است که رئیس جمهور فرانسه انجام شده خود را به بیت ؟

چه چیز دیگری مشخص شده است که روز ؟ پاکسازی وزیر امور مالی Bruno Le Maire توییتی تصویری از خود را در یک تماس تل

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

چه چیز دیگری مشخص شده است که روز ؟ پاکسازی وزیر امور مالی Bruno Le Maire توییتی تصویری از خود را در یک تماس تلفنی با بیل گیتس و با یک مدل از یک داسو Raffale نظامی جت در مشاهده روی میز پشت سر او (از جمله چیزهایی است که فرانسه وزرای احساس مهم است). معاون فرانسوا Ruffin خاطر نشان کرد هر کس که 87 درصد از پرستاران 97 درصد از خانه کمک می کند تا 76 درصد از پرداخت کارکنان و 71 درصد معلمان زن هستند اما این زنان در فرانسه کسب 26 درصد کمتر از مردان است.

سراسیمگی از پیام های تحت پوشش این تجربه ممکن است بعد از یک گروه از فعالان درگیر در یک نمادین توزیع میوه و سبزی آنها تا به حال بهبود از غول بازار در Rungis به جنوب پاریس گرفته شده و به حومه Montreuil. وجود دارد بیشتر پلیس وانت از فعالان. پاریس مطابقت گفتن در جهان در مورد آخرین شماره خود با بریگیته پاکسازی در پوشش در برابر تیتر "محدود و درگیر: در Elysée, او در حال مبارزه برای بیمارستان". نه متاسفانه با به چالش کشیدن امانوئل بیش از سیاست های خود اما در تنظیم یک مزایده از اموال عمومی در دست یک آژانس اجرای رسمی شوهرش منصوب به کار دو سال پیش با بودجه مطرح شده برای رفتن به بیمارستان بنیاد او صندلی.

و وجود او خود را همیشه حاضر در twittersphere. او در بازدید از یک مدرسه در پوآسی به غرب پاریس. شهردار محلی است "پاکسازی سازگار" را به عنوان آنها می گویند از کسانی که در سنتی در حال حاضر آماده را به دنبال سیاسی پناهگاه زیر رئيس جمهور در صحن. پاکسازی با پوشیدن ماسک های پارچه ای با برچسب کوچک پرچم فرانسه. او آن را نگه داشته در هنگام صحبت کردن به کودکان است. آنها از خانواده که در آن پدر و مادر بود در محل کار. "مادر من یک پرستار گفت:" یکی است. "یک کارگر مراقبت است." او خوب با فرزندان او مفتون آنها را به خاطر او به باهوش ظاهر بودن مفتون توسط آنها.

آموزش و پرورش

یک ساعت بعد ماسک خاموش بود – به معنای واقعی کلمه به عنوان به خوبی به عنوان استعاره - که او "مصاحبه" توسط دو تلویزیون و روزنامه نگاران. آنها به نظر می رسد در صندلی او نشسته بود کمی بالاتر روی یک دانش آموز میز. آنها زن بودند. او صحبت بیش از آنها را بارها و بارها. "مصاحبه" است که در نقل قول از آنجا که شما نمی مصاحبه پاکسازی. است که سبک خود را که چگونه او می کند "ریاست جمهوری". نشان می دهد خود را به کنترل مال شما نیست. سوالات خود را در حال و نه چیزهای پاسخ داده شود اما فرصت برای دیگر واکسن در گفتن شما و بقیه ملت چه باید بکنید.

در این فرایند ما ناظران اشیاء به توان بر تماشاگران به طلیعه در اینجا وجود دارد. ما مانند دانش آموزان در کلاس های درس او فقط بازدید, فعال شهروندان در یک دموکراسی که در آن مشارکت به معنی بیش از تکرار طوطی وار "بله" یا تنه زدن به شدت بازوی خود را در هوا به گرفتن معلم-رئيس جمهور در چشم. "ما تصمیم گرفته اند این déconfinement" بود که راه خود را از توضیح خود را یک طرفه اعلام دو هفته قبل از آن که فرانسه را دوباره باز پس دوشنبه. و هنگامی که فیلیپ خطاب به مجلس و سنا در برنامه های دولت برای پایان دادن به این مستند نه یک کلمه بود گفت: در مورد دولت محور اقدام به تولید, به بسیج برای کار با اتحادیه های کارگری و نهادهای حرفه ای برای حل و فصل مشکلات.

آخرین توییت من به دنبال آن بودند کسانی که باعث خبری که کسی در سیستم قضایی بود و در نهایت عمل خود را با هم و تحقیق در مورد چیزی که اتفاق افتاده در "قبل از". یک افسر پلیس فیلم برداری 151 مدرسه دانش آموزان به زانو زدن دست خود را بسر برده است پشت سر خود را و یا دور پشت گردن خود و یا بر روی سر خود را هنگامی که همکار خود را ماموران فرار از سیم نایلون کافهای. برخی از آنها در بازه زمانی با بینی خود را تقریبا از دست زدن به دیوار.

آن را تا دسامبر سال 2018 هنگامی که آن را به نظر می رسید که خشم در میان دانش آموزان ممکن است با پیوستن به این که از Gilets Jaunes. بهترین تصاویر جاسازی شده در یک داستان در https://mobile.francetvinfo.fr/faits-divers/police/yvelines-des-dizaines-de-lyceens-agenouilles-mains-sur-la-tete-lors-de-leur-interpellation-a-mantes-la-jolie_3088097.html و می ارزد اگر تنها به دریافت یک دسته در آنچه "آشتی مردم فرانسه با رهبران خود را" تمایل به این معنی هر زمان که شما سعی می کنید برای انجام بیشتر است که فقط با صبر و حوصله صبر کنید تا زمانی که شما گرفتار شده اند که ریاست جمهوری چشم.

Philippe مورد علاقه استعاره در طول دو هفته در سراسر مه روز بود که فرد راه رفتن در بالا باریک ریج که در آن یک گام نادرست به یک طرف و یا دیگر خواهد فاجعه طلسم. برای او که gofer در زن و شوهر آن است که فوری تعادل بین میل به باز کردن فرانسه زندگی و الزامات ایمنی هنوز راضی است. برای پاکسازی آن است که فضای باریک بین خود اقتدار و توانایی نگه داشتن کنترل از یک طرف و عدم محبوبیت امتناع خود را به مسئولیت در دیگر; بین تقاضای خود را که دیگران عمل می کنند حتی زمانی که او به آنها قدرت واقعی یا ابزار برای انجام این کار; بین نیاز خود را که کمتر سازمان فرض سرب و امتناع خود را به آنها را پوشش قانونی اگر همه چیز به نوبه خود حلقه است.

با وجود حضور او توانسته است این معامله تا کنون. اتحادیه بودند مورد ضرب و شتم بیش از قانون اشتغال در سال 2017. این بنللا بحران آمد و رفت و در سال 2018 است. این Gilets jaunes کاهش به بی ربطی در سال 2019. او حقوق بازنشستگی قانون در زمان یک گام مهم رو به جلو در مارس. در ماه آوریل یک خسته خدمات سلامت کارکنان آنچه را که بیماران خود را مورد نیاز آنها را به رغم پاکسازی را سفت کردن پیچ در آن دهه مالی راهزنی بوسیله خفه کردن مردم. و در حال حاضر در مه, او خود "déconfinement" از طریق مجلس حتی اگر آن را فقط در پنج شنبه شب قبل از تاریخ او به تنهایی تا به حال مجموعه ای برای شروع آن: دوشنبه 11 مه. آن را به عنوان متن هنوز به تایید دادگاه قانون اساسی.

اگر آن را به اند مناسب مصاحبه او ممکن است پاسخ داد که به خوبی شما فقط می توانید اجازه دهید همه چیز رانش را مستند نمی تواند برای همیشه لطفا برای آخرین کسی که به گرفتن توپ نورد. هیچ یک در سمت چپ در فرانسه مخالف بود. آنها ارائه برنامه عمل برای بسیج و تولید از آغاز مستند. برنامه ریزی برای توسعه ایمنی بهتر و مقررات برای همه وجود دارد مقدار زیادی. آنها بر اساس تصمیم جمعی-در نظر گرفتن مکان عمومی requisitioning و توسعه ظرفیت های تولیدی و نه در آشفته خصوصی سود جویی از کسانی که لکه بینی یک فرصت در Covid بحران و chancing بخت و اقبال خود را در یک بازار ساختار یافته به نفع خود توسط پاکسازی.

اما یک شرکت از عمل آگاهانه مردم را از طریق فعالیت های خود را قادر به مبارزه با این ویروس و نه به عنوان دولت آن را به "زندگی" SARS-Cov-2. یک نفر که با موفقیت طول می کشد تا یک چالش است که شما نشسته و با صبر و حوصله گوش دادن به خالی ریاست جمهوری platitudes مانند دو روزنامه نگار مجبور شدند که در کلاس درس در پوآسی.

یک ماده در واقع

من سرگردان را به شب برای روشن شدن افکار من و ساختار این قطعه در ذهن من است. هوا تازه بود پس از باران و سبز در تمام خیابان ها را من انتخاب شد سوسو زننده در آخرین روز روشن. درختان لخت زمانی که این بیماری همه گیر شروع شد و در حال حاضر شروع به ریختن گل های خود را برخی از آنها حتی دانه های خود را. نوسان بین آپارتمان هرگز کمتر از پنج طبقه به جای de La ملت و سپس بازگشت به سمت Gare de Lyon, اجازه دهید من می شنوید هشت blackbirds آواز قلب خود را.

پس از آن وجود دارد یکی نشسته روی نرده دور بالای هجده طبقه بلوک از شورای آپارتمان حداقل شصت متری ، او شده است در آواز وجود دارد تقریبا هر شب در ماه گذشته به عنوان بالکن بازه زمانی زیر گرفته اند در هر رنگ قابل تصور. گلدان گل و آبشاری creepers خود را انجام داده اند صاحبان مقیم به درجه کمال ممکن است.

گوشه ای دور در A&E ورودی برای Hôpital سنت آنتوانیک آمبولانس در راه است, آژیر ندبه. پوستر قرار داده تا در روز اول ماه مه هنوز در شمشیربازی: "میلیاردها دلار برای این بیمارستان نه برای سهامداران است." "با تشکر از شما برای تشویق. در حال حاضر از آن زمان برای عمل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب