Hamlin nabs پیروزی دیگر در تسلط مد در حیاط

حیاط, Fla. -- آن را در زمان او بیش از هفت ساعت به آن را دریافت کند اما دنی Hamlin شد جام نسکار سری اول سه مسا

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

حیاط, Fla. -- آن را در زمان او بیش از هفت ساعت به آن را دریافت کند اما دنی Hamlin شد جام نسکار سری اول سه مسابقه برنده 2020 فصل زمانی که او سوار به یک مسلط پیروزی در روز یکشنبه Dixie ودکا 400 در حیاط-میامی جاده سریع السیر.

Hamlin برنده دو مرحله اول و led ترین دور تا کنون در گرفتن پیروزی در Joe Gibbs Racing تویوتا. پیروزی سوم خود را در 1.5 مایل حیاط بیضی شکل است. آن را 40 در 518 جام شروع می شود.

او امن آن با عبور Hendrick Motorsports' تعقیب الیوت با 30 دور به رفتن.

هفت ساعت از جنبه های برنده شدن در آمد و به عنوان یک نتیجه از تعدادی از تاخیر برای رعد و برق.

الیوت به پایان رسید دوم .89 ثانیه برگشت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رایان Blaney از تیم Penske سوم به پایان رسید.

چهارم شد rookie تایلر Reddick ریچارد Childress مسابقه.

پنجم شد Aric Almirola از استوارت-هاس مسابقه.

نسکار مجاز به 1000 تماشاگر همه اعضای نظامی یا اولین پاسخ دهندگان به نشستن در grandstands. ساخته شده است که در این مسابقه اولین رویداد ورزشی در آمریکا به تماشای زندگی می کنند توسط تماشاگران از ماه مارس به دلیل Covid-19 بیماری همه گیر.

طرفداران تا به حال تحت نمایش درمانی قبل از ورود و نسکار گفت: نیاز به پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله های شش پا را در تمام زمانها.

شروع مسابقه به تعویق افتاد و تنها بیش از یک ساعت پس از باران نور شروع به سقوط فقط به عنوان فرمان شروع موتورهای بود شده اند ساخته شده است. پس از پنج دور رنگ زرد پرچم را به اهتزاز درآوردند به صورت رعد و برق در هشت مایل از آهنگ. مدت کوتاهی پس از آن پرچم قرمز نشان داده شد.

در مورد 6:20 تیم دوباره اخراج موتور. اما قبل از این که ماشین سرد ترک چاله نسکار گزارش یکی دیگر از اعتصاب رعد و برق در هشت مایل از جاده سریع السیر و این قانون که می گوید نژادها نمی تواند دوباره راه اندازی شود تا 30 دقیقه از آخرین رشته بود استناد كرد. در 7:10 مسابقه رفت و سبز. در دامان 33 بیشتر رعد و برق و دیگر پرچم قرمز است.

مسابقه دوباره راه اندازی دوباره در 8:15.

روز یکشنبه بود و در 12 مسابقه از فصل و هشتم پس از همه گیر-اجباری دو-plus-ماه وقفه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن