هارت جزیره: شهر نیویورک سایه تیره

در اوایل 1950s جزیره برجسته یک پناهگاه بی خانمان و قرار تا 2 000 نفر و در سال 1955 یک مرکز درمان برای اعتیاد ب

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

در اوایل 1950s جزیره برجسته یک پناهگاه بی خانمان و قرار تا 2 000 نفر و در سال 1955 یک مرکز درمان برای اعتیاد به الکل افتتاح شد. این باید یک تجربه تلخ برای همه مردم درگیر است. اما از این شهر نقطه نظر نه تنها آن را حذف ناخوشایند بی خانمانی و اعتیاد به الکل مشکلات از نجیبانه زل زل نگاه کردن از نیویورک طبقات متوسط اما نگه داشتن این Othered مردم در این جزیره در حالی که آنها زنده بودند همچنین بدان معنی است که آنها به راحتی نزدیک به میدان کوزه گری که در آن آنها خواهد بود و احتمالا تا پایان. این شهر حتی باز یک دادگاه در این جزیره که در برخورد به طور خاص با بی خانمانی در نتیجه نگه داشتن یکی از جدید ترین مشکلات مداوم به دور از انظار عمومی.

یک زندان برای زندانیان کوتاه مدت اجرا شد در طول 1950s و 60s اما در سال 1966 این بسته و مواد مخدر مرکز توانبخشی به نام ققنوس خانه باز شد. ده سال آینده یک دوره نسبی بودن به هارت جزیره به عنوان Phoenix House گسترش به خانه 350 ساکنان و جزیره حتی برای یک زمان تبدیل به یک جشنواره محل. این باز بودن به پایان رسید و در سال 1977 زمانی که کشتی به طور منظم توقف قطع شد و محفل ققنوس خانه نقل مکان کرد. هارت جزیره رها شده بود توسط زندگی و در حال حاضر می تواند یک مکان برای مرده به تنهایی.

در 1980s نهایی Othered گروه بودند کسانی که مبتلا به ایدز بودند که راه را برای ابتلا به 'گی طاعون" از طریق گفته گناهکار رفتار های جنسی. اولین قربانیان این بیماری به خاک سپرده شد در جزیره هارت اما فوق العاده این تدفین در محل به دور از نهادهای دیگر است. رسمی توجیهی برای این بود که از ترس اجساد قربانیان ایدز می تواند آلوده زندگی می کنند هر چند این توضیح کمی احساس می کند. مانند interring خودکشی در تقاطع ضمنی در این جداگانه دفن شد محکومیت شیوه زندگی از قربانیان ایدز به عنوان اگر قرار است فساد می تواند به نوعی آلوده بقیه هارت جزیره مرده. چند تا از این جداگانه گورهای بینام هستند ترک دوستان و بستگان قادر به کردهاید مرحوم حتی اگر آنها می تواند دست آوردن دسترسی به این جزیره که معمولا آنها نمی تواند.

برای سال های بسیاری از این جزیره تحت حاکمیت این گروه از اصلاح که مانع از دسترسی به طور کامل. بستگان محروم شدند از مراجعه تا پس از مبارزه با هارت جزیره پروژه این شهرستان از دست داده, دادگاه, در سال 2014 هر چند حتی پس از آن دسترسی محدود بود و عکاسی غیر قانونی است. خوشبختانه در ماه دسامبر 2019 قضایی منتقل شده به بخش پارک ها و تفریح و سرگرمی است که وعده داده است که در آینده هارت جزیره تبدیل خواهد شد نه تنها در دسترس تر بلکه بیشتر شبیه به یک گورستان عمومی از زندان.

T-استخوان باریک

T-Bone Slim
تصویر: Resurrection/T-استخوان باریک.یوتیوب.

من آمد در سراسر جزیره هارت در طی تحقیقات من به این نویسنده و موسیقیدان T-استخوان باریک (Matti Valentinepoika Huhta), فنلاندی-آمریکایی نیروی کار فعال, نویسنده و موسیقیدان و عضو رادیکال اتحادیه کارگران صنعتی جهان است. باریک بود که یک رودخانه بارج خلبان که درگذشت یک مرگ مرموز در سال 1942 بدن خود را یافت شناور در نیویورک در شرق رودخانه در نمایی از پل بروکلین. بدن او بلامعارض و پس از او به خاک سپرده شد در جزیره هارت به عنوان یک ناشناخته سفید " است. در زندگی باریک بود و شوخ طنز که دفاع و پشتیبانی امریکا طبقه کارگر اختراع نامزدان به بازی گرفته و چنین به عنوان " تنها فقیر شکستن قوانین – غنی فرار از آنها. باریک به نظر می رسید به پیش بینی خود را دفن زمانی که او نوشت:

'پس از سرمایه داری است که به طور کامل توسعه و تمدن خود رسیده dizziest اوج و زمانی که تمام زمین تمام حوضچه ها و بخشی از دریاچه میشیگان است خال خال با tombstones – و تمام چمن زار هستند گورستان – تمام دره گورستان – و تمام کوه ها هستند قبور منظورم – هنگامی که وجود دارد در سمت چپ هیچ جایی که در آن به پهلو مرده این خواهد بود که خوب دنیا برای زندگی است.

'گور باید حفر عمیق تر. گیاه مرده دو و سه deep – مرتب کردن بر اساس از "پشته 'em است." مربع بالای سنگ قبرها – همه برابر ارتفاع به طوری که ما می تواند ساخت خانه ما در بقایای مرده است.'

زمانی که او می گذراند این کلمات در سال 1925 باریک نمی دانم که او خواهد بود به خاک سپرده شد در یک گور جمعی در یک گودال انباشته سه تا پنج تابوت عمیق است. اما نقل قول پیش بینی آینده ای که در آن هیچ جایی برای مرده یا زنده که مجبور به زندگی در بالای یکدیگر مانند بسیاری از بی خانمان های بیمار و جنایتکاران که شهر نیویورک تحت فشار قرار دادند به هارت جزیره است. این نقل قول نیز قطاری باریک خشم در درمان فقیر تحت سرمایه داری و در واقع او خود را صرف زندگی اندرز امریکا طبقه کارگر برای ایستادن در برابر آن را برداری. که برای چندین دهه Riker جزیره زندانیان خواهد کار در جزیره هارت برای کمتر از $1 یک ساعت در عرض چند پا از خود باقی نمی خواهد که او را شگفت زده کرد.

پیچ و تاب وجود دارد به هارت جزیره, داستان Othering و فراموشی. در 2012, طوفان سندی شتاب در حال انجام فرآیند فرسایش در جزیره. برای سال در معرض استخوان شستشو شده اند تا در Long Island Sound. اسکلت از بی خانمان های بیمار و ناخواسته شده اند و در حال بازگشت به امد و شد زیاد شهرستان که سعی کردم به آنها را فراموش کرده ام.

شبیه T-استخوان باریک است که خود را تحت یک 'قیامت' است که نام این عنوان آهنگ از آلبوم باریک را قبلا ثبت نشده آهنگ ها است که به زودی منتشر می شود توسط بزرگ خود را-Grandnephew جان Westmoreland با آنها من تا به حال لذت بردن از کار. در این آهنگ باریک می نویسد: مردی که staggers خانه مست و می افتد به باز کردن قبر تنها از خواب بیدار صبح روز بعد و اشتباه برای یک افزایش یافته است جسد توسط ژولیده تماشاچیان. در روشی مشابه هارت جزیره مرده که مدت طولانی است که Othered و فراموش شده هستند رو به افزایش از گورهای خود و خواستار شنیده می شود. در سال آینده ممکن خواهد بود برای بستگان مانند جان به دیدار اجداد خود به خاک سپرده شد در این جزیره است. تنها وقتی که اتفاق می افتد را در نیویورک آغاز خواهد شد به صورت تاریخ واقعی هارت جزیره که گذاشته مثل یک سایه تیره بیش از gleaming آسمان خراش های منهتن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن