چنگال بزرگ, معلم, هدیه کلیه می شود درس در چگونه زندگی می کنند

آن روز آمد در ماه گذشته پس از به سلامت از پسر عموی خود را علامت گذاری Vanyo, 56, از ریچفیلد, Minn., تا به حال

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

آن روز آمد در ماه گذشته پس از به سلامت از پسر عموی خود را علامت گذاری Vanyo, 56, از ریچفیلد, Minn., تا به حال به طور جدی رو به وخامت گذاشته.

"سال گذشته شده است واقعا دشوار برای پسر عموی من" گفت: رویه یک معلم انگلیسی در گرند فرک مرکزی دبیرستان. "زمانی که من او را به صحبت در تلفن او به صدا نزدیک به 76 به جای 56."

در کنار مادر خود را از خانواده, یک بیماری ژنتیکی سندرم بیماری کلیوی آورده چند به نقطه جایی که آنها نیاز به پیوند کلیه به زنده ماندن او گفت:.

قراردادن:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پنج سال پیش Vanyo به او گفت: "من خوب هستم اما در حال حاضر در حدود پنج سال من رفتن به نیاز به یک کلیه" رویه یاد شده است.

که پیش بینی درست در زمانی که در اطراف Christmastime, Vanyo "نامیده می شود و گفت: تعداد تانک" گفت: رویه که بعد رفت و از طریق آزمایش برای تعیین اگر او می تواند یک بازی مناسب است.

"تمام پیش نیازهای مورد نیاز آنها من بیش از حد" او گفت که او اتخاذ می کند و دارای بیماری ژنتیکی بیماری است. "این بیش از یک بازی."

میخ سرپهن کوچک, 46, در اصل از East Grand Forks است التحصیل از دانشگاه ایالتی مینه سوتا مورهد و دارای درجه دکترا در آموزش و پرورش معلم از UND. سابق فارگو جنوبی و فارگو شمالی بالا, معلم مدرسه و پیگیری مربی همچنین تدریس در MSUM و UND آموزش و پرورش بخش است.

زمانی که موقعیت باز به تدریس زبان انگلیسی در ساری, مرکزی, پونز بود هیجان زده در مورد چشم انداز از "کار برای کسی که من تحسین او گفت:" اصل جان Strandell.

هنگامی که او را استخدام کرد تا سال گذشته به تدریس زبان انگلیسی در گرند فرک مرکزی دبیرستان او هشدار داده Strandell در مورد وضعیت خود را به عنوان امکان پذیر است و کلیه اهدا کننده.

"او حتی چشمک زدن" رویه یاد شده است. "او گفت:" ما آن را به کار.'"

به دانش آموزان خود را در چنگال بزرگ مرکزی دبیرستان او به طور خلاصه ذکر این احتمال که او ممکن است نیاز به غایب برای پیوند او گفت:. "من تا به حال اجازه دهید آنها را می دانم که روز بعد من ممکن است رفته باشد."

تلفن همراه او نگه داشته در تریبون – در مورد او احضار شد – یک یادآوری است که یک پاسخ فوری لازم بود. دانش آموزان خود را "بودند و در مورد آن خوب," او گفت:.

"من هرگز شده است بسیار هیجان زده به دریافت تماس از telemarketers" او به شوخی.

امیدوار به تاخیر

میخ سرپهن کوچک و Vanyo خانواده ها امیدوار بودند پیوند عملیات برگزار می شود تا پس از پایان سال تحصیلی به پایان رسید و آموزش از راه دور است که در ماه آوریل آغاز شده بود.

"علامت گذاری به گفته پزشکان احساس می کنم ما می توانیم آن را تا ماه ژوئن" پونز گفت. "سپس COVID اتفاق افتاده است" و عمل جراحی شد "تعطیل."

پسر عموی خود را گزینه بودند به پذیرفتن جسد کلیه و یا شروع دیالیز; دوم "باعث می شود آن را سخت به قبول یک اهدا کننده کلیه" پونز گفت.

اما در اوایل ممکن است پس از بررسی موارد در حال بررسی پزشکان انتخاب Vanyo را "به عنوان یکی از بهترین دلیل آن خواهد بود آسان برای انجام این کار گفت: رویه که دریافت یک تماس در روز جمعه با دستورالعمل "در مینیاپولیس توسط ساعت 8 صبح دوشنبه."

اصلی Strandell بود "آنقدر مهربان" پونز گفت. "من به او گفتم من می تواند دو هفته از تکالیف آماده به انجام. من گفتم: من باید شنبه تا شنبه به بهبود است."

رویه گفت: دانش آموزان خود را "من قول می دهم من شکست نمی تواند یک شکست برای خود ترم."

پس از دو روز کامل تست در شهرستان Hennepin مرکز پزشکی رویه و Vanyo تحت عمل جراحی پیوند چهار شنبه, مه 6.

"من آموزش تا سه شنبه شب" او گفت:.

روز بعد از عمل جراحی "من در تلفن و ایمیل و پاسخ دادن به سوالات از دانش آموزان است."

تحت تأثير دارو, او گفت:, "من پرسیدم پرستار 'لطفا مطمئن شوید که من نمی گویم هر چیزی نامناسب است.'"

او تنها یک هفته برای یک مرخصی پوشش داده شده توسط یک همکار و او ایجاد کرده بود "کمی مینی ویدئوها" خود را به نگه داشتن دانش آموزان در یادگیری درگیر, او گفت:.

رویه از بیمارستان مرخص شد, چهار روز پس از عمل جراحی بود اما مجاز به بازگشت به خانه به دلیل پتانسیل برای "بیش از حد بسیاری از عوارض" او گفت:. او در آنجا ماند در یک هتل در نزدیکی جدا شده – حتی از همسر او – با توجه به همه گیر.

"حتی در آن تنهایی, من می خواهم دریافت متون از همکاران پیام از (سرپرست) دکتر برنر – 'ما در حال فکر کردن از شما – هر روز چند بار در روز او گفت:" در مورد "فوران عشق و احترام" دریافت کرد.

"به عنوان تنها به عنوان من بود و من هرگز احساس تنهایی است."

با وجود این پس از جراحی درد – "این احساس کسی هل چاقو به شکم و در سمت چپ آن وجود دارد," او گفت: – و اینکه بسیار خسته او حفظ دیجیتال ارتباط با دانش آموزان و پدر و مادر نگران از اتاق هتل خود را.

"من می خواهم انجام نیم ساعت به یک ساعت به ارزش کار و سپس چرت و معمولا بین ساعت 8 صبح و 4 بعد از ظهر هر زمان که من احساس خوبی به اندازه کافی. دانش آموزان ممکن است دریافت یک ایمیل از من در 2 در صبح است."

"آموزش عالی بود تاسیسات," او گفت:, و اشاره کرد که پس از 50 دقیقه زوم جلسات با دانش آموزان "من احساس uplifted."

یک دلیل برای قربانی

به عنوان رویه بازیابی از عمل جراحی به او هشدار داد شده توسط دیگر کلیه اهدا کننده پسرخاله که او را "دو ماه از ناراحت بودن," او گفت:, و تا آنجا که یک سال قبل از او به شما احساس کاملا شفا.

او به عنوان منعکس کننده در این سفر او هنوز هم awed by the حمایت او از دریافت Strandell و "فقط floored" توسط مکرر متن پیام او را دریافت از سرپرست تری برنر و جریان آرزوهای خوب از همکاران در گرند فرک مرکزی پس از عمل جراحی پیوند.

رویه نمی خواهم به گوش مردم استفاده از کلمه "قهرمانانه" برای توصیف خود, کلیه, اهدا, او گفت:. "این فقط به آنچه شما انجام می دهند برای کسانی که شما را دوست دارم."

بزرگترین شادی دانستن است که با وجود برخی عوارض Vanyo بهبود به خوبی می گذرد.

"من می دانم که او را برای رفتن به 21 و بالا رفتن از کوه اورست" رویه گفت: "او در حال حاضر و او برای تلفن های موبایل مانند علامت از 15 سال پیش. شما می توانید بگویید در حال حاضر او احساس بهتر و در ادامه به احساس بهتر است."

برای دانش آموزان خود گفت: "بسیاری از آنچه آموخته است در برنامه درسی."

او امیدوار است به یک اعتبار به عنوان مثال از "شفقت و همدلی و انسانیت" او گفت که او پیوند داستان ارائه درس فراتر از آن دسته از دانش آموزان ممکن است با خواندن Steinbeck یا همینگوی.

"در زندگی وجود دارد, فداکاری, اما آن را بهتر است. پس اگر من می توانید آن را انجام دهید چرا که نه ؟ " او گفت:.

"من امیدوارم که آن را آموزش داده و آنها را در مورد تفکر فراتر از خود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب