یونان روشن سیاست اجازه می دهد تا گردشگران از تمام ملل

توسط: AP | آتن | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 1:55:12 pm مسافران پوشیدن محافظ ماسک صورت ترک ای

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399
توسط: AP | آتن | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 1:55:12 pm
Greeks rush to get haircuts, buy flowers, as virus lockdown eases مسافران پوشیدن محافظ ماسک صورت ترک این سیستم عامل از ایستگاه مترو در میدان Syntagma) در اولین روز از کاهش یک مستند در سراسر کشور در برابر گسترش بیماری کروناویروس (COVID-19) در آتن, یونان, آوریل 4 سال 2020 است. (ایسنا/Alkis Konstantinidis)

مقامات یونانی روز شنبه گفت که این کشور نمی خواهد محدود کردن ورود مسافران خطوط هوایی در ماه آینده به افرادی که از 29 کشور اما این مسافران که رفتگان از مکان هایی است که در لیست اولیه خواهد بود موضوع را به تست اجباری برای coronavirus پس از ورود و یک دوره قرنطینه از یک یا دو هفته.

دو رديفه سیاست که تصحیح اطلاعات دولت یونان صادر سه شنبه اعمال خواهد شد در طول ماه ژوئن 15-30 اگر چه مقامات سمت چپ باز امکان حفظ ورود به محدودیت پس از پایان ماه ژوئن.

بالا رتبه بندی گردشگری مقامات وزارت گفت: دولت نیاز به روشن شدن هدف از 29-لیست کشور در طول بیماری همه گیر کوروناویروس با اشاره به بیانیه ای که در وزارت امور خارجه وب سایت. مقامات صحبت کرد به گزارش آسوشیتد پرس به شرط ناشناس ماندن به دلیل موضوع سیاسی حساس است.

با توجه به مقامات و وزارت امور خارجه سند تعداد محدودی از پروازهای بین المللی ادامه خواهد داد و تنها مجاز به فرود در فرودگاه بین المللی آتن تا ژوئن 15. هر اتحادیه اروپا سیاست ورود هر مسافر باید آزمایش ویروس و اقامت یک شبه در هتل تعیین شده.

بازدید کنندگان که تست منفی مورد نیاز خود-قرنطینه به مدت 7 روز در حالی که آنهایی که تست مثبت باید صرف 14 روز تحت نظارت و قرنطینه.

یونان گام به استقبال بیشتر بازدید کنندگان در زمان برای تعطیلات تابستان فصل است. شروع ژوئن 15, پروازهای بین المللی نیز می تواند زمین در تسالونیکی کشور دومین شهر بزرگ. کسانی که از 29 تعیین شده کشور که اکثر آنها در اروپا خواهد بود موضوع را به صورت تصادفی انجام شد.

مسافران از همه کشورهای دیگر باید برای ادامه تست گرفتن اقامت یک شب در خاص هتل و quarantining یا هفت یا 14 روز.

29 کشور جمعه اعلام کرد عبارتند از: آلبانی, استرالیا, اتریش, شمال مقدونیه و بلغارستان و آلمان و دانمارک, استونی, ژاپن و اسرائیل و چین ، کرواسی ، قبرس لتونی لبنان, نیوزیلند, لیتوانی, مالت, مونته نگرو, نروژ کره جنوبی, مجارستان, رومانی, صربستان, اسلواکی, اسلوونی, جمهوری چک و فنلاند.

لیست کشیده شد تا بر اساس یک سند از اتحادیه اروپا حمل و نقل هوایی آژانس ایمنی فرودگاه ها در سراسر جهان "واقع در مناطق با خطر بالای انتقال COVID-19 عفونت است."

شروع جولای 1, همه یونانی فرودگاه است که می تواند ترافیک بین المللی را دوباره باز به پرواز از خارج از کشور. در آن زمان تصادفی غربالگری برای این ویروس به تمام درخواست ورود مسافران مگر اینکه بهداشت عمومی ملاحظات دیکته سختگیرانه تر, تست, یک مقام وزارت گردشگری گفت.

علاوه بر این ورود بین المللی از طریق دریا نیز اجازه داده می شود به عنوان از 1 ژوئیه نیز به صورت تصادفی تست. خارجی ها رفت و آمد با زمین نیز مجاز خواهد بود برای ورود به یونان از کشورهای همسایه آلبانی و بلغارستان و شمال مقدونیه – اما نه ترکیه و منوط به آزمایش تصادفی.

"یونان در هر مرحله حفظ حق تغییر هر یک از موارد فوق در نور از تغییر شرایط" وزارت امور خارجه سند متحده است.

یونان تحمیل یک مستند در اوایل آن شیوع کروناویروس یک حرکت با اعتبار محدود کردن عفونت. این کشور تا به حال در مجموع 175 مرگ و میر و 2,915 موارد تایید شده به عنوان از شنبه. هیچ مورد شناسایی شده اند در اکثریت قریب به اتفاق از جزایر یونانی که محبوب لکه تعطیلات.

گردشگری و صنایع مرتبط را تشکیل می دهند در حدود 20 درصد از اقتصاد یونان و دولت شده است اضطراب به اطمینان حاصل شود توریستی فصل از دست داده است این سال است. با توجه به گردشگری وزارت 350,000 شغل بستگی دارد به طور مستقیم در گردشگری به عنوان بسیاری از دو برابر این تعداد به طور غیر مستقیم.

در این مرحله "ما در نقطه صفر" در مورد راهاندازی گردشگری ترافیک از دست رفته در گیر یک مقام وزارت گردشگری گفت: AP و اضافه کرد که آن را حداقل دو یا سه هفته برای دیدن اگر رزرو شروع به انتخاب کنید تا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن