Hamlin تبدیل جداول در Hoffman می شود 6 Pocono برنده

با وجود آب و هوا تاخیر مجبور Pocono 350 به این نتیجه با خورشید غرق شده در زیر پنسیلوانیا در افق نور-کمتر از 2.

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399

با وجود آب و هوا تاخیر مجبور Pocono 350 به این نتیجه با خورشید غرق شده در زیر پنسیلوانیا در افق نور-کمتر از 2.5 مایل مثلث پیگیری در برکه Hamlin شد winningest فعال راننده در Pocono و جف گوردون برای همه زمان جام برنده در آهنگ با شش.

"منظور من شش. من می توانم قرار داده و به هر یک از کلمات چقدر در آن به معنی به من:" Hamlin که در شروع فصل با پیروزی در دیتونا 500.

پیروزی نیز سری پیشرو چهارم سال Joe Gibbs Racing driver.

اعتبار او گفت: به افرادی که چندین ایالت دور.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این کاری است که اتفاق می افتد در فروشگاه" Hamlin گفت. "راه فراتر از آنچه اتفاق می افتد در روز مسابقه."

در روز مسابقه استوارت-هاس مسابقه کوین Hoffman برگزار شد Hamlin کردن برای به دست آوردن پیروزی. روز یکشنبه وضعیت معکوس شد آن را به عنوان Hoffman که نه تنها می تواند پیگیری کردن Hamlin بیش نهایی دور و تا به حال به حل و فصل در جایگاه دوم است.

"امید بدون هیچ احتیاط" Hamlin گفت که قادر به ماندن در مقابل Hoffman بیش نهایی دور. "من می دانستم که ما تا به حال ماشین و من فقط نوع نگهداری من فاصله وجود دارد و نمی خواهید را به هر گونه اشتباهات مثل من در بریستول داد که یک دور است."

حاشیه پیروزی بود فقط بیش از 3 ثانیه است.

Hoffman گفت: یکشنبه ماشین بود در واقع بهتر از برنده شدن خودرو در روز شنبه. اما Hamlin تیم استراتژی برای اقامت طولانی قبل از مصرف نهایی خود را توقف گودال ساخته شده تفاوت.

"او (Hamlin) را مخالف آنچه ما انجام دادیم" Hoffman گفت. "ما نمی خواهید به گرفتار در یک احتیاط و زخم از دست دادن یک کمی بیش از حد زمان در شوربا ترافیک با تمام اتومبیل های که تا به حال نمی بازمی گردد و او در خارج وجود دارد در حال اجرا پاک دور و منتظر راست به پایان (گودال) و زخم تا در مقابل از ما."

در پایان سوم شد, Erik Jones, Hamlin هم تیمی و پس از تعقیب و گریز الیوت از Hendrick Motorsports Aric Almirola, Hoffman هم تیمی است.

Kyle Busch را ناامید کننده فصل ادامه داد: در زمانی که در دامان 76 دفاع از قهرمان سری که رفته winless تا کنون در این فصل درهم با رایان Blaney. Busch چرخید و ناودان زمین زیر کشت و دیوار خود را به پایان مسابقه.

"ما در سال 2020 پس از آن جای تعجب نیست من به سقوط کردن" Busch گفت: در فاکس پخش. "من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است اما این به آن معنا ندارد به بحث در مورد آن."

یک بار دیگر آب و هوای بد مجبور تاخیر در عمل است. حملات رعد و برق در نزدیکی مسیر در سرعت دور مجبور مسابقه برای شروع حدود 40 دقیقه بعد از برنامه ریزی شده. اتومبیل رفت و برگشت در مسیر اما پس از چهار دور و باران آغاز شده است. که منجر به 50 دقیقه ای پرچم قرمز توقف.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن