Hagedorn می شود شرکت های بزرگ مقاومت از پل نظرات

تکنولوژی شرکت اینتل این هفته خواسته Hagedorn کمپین برای بازگشت به $4000 در آن اهدا شده در سال 2018 و متعهد به

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399

تکنولوژی شرکت اینتل این هفته خواسته Hagedorn کمپین برای بازگشت به $4000 در آن اهدا شده در سال 2018 و متعهد به خودداری از آینده کمک های مالی مبارزات انتخاباتی به اصطلاح کنگره با توجه به منابع خبری.

UnitedHealth Group ساخته شده است که مشابه وعده و گفت: این تاسف گذشته خود سهم خود را دوباره انتخابات است که به مبلغ 7500 دلار جدید منابع می گویند.

"ما غافل از این فاحش و مضر اظهارات منسوب به Rep. Hagedorn و آنها به هیچ وجه منعکس کننده ارزش های ما شرکت" UnitedHealth گروه در بیانیه ای گفت.

شرکت ها مقاومت می آید یک ماه پس از Facebook پست توسط Hagedorn که برخی از ستایش به عنوان دفاع از فرهنگ غرب و ارزش های مسیحی و دیگران به عنوان انتقاد تن-ناشنوا به علت بزرگتر حمایت شده توسط سیاه و سفید زندگی می کند ماده ای برای پایان دادن به نژادپرستی و خشونت پلیس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Hagedorn پست در پاسخ به نظر توییتر توسط فعال شان که تراز وسط قرار دارد با سیاه زندگی مهم جنبش پس از او به نام برای تصاویر به تصویر می کشد عیسی به عنوان سفید را به پاره پاره کردن. او گفت: این تصاویر یک شکل سفید برتری.

در پاسخ Hagedorn محکوم پل به عنوان یک "رادیکال جنبش" است که "هماهنگ و رو به رشد است. ما هرگز نباید اجازه دهید آنها را به قدرت. ما باید ایستادگی و دفاع از کشور ما ملت ما را شناسایی ما یهودی-مسیحی و ارزش های ما در آمریکا راه زندگی است."

بحث بیش از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و آنچه در آن مخفف می آید بعد از کشتن جورج فلوید در مه 25 در حالی که در مینیاپولیس پلیس بازداشت یک ضبط رویداد که مردم شوکه و موجب جهانی تظاهرات خواستار پایان دادن به نژاد پرستی نهادینه شده. برخی از کسانی که در تظاهرات باید خشونت تبدیل شد.

این اقدامات از جمله کسانی است که رخ داده است در روچستر و کوچکتر اطراف شهرها و شهرستانها به ارمغان آورده اند هم محدوده های قومی و گروه های نژادی در دفاع از BLM اهداف.

Hagedorn در حال اجرا است در برابر DFL چلنجر دن Feehan که از دست رفته به Hagedorn با کمی بیش از 1300 آرا در سال 2018 است.

وحی که اینتل به دنبال بازپرداخت برای اولین بار علنا گزارش شده توسط محبوب اطلاعات مترقی اخبار سایت.

روز شنبه, محبوب, اطلاعات ارسال شده در داستان اشاره کرد که Hagedorn 1 کنگره منطقه ای است نه چندان دور از جایی که فلوید کشته شد. آن گفت: فصاحت و بلاغت و تاریخ "نژادپرستانه جنسیتی و ضد همجنس اتوها" شد و در تقابل با ارزش های نژادی و عدالت و برابری حمایت توسط بسیاری از شرکت های بزرگ اهدا کنندگان از جمله بانک ایالات متحده آمریکا اینتل و بهترین خرید.

سپس اقدام به تماس با این کسب و کار به دنبال دیدگاه در چرا آنها تا به حال اهدا به Hagedorn انتخاباتی. اینتل تنها به دنبال بازپرداخت.

"چند هفته پیش یک ملی Black Lives Matter سازمانی رهبر تشویق تخریب تصاویر عیسی مسیح و مسیحیت از آنجا که در نظر او آنها نشان سفید برتری" Hagedorn گفت: در بیانیه منتشر شده به پست بولتن در روز جمعه.

"من علنا در پاسخ دعوت از مردم آمریکا برای رد چنین خشونت و تخریب و ایستادن برای امریکا, تاریخ ما فرهنگ و ارزش های ما عزیز است که ما را به بزرگترین کشور در جهان است. ما یک ملت تحت خداوند است. من ادامه خواهد داد و به مبارزه برای آزادی و عدالت برابر بر اساس قانون برای هر شهروند کشور ما بدون توجه به نژاد و مذهب و یا پس زمینه در حالی که رد افراطی و شعارهای سیاسی و تاکتیک است."

برایان ایوانز, DFL حزب مدیر ارتباطات گفت: هیچ جای تعجب وجود دارد که سابق حامیان آنها "فرار Hagedorn کمپین" پس از "او با استفاده از نفرت و بلاغت به تهمت مردم نسبت به کار نژادی عدالت و برابری است."

"به جای تلاش برای متحد کردن Minnesotans در اطراف ما حل مشترک مشکلات کنگره Hagedorn است پرتاب ننگین و التهابی توهین به معنای تقسیم جوامع به صورت سیاسی خود را به دست آوردن" ایوانز گفت. "Minnesotans باید انتظار خیلی بهتر از ما رهبران سیاسی به خصوص در زمان بحران."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن