دشت بزرگ مواد غذایی بانک برنامه رایگان ارائه می دهد وعده های غذایی به کودکان در سراسر داکوتای شمالی

FARGO — بیش از 33 ، 000 کودکان در داکوتای شمالی تکیه رایگان و یا کاهش می یابد ناهار برنامه ها به غذا خوردن در

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

FARGO — بیش از 33 ، 000 کودکان در داکوتای شمالی تکیه رایگان و یا کاهش می یابد ناهار برنامه ها به غذا خوردن در طول سال تحصیلی. اما این برنامه ها توقف در طول ماه های تابستان و کسانی که هزاران نفر از دانش آموزان نیاز به پیدا کردن کمک های دیگر برای پیدا کردن غذا.

دشت بزرگ بانک مواد غذایی جوانان در تابستان وعده های غذایی برنامه ارائه غذای رایگان به مواد غذایی-کودکان ناامن این تابستان در حالی که آنها لازم نیست که دسترسی به آن مدرسه سال وعده های غذایی. این برنامه که در اطراف بوده است پس 2013, خدمت, 6,700 وعده های غذایی در سال گذشته است.

آن را ارائه می دهد یا ناهار و یا شام از یک تا شش روز در هفته بسته به محل و آن را در حال حاضر در هشت مکان در داکوتای شمالی از جمله دو در وست فارگو پنج در جیمز تاون و یکی در Enderlin.

"ما همیشه متعهد به مبارزه برای پایان دادن به دوران کودکی گرسنگی" مدیر برنامه های نانسی Carriveau گفت. "جوانان ما در تابستان وعده های غذایی برنامه همراه با کوله پشتی ما برنامه و شربت خانه برنامه انتگرال به توانایی ما برای ارائه نیاز به کمک های غذایی به 38 درصد از افراد تبدیل به دشت های بزرگ مواد غذایی بانک هر سال که کودکان هستند. ما خدا را شکر برای تمام قهرمانان در هر جامعه میزبانی جوانان در تابستان وعده های غذایی سایت در این سال و کمک به ما برای انجام تمام کارهایی که ما می توانیم برای اطمینان از هیچ کودک گرسنه."

از طریق Aug. 10 کودکان و نوجوانان می توانید وعده های غذایی رایگان در وست فارگو از 5-5:30 بعد از ظهر دوشنبه در سوتهسید پارک و 5:45-6:15 بعد از ظهر دوشنبه در Meadowridge پارک.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در جیمز تاون, وعده های غذایی ارائه شده 11:30 صبح تا 12:30 p. m. دوشنبه از طریق شنبه با زمان و روزهای هفته متفاوت توسط پنج مکان: Nickeus پارک; Leapaldt پارک; هنر پارک; دو رودخانه Activity Center; و Stutsman شهرستان فرمت. در Enderlin وعده های غذایی در حال خدمت از 11:30 صبح تا 12:30 بعد از ظهر هر سه شنبه و پنج شنبه در اولین کلیسای لوتری تا Aug. 27.

اطلاعات بیشتر در دسترس است در دشت های بزرگ مواد غذایی وب سایت بانک.

جوانان در تابستان وعده های غذایی است و یکی از مواد غذایی بانک سه برنامه است که با تمرکز بر تغذیه کودک. کوله پشتی برنامه می فرستد کودکان خانه برای تعطیلات آخر هفته با یک کوله پشتی با شیر, آب میوه, میان وعده و غذا برای سه وعده غذا در طول تعطیلات آخر هفته در طول سال تحصیلی و مدرسه شربت خانه برنامه ارائه می دهد وعده های غذایی مغذی از شربت خانه مواد غذایی در مدارس و کتابخانه ها و یا پارک.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن