باید به مجموع فشار برابر عدالت, بررسی کشور 'غم انگیز شکست': جورج بوش در Floyd تظاهرات

توسط: PTI | هوستون | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 1:06:24 pm رئیس جمهور سابق جورج بوش گفت که او و

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: PTI | هوستون | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 1:06:24 pm
George Floyd protests, Us protests, George W Bush on Floyd protests, US news, world news رئیس جمهور سابق جورج بوش گفت که او و همسرش لورا, شد, "مختل بی عدالتی و ترس که خفه کشور ما". (Alex براندون/استخر از طریق نیویورک تایمز/فایل)

رئیس جمهور سابق آمریکا جورج بوش خواسته آمریکایی ها به بررسی این کشور را "غم انگیز شکست" و در مجموع فشار به صورت برابر و عدالت در میان تظاهرات خشونت آمیز در سراسر کشور بیش از وادار سازد قتل یک آفریقایی-آمریکایی ،

جورج فلوید 46 ساله آفریقایی-آمریکایی بود که دستبند و دوخته به زمین در مینیاپولیس در مارس 25 توسط یک افسر پلیس که در kneeled در گردن او به او gasped به نفس.

مرگ او باعث تظاهرات خشونت آمیز در سراسر آمریکا منجر به کشته شدن حداقل پنج نفر بازداشت و بیش از 4000 نفر و خسارت به اموال به ارزش میلیاردها دلار است.

جورج بوش گفت که او و همسرش لورا, شد, "مختل بی عدالتی و ترس که خفه کشور ما".

بوته در بیانیه ای گفت: در روز سه شنبه که آنها احساس نمی مانند این بود که وقت خود را به صحبت می کنند اما نه آن زمان برای آنها را به گوش دادن.

جورج بوش و لورا بوش گفت: آنها بر این باورند که راهپیمایی مسالمت آمیز برای این کشور است.

"آن باقی مانده است تکان دهنده شکست است که بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار به خصوص جوان مردان آفریقایی-آمریکایی هستند مورد آزار و اذیت و تهدید در کشور خود کردند."

"لورا و من نگران توسط, وحشیانه, خفگی جورج فلوید و ناراحت از بی عدالتی و ترس که خفه کشور ما است. در عین حال ما باید در برابر اصرار به صحبت کردن به دلیل این است که زمان برای ما سخنرانی. این زمان برای ما به گوش" جورج بوش گفت.

"وقت آن است که برای امریکا به بررسی ما غم انگیز شکست" و به عنوان ما انجام می دهیم ما همچنین برخی از ما جبران نقاط قوت. آن باقی مانده است تکان دهنده شکست است که بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار به خصوص جوان آمریکایی آفریقایی تبار مردان هستند مورد آزار و اذیت و تهدید در کشور خود را دارند. این قدرت زمانی که معترضان حفاظت شده توسط مسئول اجرای قانون, مارس برای آینده ای بهتر" او گفت:.

این تراژدی در یک سری از فجایع مشابه افزایش دیر سوال "چگونه ما پایان سیستمیک نژاد پرستی در جامعه ما?" جورج بوش خواسته است.

"تنها راه برای دیدن خودمان در یک نور واقعی است برای گوش دادن به صدای بسیاری از کسانی که در حال صدمه زدن و عزادار. کسانی که مجموعه ای از سکوت آن صداها را درک نمی کنند معنای امریکا و یا چگونه آن را تبدیل به مکانی بهتر," او گفت:.

امریکا بزرگترین چالش شده است برای متحد کردن مردم از زمینه های مختلف به یک ملت واحد از عدالت و فرصت است. دکترین و عادات برتری نژادی که پس از نزدیک به تقسیم این کشور هنوز هم ما را تهدید می کند, اتحادیه اروپا, او گفت:.

پاسخ به مشکلات آمریکا در حال پیدا می کنند تا به آمریکا آرمان به حقیقت اساسی است که همه انسان ها برابر خلق شده و وقف خدا با برخی حقوق رئیس جمهور سابق گفت.

"ما اغلب دست کم گرفت چگونه رادیکال که واقعا تلاش است و چگونه ما گرامی چالش اصول سیستم های در نظر گرفته شده و یا فرض بی عدالتی است. قهرمانان آمریکا — از فردریک داگلاس به Harriet Tubman به آبراهام لینکلن به مارتین لوتر کینگ جونیور — آیا قهرمانان وحدت" او گفت:.

"تماس خود را شده است هرگز برای fainthearted. آنها اغلب نشان داد این کشور را نگران کننده تعصب و بهره برداری لکه ها بر روی شخصیت ما گاهی اوقات دشوار است برای آمریکا اکثریت را به بررسی. ما فقط می توانید ببینید واقعیت در امریکا نیاز به دیدن آن از طریق چشم از تهدید مظلوم و محروم" جورج بوش گفت.

"است که دقیقا همان جایی که ما در حال حاضر ایستاده است. بسیاری از شک عدالت در کشور ما و با همین دلیل خوب. مردم سیاه و سفید دیدن مکرر نقض حقوق خود را بدون فوری و پاسخ کافی از موسسات آمریکایی. ما می دانیم که ماندگار عدالت را تنها با استفاده صلح آمیز است. غارت و چپاول است و نه آزادی و نابودی پیشرفت نیست," او گفت:.

صلح پایدار در جوامع نیاز به واقعا در برابر عدالت است. حاکمیت قانون در نهایت بستگی به انصاف و مشروعیت نظام حقوقی و دستیابی به عدالت برای همه است و وظیفه همه جورج بوش گفت.

"این نیاز به سازگار شجاع و خلاق تلاش کنند. ما در خدمت همسایگان ما بهترین زمانی که ما سعی می کنیم به درک تجربه خود را. ما عاشق همسایه های ما به خودمان زمانی که ما آنها را درمان به عنوان برابر در هر دو حفاظت و شفقت کردند."

یک راه بهتر وجود دارد. راه همدلی و تعهد و اقدام جسورانه و صلح ریشه در عدالت جورج بوش گفت.
"من مطمئن هستم که با هم آمریکایی ها را انتخاب کنید راه بهتر است," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن