هماهنگ را تکذیب کرد: این مفاهیم گسترده تر از چین سانسور در COVID-19

این موضعی دروغ منجر به ظاهر متناقض واکنش های عمومی: نسبت به پایان ماه ژانویه زمانی که بسیاری از شهرستانها عمده

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

این موضعی دروغ منجر به ظاهر متناقض واکنش های عمومی: نسبت به پایان ماه ژانویه زمانی که بسیاری از شهرستانها عمده در سراسر چین آغاز شده و به اضطراب در مورد ویروس ووهان ساکنان به طور کلی هنوز هم آرام است. در اواخر ژانویه حاضر در جلسه با یک انگلستان-روت استاد در ووهان او را رد کرد و نگرانی من بیش از این اپیدمی به عنوان یک بیش از حد واکنش با توجه به رسانه ها گمانه زنی. یک مثال کلاسیک از 'خطر تکثير' او گفت در طرف دیگر از صفحه نمایش. مطمئن ووهان تا به حال بیشتر از 200 مورد تأیید اما از 11 میلیون نفر در این شهر است. او به من اطمینان داد که "وضعیت واقعی" بود واقعا نه که جدی است. این استاد دانشگاه در واکنش پژواک یک شعر بد کثیرالانتشار در WeChat, چین پیشرو رسانه های اجتماعی, برنامه, تنها چند روز قبل از این مستند: "مردم در Hankou (منطقه که در آن COVID-19 اول داشت) در حال خوشحالی خود را انجام می دهند جشنواره بهار, خرید عجله به شام و احزاب...تمام جهان می داند که ووهان است محاصره تنها ووهان نمی آن را می دانم هنوز رتبهدهی نشده است. در واقع این یک پکن از روزنامه به جای ووهان رسانه ای که اول سوال ووهان مقامات اصرار بر "هماهنگی اجتماعی" در هزینه های عمومی جهل. با تیتر 'ووهان را آرامش باعث می شود آن را غیر ممکن است برای بقیه به آرام باقی می ماند' مقاله در مقایسه با مقامات تلاش هماهنگ کردن یک ویروس به سیاسی مطابق به پوچی 'در حال اجرا برهنه' در میان خطرات. چند روز بعد از صحبت من با فوق استاد ووهان رفت و به مستند.

من تعجب می کنم که با نگاهی به گذشته چگونه بسیاری از شهروندان عادی در ووهان احساس آنها گمراه به 'در حال اجرا برهنه' قبل از این مستند زمانی که آنها رفت و در مورد شهر با روال زندگی روزانه خود را. من هم تعجب می کنم که برای کسانی که در ووهان بوروکرات آنها نیز احساس آنها در حال اجرا برهنه' زمانی که آنها می دانستند که اطلاعات گزارش شده به آنها توسط بیمارستان ها و مقامات بهداشتی بودند airbrushed تحت رضایت خود را اگر نه مستقیم پشتیبانی می کنند ؟ هنگامی که سانسور نهادینه و یا به جای به طور موثر 'constitutionalised' در حاکم بر سیستم حقایق به سرعت تبدیل شدن به آثار باستانی که در گذشته از طریق لایه های متعدد از سانسور و خود سانسور.

سانسور و اجتماعی انعطاف پذیری

یک تفاوت کلیدی بین دموکراتیک و غیر دموکراتیک متحده در پاسخ به COVID-19 لولا در مستندات اما آنچه مورد بحث قرار گرفته و انجام شود به کاهش های مختلف حذفی اثرات مستندات. برای مثال در روز پس از بریتانیا مستند در اواخر ماه مارس بحث و گاهی تظاهرات در رفاه اجتماعی مختلف گروه رسانه های جریان اصلی اخبار: تاثیر کودکان با نیازهای ویژه افراد در مراقبت از خانه, خشونت خانگی سلامت روانی و نگرانی برای ایمنی-توری برای خود اشتغالی. البته بسیاری از این مسائل حل نشده باقی می ماند و یا تنها بخشی از حل و فصل شود اما این "انفجار" از ابراز نگرانی در بسیاری از زمینه مسائل اجتماعی قابل مشاهده از شروع.

در مقابل چند جمله (حق شفعه) بحث بر پیامدهای اجتماعی مستند می توان در رسانه های چینی. اگر یک نوع در 'خشونت' (家庭暴力) و 'coronavirus پنومونی' (新冠肺炎 مشترک راه را برای رسانه های چینی به مراجعه به COVID-19 همه گیر) بر روی چین موتور جستجوی Baidu, نتایج عمدتا گزارش های خبری در افزایش خشونت خانگی در بریتانیا و ایالات متحده و ژاپن و کشورهای دیگر. گزارش خشونت خانگی در چین در زمینه همه گیر کمیاب شد. البته بایدو به عنوان اصلی چینی موتور جستجو شده است انتقاد برای دستکاری نتایج تحقیقات رکوع سیاسی و تجاری ، بنابراین این ممکن است یک نمایشگاه به نمایندگی از آنچه مورد بحث قرار گرفته و یا انجام شده در مورد خشونت خانگی در چین در طول مستند. اما این شاید بیشتر تاکید من نقطه. است که مجادلات اجتماعی در چین سانسور, خارج از دید عمومی و در نتیجه خارج از ذهن.

خطر واقعی سیاسی سانسور, اما دروغ نه تنها در شرایطی خاص بحث اما در پرورش اجتماعی رضایت به این سکوت. برای مثال شبیه به کشورهای دیگر کادر پزشکی به زودی به عنوان منادی معاصر "قهرمانان" در چین است. تصاویری از حرفه پزشکی در پوستر ادای احترام به آنها عمدتا مرد و در عین حال لیست منتشر شده از کارکنان پزشکی داوطلب پیوستن به خط مقدم بودند و تا حد زیادی ، من نوشت: یک پست در رسانه های اجتماعی چینی سوال این جنبه از نابرابری جنسیتی. پاسخ مخلوط شد. در حالی که برخی از اظهار نظر که این یک نکته جالب', سایتهای دیگران از من 'ساخت سر و صدا'. یکی از این انتقاد آمد از من پسر عموی خود که همراه با همسر خود بودند خط مقدم پزشکان. او معتقد بود که هر کس یا باید مشغول مبارزه با این بیماری است. پس چرا باید من 'منحرف' این غلظت با 'بی اهمیت موضوع برابری جنسیتی'? پسر عموی من منطق پژواک چین استراتژی توسعه بیش از 40 سال گذشته. است که در چین شده است فوق العاده خوبی در شناسایی یک هدف (به عنوان مثال مبارزه با coronavirus) و تمرکز کل کشور منابع به دستیابی به این هدف (به عنوان مثال سریع تخصیص مجدد مالی و منابع انسانی به سیستم بهداشت و درمان). گسترده تر اجتماعی و بحث و گفتگو در نظر گرفته شده اما به عنوان یک حواس پرتی. در واقع وجود دارد این است که تقریبا یک 'عملی' استدلال بدون هیچ بحث: حتی اگر مسائل مطرح شد توجه به منابع دولت محدود و تحت توسعه خدمات اجتماعی وجود دارد ظرفیت برای رسیدگی به این مشکلات به هر حال. پس چه نقطه از بحث ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن