دانشگاه هاروارد مطالعه می گوید: COVID-19 may have آمار ووهان در آگوست سال 2019; چین خواستار آن فوق العاده مسخره

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 7:48:09 pm شک یکی از بخش 37 در Chandigarh مشغول به

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 7:48:09 pm
شک یکی از بخش 37 در Chandigarh مشغول به کار بود در یک سنگاپور شرکت مستقر و در حال وارد در Chandigarh در فوریه 9. (عکس: رویترز)

چین روز سه شنبه را رد کرد و به عنوان "فوق العاده مضحک" دانشگاه هاروارد مطالعه که با اشاره به افزایش ترافیک در خارج ووهان بیمارستان از ماه اوت سال 2019 نشان می دهد که coronavirus آمار منطقه به مراتب زودتر از گزارش شده است.

یک whitepaper در coronavirus منتشر شده توسط چین روز یکشنبه گفت: این ویروس برای اولین بار متوجه شده در دسامبر 17 و چینی virologists تایید انسان به انسان انتقال در ژانویه 19, باعث مسئولان برای تحمیل مستند ووهان از ژانویه 23.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و رهبران چندین کشور را متهم به چین از عدم شفاف در گزارش این بیماری مرگبار که منجر به تلفات جانی و بحران اقتصادی در سراسر جهان است.

این مطالعه جدید که توسط محققان دانشگاه هاروارد می گوید تصاویر ماهواره ای نشان می دهد افزایش ترافیک در خارج از پنج بیمارستان در ووهان از اواخر ماه اوت تا دسامبر.

ترافیک سنبله همزمان با افزایش جستجوهای آنلاین برای کسب اطلاعات در مورد علائم مانند "سرفه" و "اسهال".

چین گفت: مطالعه "مضحک" و بر اساس "سطحی" اطلاعات بی بی سی گزارش داد.

اعتقاد بر این است که این ویروس برای اولین بار در چین ظاهر شد برخی از زمان در ماه نوامبر. مقامات گزارش داد یک خوشه از پنومونی موارد با علت ناشناخته به سازمان بهداشت جهانی (WHO) در دسامبر 31.

"به وضوح وجود دارد برخی از سطح اجتماعی اختلال وقوع و قبل از آنچه که قبلا شناخته شده به عنوان شروع رمان coronavirus همه گیر" Dr John Brownstein که رهبری این تحقیقات گفت: ABC news.

این مطالعه بوده است نه کارشناسی.

محققان تجاری داده های ماهواره ای خارج از پنج ووهان بیمارستان و مقایسه داده ها از اواخر تابستان و پاییز سال 2018 به مدت زمان مشابه در سال 2019.

در یک مورد, محققان, شمارش 171 اتومبیل پارک شده در یکی از ووهان بزرگترین بیمارستان Tianyou بیمارستان در اکتبر 2018.

داده های ماهواره ای از همان زمان در سال 2019 نشان داد 285 وسایل نقلیه در همان محل افزایش 67 درصد است.

افزایش آنلاین جستجو برای کلمات در ارتباط با علائم کروناویروس در چین موتور جستجوی بایدو به نظر می رسید به ظهور در همان زمان.

"این همه در مورد یک بدن در حال رشد از اطلاعات با اشاره به چیزی در حال وقوع در ووهان در زمان" دکتر Brownstein گفت.

"بسیاری از مطالعات هنوز هم نیاز به به طور کامل کشف آنچه صورت گرفت و برای مردم واقعا در مورد این که چگونه این بیماری شیوع آشکار شدن و ظهور در جمعیت. بنابراین این فقط یکی دیگر از نقطه شواهد" او گفت:.

در خواست عکس العمل او در رسانه های توجیهی, چینی, وزارت خارجه, سخنگوی Hua Chunying اخراج یافته به عنوان "فوق العاده مسخره".

"من فکر می کنم این مسخره فوق العاده مسخره به آمده تا با این نتیجه گیری بر اساس مشاهدات سطحی مانند حجم ترافیک," او گفت:.

"(من) دیده نمی شود تحقیقات شما ذکر شده است. اگر به این نتیجه کشیده شده است بر اساس حجم ترافيک (و) دیگر سطحی مشاهدات نمی توان آن را یک صدا نتيجهگيری," او گفت و با اشاره به اتهامات در مورد COVID-19 نشات گرفته از ووهان موسسه ویروس شناسی (WIV) با مغلوب ساختن پیشی جستن.

"که اتهام ثابت شد که به اشتباه" او گفت:.

هنگامی که با اشاره به این که چین می گوید این جهات علم بر اساس تحقیق دانشگاه هاروارد و یکی از دانشگاههای برتر در جهان, هوآ گفت: "در منشاء ویروس وجود دارد بسیاری از تئوری های توطئه در برابر چین؟.

"است که بسیار ناعادلانه است. در لحظه فشار دادن وظیفه است به منظور افزایش هماهنگی برای جلوگیری از گسترش ویروس. روزی من مطمئن هستم که حقیقت خواهد شد. چین سزاوار منصفانه و ارزیابی هدف," او گفت و با اشاره به کتاب منتشر شده توسط دولت چین جزئیات تکامل از coronavirus در ووهان و چگونه پکن وضعیت به کار گرفته.

به تازگی سازمان بهداشت جهانی (بهداشت) تصمیم گیری بدن ژنو بر اساس سازمان بهداشت جهانی (WHO) در قطعنامه ای را برای بررسی منشاء ویروس. چین نیز در حمایت از این قطعنامه است.

همانطور که از روز دوشنبه به طور کلی موارد تایید شده در سرزمین اصلی رسیده بود 83,043 58 از جمله بیمارانی که هنوز تحت درمان با هیچ کس در شرایط شدید چین ملی کمیسیون بهداشت, (NHC) گفت.

در مجموع 78,351 مردم از بيمارستان مرخص شده بودند پس از بهبودی و 4,634 مردم تا به حال از این بیماری فوت کرده و گفته است".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن