بیشتر گرند فرک سرشماری نرخ پاسخ پیشی دولت به طور متوسط

و با میلیاردها فدرال دلار در خطر حوادث در چند ماه گذشته به سختی می تواند در بدتر زمان overshadowing تلاش رود ب

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399

و با میلیاردها فدرال دلار در خطر حوادث در چند ماه گذشته به سختی می تواند در بدتر زمان overshadowing تلاش رود به هدایت بیش از $19,000 به داکوتای شمالی در دهه آینده برای هر شمارش فرد است.

کوین Iverson دولت متخصص گفت که بودجه فدرال کمک می کند هموار کردن جاده ها, تغذیه دانش آموزان و حمایت های اجتماعی و خدمات پزشکی تامین مالی یک شبکه از برنامه های ضروری برای اهالی داکوتای شمالی' زندگی روزمره. نرخ پاسخ شده اند نسبتا خوب اما نیست که در آن آنها باید در عین حال – و داده ها-مجموعه پنجره بسته است.

"من آن را دوست دارم هنگامی که از فردی می آید و می پرسد یک شهرستان و یا یک شهرستان مدیره چگونه در مورد سنگ فرش من جاده؟" Iverson گفت. "و ای کاش این شهرستان رسمی می گویند آیا شما خود را تکمیل سرشماری فرم ؟ زیرا که در آن شما فکر می کنم ما دریافت پول برای انجام این نوع پروژه؟"

یک چنین پروژه خیابان ساخت و ساز در امتداد خیابان دانشگاه در چنگال بزرگ است که هنوز هم اتفاق می افتند در هزینه بیش از 4 میلیون دلار بیش از $2.2 میلیون نفر از آن خواهد بود که بودجه آن توسط دولت فدرال به گفته مقامات شهرستان. شهرستان مدیر تاد Feland گفت: این دقیقا نوع پروژه ای است که تعداد دقیق کمک می کند تا صندوق.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"مردم ممکن است بی بند و مداخله در مورد سرشماری در حال حاضر, اما روز شماره می آید با آنچه در جامعه ما این است که مردم را علاقه" Feland گفت. "و اگر آن را خوب مردم خواهد بود هیجان زده است. و اگر آن را بد مردم خواهد گفت: خوب چه کار می کنیم به همه شمارش?"

مانند بسیاری از دیگر کارمندان دولت, Iverson صرف مقدار از تابستان تماشای پاسخ به سرشماری آمده در دانستن است که مجموعه این است که به احتمال زیاد مانع coronavirus به ذکر نمونه hangups. بی اعتمادی در دولت موقت زندگی می کنند و مثل همه آن را سخت تر برای دریافت تعداد دقیق.

اما تا کنون چنگال بزرگ است 67.8% پاسخ دهی – یک شماره است که به توصیف منازل شخصی' از اتمام سرشماری و شامل مکان هایی مانند UND خوابگاه. آن را با نزدیک شدن به 74.6% نرخ از سال 2010 آن را بالاتر از هر دو داکوتای شمالی و در سراسر کشور نرخ که هر دو بین 61 و 62%.

East Grand Forks, در ضمن خود پاسخ دهی نزدیک به 75 درصد بالاتر از مینه سوتا را 71.4 درصد است.

چنگال بزرگ رهبران شهر هنوز هم نگران نرخ پاسخ از UND دانش آموزان به ویژه کسانی که زندگی ممکن است در خارج از دانشگاه و پس از آن آواره شده اند با تغییرات ناگهانی در طول coronavirus بیماری همه گیر. همان می رود برای بسیاری از دیگر محلی مستاجرها جدید آمریکایی ها و حتی پرسنل نیروی هوایی بسیاری از آنها نیز ممکن است درک نمی کنند این سرشماری به دنبال اطلاعات به طور خاص در مورد تاریخ 1 آوریل.

استفانی Halford, شهرستان برنامه ریزی رسمی است که کمک به رهبری مبارزات انتخاباتی محلی را تشویق به پاسخ گفت: رسانه های اجتماعی فشار و پستها انتظار می رود در هفته های آینده و ماه. می آید پس از coronavirus همه گیر منجر به لغو متعدد رویدادهای عمومی – همه آنها فرصت های از دست رفته به تشویق پاسخ در فرد است.

برای تکمیل سرشماری ساکنان می توانند به 2020census.gov.

و Iverson گفت که بدون توجه به پاسخ نرخ سرشماری درب-سینه شروع خواهد شد بازدید از جامعه در آینده نزدیک. که کمک خواهد کرد که پاسخ نهایی تا هر چند او گفت که بسیاری از ناظران ترجیح می دهند داکوتای شمالی جوامع ببینید 80 درصد نرخ پاسخ قبل از آن اتفاق می افتد. و این بدان معناست که جامعه و فراتر از آن – هنوز راه طولانی برای رفتن.

"کسانی که در مناطق روستایی هستند فقط به عنوان حد متناسب نهفته در مناطق شهری است. این درست است که وجود دارد خیلی بیشتر از ما در مناطق شهری," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب