زمین جستجوهای نوبه خود تا هیچ نشانه ای از از دست رفته 83 ساله مینه سوتا مرد

اسپایسر, Minn. – یک جستجو است که هنوز هم در جریان است برای یک 83-سال-پیر مرد که رفت از دست رفته چهار شنبه, ژو

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

اسپایسر, Minn. – یک جستجو است که هنوز هم در جریان است برای یک 83-سال-پیر مرد که رفت از دست رفته چهار شنبه, ژوئن 16, در حالی که سوار دوچرخه خود را در نزدیکی اسپایسر.

زمین جستجوهایی که انجام شد در طول شب در Kandiyohi County و Meeker County تبدیل شده تا هیچ نشانه ای از دونالد Leroy Wieberdink. مردم خواسته است به بررسی دوربین های مدار بسته ، outbuildings و هر abandoned farm سایت.

Wieberdink مشتاق دوچرخه سوار که می توانید سوار بیش از 20 مایل در یک روز رنج می برد از مسائل پزشکی از جمله زوال عقل با توجه به Kandiyohi County Sheriff ،

Wieberdink توضیح داده شده است به عنوان 5 فوت و 8 اینچ قد و وزن 200 پوند است. او دارای چشمان آبی کوتاه, مو خاکستری می پوشد و عینک. او در گذشته دیده می شد با پوشیدن پیراهن آبی و قهوهای مایل به زرد و سیاه و کلاه. او سوار یک غول قرمز نام تجاری دوچرخه است که یک کوله پشتی کیف در نزدیکی منطقه صندلی.

اطلاعات جدید منتشر شده روز شنبه می گوید Wieberdink متوقف در یک مزرعه در سایت شرق اسپایسر مدتی بعد از ظهر سه شنبه برای پرسیدن بود و بعد از آن دیده می شود بر روی دوچرخه خود را در شرق اسپایسر در نزدیکی تقاطع جاده های شهرستان 2 و 10 در Harrison Township.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هر کسی که ممکن است را دیده اند Wieberdink در روز سه شنبه یا چهارشنبه خواسته است برای تماس با Kandiyohi County Sheriff را در 320-235-1260.

اسپایسر حدود 12 مایلی شمال شرقی ویلمار, Minn.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب