Guy Fieri فیلمبرداری در رستوران در فارگو-مورهد

محلی برای اولین بار کشف نشان می دهد میزبان و رستوران Guy Fieri فیلمبرداری بعد از ظهر دوشنبه 22 ژوئن در سل Ave.

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

محلی برای اولین بار کشف نشان می دهد میزبان و رستوران Guy Fieri فیلمبرداری بعد از ظهر دوشنبه 22 ژوئن در سل Ave. آشپزخانه در خیابان اول شمالی در مورهد در نزدیکی بنجل دم شرکت.

Fieri بود مصاحبه diners در سل Ave. هر چند نه شبکه غذایی و نه Fieri را در حساب های رسانه های اجتماعی را تایید کرد چه ستاره تلویزیونی در حال انجام است در شهر.

The Moorhead=Fantastic Facebook page started posting about Guy Fieri's stop at Junkyard Brewing Company and Sol Ave Kitchen early this afternoon.

این مورهد=فوق العاده Facebook صفحه شروع به نوشتن در مورد Guy Fieri را در Junkyard دم شرکت و سل Ave آشپزخانه در اوایل بعد از ظهر.

Addie Loerzel و مادرش, Marisa Bengtson-Loerzel بلافاصله در زمان خاموش برای سل Ave. برای دیدار با Fieri بعد از دیدن یک پست در مورد سفر در محلی Facebook ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Bengtson-Loerzel گفت دخترش یک فن عظیمی از Fieri است. او لباس پوشیدن و به عنوان شبکه غذایی میزبان برای هالووین و تلاش برای متقاعد کردن سابق مورهد شهردار دلم Rae Williams به تغییر نام این شهر به "Flavortown," Fieri معروف عبارت است.

Addie Loerzel is such a Guy Fieri super fan her room is decorated Fieri style. Submitted photo

Addie Loerzel چنین Guy Fieri فن فوق العاده اتاق خود را تزئین شده است Fieri ، ارسال عکس

تصاویر Fieri چهره در یک لحاف در Addie اتاق خواب و بالای تخت او یک پوستر از مواد غذایی شبکه هاست.

Bengtson-Lorezel گفت Fieri تحت تاثیر قرار گرفته بود زمانی که او نشان داد او یک عکس از دخترش, صحنه و لباس.

Addie Loerzel, left, dressed up like Guy Fieri for Halloween along with her brother Logan Loerzel who dressed up like bacon. Submitted photo

Addie Loerzel سمت چپ مثل لباس Guy Fieri برای هالووین همراه با برادرش لوگان Loerzel که مثل لباس بیکن. ارسال عکس

"او گفت: Addie' شما به دنبال بهتر از من'," او گفت:.

Bengtson-Lorezel گفت Fieri بود "عالی" را به دختر خود را و او می گوید او فکر می کند او می خواست به او نشان می دهد او با استفاده از برای "Diners, Drive-Ins and Dives." آن را به نظر می رسد که این خودرو در حال حاضر در سمت چپ برای Fieri بعدی شلیک در فارگو.

Fieri نیز تیراندازی در Rustica رستوران و میخانه گاه به گاه رستوران واقع در تاریخی Kassenborg بلوک ساختمان در مرکز شهر مورهد.

یک زمان کوتاه بعد یک تبدیل خوانده شده با پلاک "Flavortown" کشف شد در مقابل پوند رستوران در مرکز شهر فارگو. پوند است که به خوبی شناخته شده محلی برای آن bloody mary نوار که در آن بازدید کنندگان می توانند چاشنی نوشیدنی های خود را با همه چیز از مرغ سرخ شده به رول پیتزا.

در یک مصاحبه خارج پوند Fieri شوخی با WDAY-خبرنگار تلویزیون Andreas Hubaitar که معروف 1967 کامارو SS تبدیل خوانده شده بود سرپا نگه داشتن برای تلویزیون نشان می دهد.

"این یک ضربه تا هیچ کس حتی نمی داند آن را حتی یک ماشین واقعی," او گفت: با اشاره به سمت خودرو. "ما فقط اجازه دهید هوا از حق در اینجا و آن را برابر مثل چادر."

A red convertible with the license plate "Flavortown" was spotted in front of Pounds restaurant in Downtown Fargo, shortly after Fieri was seen shooting at Junkyard Brewing Company in Moorhead. Emma Vatnsdal/The Forum

قرمز تبدیل خوانده شده با پلاک "Flavortown" کشف شد در مقابل پوند رستوران در مرکز شهر فارگو در مدت کوتاهی پس از Fieri دیده می شد تیراندازی در Junkyard دم شرکت در مورهد. اما Vatnsdal/انجمن

Bengtson-Lorezel گفت: آن مطلق "رویای واقعی" برای Addie برای دیدار با Fieri و هر دو آنها هنوز هم "گریه و تکان دادن."

Bengtson-Lorezel گفت Fieri قدردانی Addie در مورهد Spuds پیراهن, اما او به او گفت که او می خواهم قلاب او را تا با برخی از "کوله پشتی" و خواسته تولید اعضای خدمه به مطمئن شوید که برای دریافت آدرس و اندازه.

"او فقط به عنوان خوب به عنوان من فکر کردم او می تواند" Addie گفت.

Celebrity chef Guy Fieri was spotted in downtown Fargo this afternoon. It's believed he's in town shooting segments for "The Food Network." Submitted photo

سرآشپز مشهور Guy Fieri کشف شد در مرکز شهر فارگو این بعد از ظهر. آن ها معتقد بودند او در شهر تیراندازی بخش برای "شبکه غذایی." ارسال عکس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن