افتتاح MMIP سرد مورد تحقیق دفتر تساوی ستایش, انتقاد

دفتر باز در دوشنبه 27 ژوئیه در بلومینگتون, مراحل دور از بازار آمریکا است و از هفت مجموعه ای برای باز کردن در س

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399

دفتر باز در دوشنبه 27 ژوئیه در بلومینگتون, مراحل دور از بازار آمریکا است و از هفت مجموعه ای برای باز کردن در سراسر کشور به عنوان بخشی از کاخ سفید عملیات بانوی عدالت نیروی کار: یک تلاش مشترک توسط آمریکا اداره امور هند و بخش های داخلی, عدالت و سلامت به منظور بررسی و کمک به پایان بحران از دست رفته و به قتل مردم بومی (MMIP).

معاون وزیر امور هند تارا Katuk Sweeney — پوشیدن یک بلوز قرمز رنگ نمادی از MMIP آگاهی جنبش — روز دوشنبه گفت که عملیات بانوی عدالت "آدرس نگرانی عمیق خود را از رهبران قبیله ای و جوامع خود را در مورد (MMIP) بحران است."

نیروی کار را جمع آوری و مدیریت داده ها در MMIP موارد در سراسر حوزه های قضایی (چیزی که هرگز انجام شده است در مقیاس ملی قبل) ایجاد پروتکل های جدید و موارد حل نشده ایجاد چند قضایی تیم به بررسی سرد موارد و کمک به روشن کردن قضایی سردرگمی در میان محلی و ایالتی و فدرال قبیله ای سازمان های اجرای قانون. Sweeney گفت: وظیفه نیروی یافته های گزارش خواهد شد به طور مستقیم به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

همچنین در حضور و غیاب و پوشیدن لباس قرمز رنگ بود دختر اول و کاخ سفید مشاور Ivanka Trump, که گفت که میزان خشونت علیه مردم بومی به ویژه زنان و دختران است "یک بحران جدی و دلخراش نسبت است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

با توجه به دفتر تحقیقات فدرال بیش از 1,400 موارد از دست رفته مردم بومی در سراسر کشور باقی می ماند باز 136 که در مینه سوتا به تنهایی. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مینه سوتا مادری زنان به قتل رسیده در هفت برابر رای سفید زنان است.

در سراسر کشور بومی زنان در برخی از مناطق به قتل 10 برابر بیشتر از میانگین ملی با توجه به قانون مرکز منابع. بیش از چهار در پنج بومی زنان خشونت را تجربه کرده اند و بیش از نیمی از تجربه خشونت جنسی در طول عمر خود را.

معاون رئیس جمهور از کاهش سو ملت فضل Goldtooth باز رویداد روز دوشنبه اشاره کرد که بلومینگتون در اتاق می ایستد در داکوتای سرزمین مادری و سنگ داکوتای زنان آهنگ به افتخار مادری زنان که در میانهی شب به خانه می آیند. او گفت: وظیفه نیروی "فوق العاده و واقعا فروتنی" و نشان از اهمیت دولت به دولت و روابط بین ایالات متحده و حاکمیت قبایل.

"در همان زمان آن را بسیار احساسی فکر کردن در مورد تمام زنان در تمام داستان گفت: هرگز" او گفت:.

این رویداد همچنین جلب انتقاد از مینه سوتا رهبران. تشکر. مریم Kunesh-Podein D-جدید برایتون گفت: در خارج از رویداد روز دوشنبه که او و دیگر قانونگذاران که پیش نویس قانون ایجاد مینه سوتا خود MMIP نیروی کار بودند مطلع نیست و یا دعوت به دوشنبه سفر جلوتر از زمان. او گفت: آن را به نظر می رسد به مانند یک "فرصت عکس" و "تبلیغات رویداد" و نه نیت تلاش برای کار با ذینفعان.

"این احساس مانند یک pop-up بخش" او ادامه داد. "شما می دانید که چگونه ما pop-up رستوران ها و مغازه ها در سراسر ؟ آنها در اینجا یک دقیقه و آنها رفته ، آنها به بهترین چیز بعدی. این که چگونه آن را احساس می کند مانند این ممکن است به من."

Kunesh-Podein ادامه داد: به می گویند که وجود دارد "مقدار زیادی" از قطعه از قانون به دولت فدرال می تواند از طریق فشار به کمک آدرس MMIP مثل هل دادن کنگره برای دوباره اجازه خشونت علیه زنان عمل می کنند به جای استفاده از آن را مانند یک "پیاده."

"پیام ما این است: ما زنان در دسترس نیست برای فرصت های عکس. آنها یک شیرین کاری تبلیغاتی," Kunesh-Podein گفت. "و اگر آنها واقعا می خواهید به انجام این کار واقعا خوب کار را برای ما بومی جوامع پس از آن وجود دارد مقدار زیادی از لوایح و اقدامات و کمک های مالی در سطح فدرال آن را فوری سود نه تنها به جوامع بومی اما تمام جوامع ما در سراسر کشور و در سراسر کشور."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن