HCQ, کلروکين را نشان نمی دهد اثر ضد ویروسی علیه coronavirus مطالعات نشان می دهد

توسط: PTI | برلین | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 6:22:25 pm اثربخشی این داروها در درمان بيماران مبتلا ب

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399
توسط: PTI | برلین | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 6:22:25 pm
coronavirus latest news, hydroxychloroquine, chloroquine, coronavirus treatment, who اثربخشی این داروها در درمان بيماران مبتلا به COVID-19 بحث شده است. (AP)

کلروکين و هیدروکسی کلروکین یا به تنهایی و یا در ترکیب با آنتی بیوتیک آزیترومایسین را نشان نمی دهد هر گونه قابل توجه اثر ضد ویروسی در برابر عفونت با این رمان coronavirus در macaques یا سلول های ریه انسان با توجه به دو مطالعات جدید در مجله Nature.

هیدروکسی کلروکین (HCQ) و کلروکين دو داروهای مورد استفاده برای درمان مالاریا مورد بررسی قرار گرفته به صورت بالقوه خود را برای درمان COVID-19 در بیش از 80 ثبت کارآزمایی های بالینی و نشان داده شده است به مهار رمان coronavirus SARS-COV-2 عفونت در کشت سلولی دانشمندان گفت.

اما آنها گفتند: اثر بخشی این داروها در درمان بيماران مبتلا به COVID-19 بحث شده است.

در یکی از این مطالعات دانشمندان از جمله راجر Le Grand از موسسه ملی بهداشت و تحقیقات پزشکی, ارزیابی اثرات HCQ درمان در cynomolgus macaques غیر انسانی پستانداران مدل SARS-CoV-2 عفونت در انسان است. آنها دریافتند که HCQ نشان داد که هیچ ضد ویروسی قابل توجهی فعالیت صرف نظر از زمان شروع درمان یا قبل از عفونت به زودی پس از عفونت و یا اواخر بعد از عفونت.

با توجه به این مطالعه با استفاده از داروی ضد مالاریا در ترکیب با آزیترومایسین یک آنتی بیوتیک و تا به حال هیچ اثر قابل توجه بر روی ویروس در سطح جالبه یا نه.

در مطالعه دیگر استفان Pohlmann و همکارانش از موسسه لایب نیتس برای پستانداران تحقیقات در آلمان یافت که کلروکين هیچ ضد ویروسی فعالیت علیه SARS-CoV-2 در سلول های ریه انسان. آنها توضیح داد که در آزمایش های قبلی سلول های که استفاده می شود برای نشان دادن یک اثر مثبت برای کلروکين ندارد آنزیمی است که به طور معمول در حال حاضر در سلول های ریه انسان و تسهیل ورود SARS-CoV-2.

دانشمندانی که در انجام این مطالعه تأکید بر اهمیت استفاده از خطوط تلفن است که تقلید بشر بافت ریه در مطالعات ارزیابی فعالیت مواد مخدر در برابر SARS-CoV-2.

به گفته دانشمندان این نتایج را پشتیبانی نمی کند استفاده از هیدروکسی کلروکین و کلروکين برای درمان بیماران مبتلا به COVID-19.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن