چنگال بزرگ دانش آموزان به 8 درصد افزایش در نمرات

این افزایش تقریبا معادل یک نامه کلاس گفت: کاترین Gillach دستیار سرپرست آموزش و پرورش متوسطه برای Grand Forks م

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

این افزایش تقریبا معادل یک نامه کلاس گفت: کاترین Gillach دستیار سرپرست آموزش و پرورش متوسطه برای Grand Forks مدارس دولتی.

تصمیم گیری در خصوص افزایش ساخته شده بود پس از بحث های زیادی در مورد چگونه از راه دور آموزش نهفته دانش آموزان "که بسیار متغیر و سطوح کنترل خود را در خانه آموزش" Gillach گفت.

به عنوان معلمان و مدیران تجزیه و تحلیل عملکرد دانش آموز داده و آن را در مقایسه به گذشته چهارم این مدرسه در سال "نگرانی به وجود آمد در مورد سهام چالش ها را به دانش آموزان ارائه پشتیبانی و بازخورد به موقع و عناصر دیگر است که می تواند تاثیر یک دانش آموز عملکرد," او گفت:.

"تجزیه و تحلیل آنها تغییر درجه بندی مدل های در حال استفاده در سراسر کشور, کشور و حتی در سطح دانشگاهی و آمد به این تصمیم به ارائه دانش آموزان 8% درجه افزایش در هر یک از کلاس های خود را," او گفت:. "این تصمیم گرفته شد که این ترین روش عادلانه آن را به عنوان خواهد تاثیر مثبت هر دانش آموز و کمک به آدرس COVID-19-مربوط به معدل (معدل) اثر است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دانش آموزانی که نشان داد شواهد کمی از یادگیری در سه ماهه چهارم را دریافت بیش از 8 درصد افزایش بر اساس عملکرد خود را در طول سه ماهه سوم به منظور بهبود شانس خود را برای به دست آوردن اعتبار لازم برای فارغ التحصیل Gillach گفت. در یک دوره کلاس به طور متوسط در دو نهایی چهارم تعیین اگر یک نمره قبولی به دست آمده است و اعتباری به دست آورده, او گفت:.

موفقیت دانش آموز با آموزش از راه دور نه خیلی متفاوت است با موضوع منطقه است اما بیشتر به "سبک یادگیری و comfortability," Gillach گفت. "و من می خواهم آن را مشخص تر با داشتن دانش و زیرساخت برای راه اندازی یک با کیفیت در خانه و محیط یادگیری-و نه هر خانواده است که توانایی به انجام این کار است."

هر چند مدرسه منطقه ارائه شده, دسترسی به اینترنت, دسترسی ممکن است کندتر از آنچه که با سرعت بالا دسترسی داشته اند ممکن است به طوری که می تواند بر فرایند یادگیری" او گفت:.

"برخی از دانش آموزان به نفع واقعا و واقعا نیاز است که بازخورد فوری به پیشرفت در یادگیری خود را," او گفت:. "برخی از والدین پس زمینه و دیگران ندارند که ارائه بازخورد.

"من فکر می کنم آن را دوباره تاکید می کند که آموزش و یادگیری است که واقعا یک فرایند پیچیده است. این یک فرآیند مایع و وجود بخش های است که می تواند حفظ شود و شاید حتی افزایش در برخی از توجه از طریق آموزش از راه دور فرمت های زیادی وجود دارد که از دست داده است زمانی که شما لازم نیست که چهره به چهره بازخورد و ارتباط نقطه به اطمینان حاصل شود که یادگیری پیشرفت در راه شما می خواهید آن را به" او گفت:.

در یک وضعیت که مورد نیاز آنها را برای ایجاد و اجرای یک آموزش از راه دور طرح در دو هفته گذشته از ماه مارس معلمان و مدیران آیا زمان کافی برای آموزش دانش آموزان چگونه برای یادگیری به طور مستقل از طریق آموزش از راه دور با فرمت Gillach گفت. آن دسته از دانش آموزانی که قادر به حرکت آن را به طور مستقیم یا پشتیبانی در خانه انجام داد اما "کسانی که نمی اند که ظرفیت تلاش خیلی بیشتر است."

به همین ترتیب زمان کوتاه قاب تحت فشار معلمان برای انتقال به سرعت به یک راه جدید برای آموزش یک تغییر است که برخی از آنها راحت تر با بیش از دیگران, او گفت:.

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم نشان داده است که "او نمی خواهید برای دیدن هر دانش آموز موفق به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر را تحت تاثیر قرار بیش از چگونه ما تا به حال به نگه داشتن مدرسه متفاوت نهایی هفت ماه از سال" سرپرست تری برنر گفت.

اما "فرماندار نمی گویند که هیچ دانش آموز باید شکست" Gillach گفت.

منظر او شده روشن توسط دولت سرپرست کیرستن Baesler به نیاز که مدرسه آموزش از راه دور طرح را ارائه سهام دسترسی و پشتیبانی و به این معنی نیست که دانش آموزانی که تا به حال از این فناوری در خانه موفق نخواهد بود و کسانی که آن را با شکست مواجه خواهد شد Gillach گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن