بازگشایی مدارس در ایالات مربوطه می باشند و حتی به عنوان او را متهم Fauci, ملت را بالا بیماری های عفونی, متخصص مایل به بازی همه طرف معادله'.

"او می خواهد به بازی همه طرف معادله" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "من فکر می کنم آنها باید باز مدارس کاملا. من فکر می کنم آنها باید" رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در کاخ سفید. "کشور ما رو به عقب بر گردیم و آن را به عقب بر گردیم به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. و من نمی در نظر گرفتن کشور ما در آینده اگر مدارس تعطیل هستند," او اضافه شده است.

روز سه شنبه در شهادت قبل از سنا کمیته Dr Fauci تا به حال به صراحت هشدار داد که باز کردن بیش از حد به زودی ممکن است باعث مرگ و میر بیشتر و آسیب به اقتصاد ایستاده است که در تضاد برای مغلوب ساختن پیشی جستن را تمدید فشار برای بازگشایی این کشور در تلاش برای معکوس کردن آسیب های اقتصادی در طول یک سال انتخابات. Fauci او روشن ساخته است که او معتقد است بازگشایی تصمیم گیری خواهد شد به احتمال زیاد متفاوت از یک منطقه به منطقه دیگر است. Fauci گفت: کمیته"ما نمی دانیم که همه چیز را در مورد این ویروس و ما واقعا بهتر بود بسیار مراقب باشید به خصوص وقتی که می آید به کودکان است."

Dr. Anthony Fauci, Anthony Fauci, Anthony Fauci hearing, Anthony Fauci coronavirus hearing, World news, Indian Express Dr. Anthony Fauci در کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن دی سی

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "این شد یک پاسخ قابل قبول". او گفت: coronavirus است "تا به حال تاثیر بسیار کمی در افراد جوان" اگر چه به نظر می رسد به یک نگرانی رو به رشد بیش از موارد مرموز سندرم التهابی در افراد جوان است که تصور می شود مربوط به virus.

بخوانید | AP منحصر به فرد: اسناد بالا نشان می دهد مقامات کاخ سفید به خاک سپرده شد CDC گزارش

این اولین بار نیست که مغلوب ساختن پیشی جستن و Fauci تا به حال اختلاف نظر بر ما' coronavirus پاسخ.

در واقع در یک مصاحبه با سی ان ان در ماه گذشته, Anthony Fauci گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را کاهش تلاش می تواند به نجات زندگی بیشتر آنها عمل کرده و هر چه زودتر به اجرا اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

پس از این تهمت به حال ترجمه یک پیام از یک حامی که با استفاده از هشتگ "زمان به #FireFauci" که باعث گمانه زنی های گسترده بیش از یک ممکن است rejig در کاخ سفید coronavirus نیروی کار.

هنگامی که کاخ سفید روشن به عنوان در هر انتخاب که Fauci خواهد بود نه اخراج پس از سی ان ان مصاحبه Fauci اعتراف کرد که او تا به حال ساخته شده یک انتخاب ضعیف از کلمات است. این متخصص بیماری های عفونی گفت: به نقل از رویترز که طبیعت 'فرضی' سوال کردم و او در برخی از 'مشکل'.

همچنین به عنوان خوانده شده | ما باید بازگشایی حتی اگر آمریکایی ها بیشتر بیمار می میرند: مغلوب ساختن پیشی جستن

Coronavirus که برای اولین بار پدید آمده در چین در شهر ووهان سال گذشته ادعا کرد که نزدیک به 3,00,000 زندگی و آلوده بیش از 4.3 میلیون نفر در سراسر جهان تا کنون. ایالات متحده به تنهایی ثبت کرده است نزدیک به 85000 COVID-19 مرگ و میر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن