چنگال بزرگ منطقه مدرسه دریافت 3.5 میلیون دلار برای بهبود دانش آموز سواد

Grand Forks مدارس دولتی دریافت کرده 3.5 میلیون دلار کمک مالی از دولت فدرال برای کمک به دانش آموزان بهبود مهار

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

Grand Forks مدارس دولتی دریافت کرده 3.5 میلیون دلار کمک مالی از دولت فدرال برای کمک به دانش آموزان بهبود مهارت های خود را در خواندن و نوشتن و صحبت کردن است.

این پول ها از جامع سواد دولت توسعه, grant, برنامه وزارت آموزش و پرورش. این برنامه با هدف تقویت مهارت های سواد آموزی در کودکان از تولد تا 12 درجه با تاکید بر کمک به دانش آموزان محروم مانند کسانی که زندگی در خانواده های کم درآمد هستند بی خانمان و یا در پرورش و مراقبت از افراد معلول یا کسانی که در حال یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم.

اعطای کمک های مالی استفاده می شود به پرداخت هزینه برای کمک های فنی و سواد مرتبط با توسعه حرفه ای فعالیت برای مربیان با توجه به یک مدرسه منطقه انتشار اخبار.

تحت اعطای این منطقه را استخدام چهار سواد مربیان -- دو به صورت ابتدایی در سطح مدرسه و هر یک برای راهنمايی و دبيرستان -- به ارائه سواد متمرکز بر توسعه حرفه ای فعالیت در هر مدرسه و معنی دار خانواده تعامل با تمرکز بر سواد.

پول را حمایت از اجرای کلید سواد ابتکارات برای کودکان از بدو تولد تا سن 5 سالگی و با کیفیت بالا و آموزش سواد به عنوان به خوبی به عنوان یک بعد از مدرسه برنامه درسی برای دانش آموزان محروم.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

جزء دیگری از کمک مالی است که در حال توسعه یک "EdCamp" که شامل دعوت از اعضای خانواده به مشاهده آموزش استراتژی های به طوری که آنها می تواند کمک به دانش آموزان در خانه با استفاده از یادگیری-مرکز رویکرد به آموزش در مورد آنچه که در حال تدریس در مدرسه و ارائه درک درستی از کلاس تکالیف جدول زمانی و تاریخ آزمون.

اعطای نوشته شده توسط Taunya Schleicher grant نویسنده چنگال بزرگ, عمومی, مدارس, نمونه ای از ناحیه مدیران " هدف استراتژیک "به امن جایگزین درآمد منابع تراز وسط قرار دارد با طرح های دانشگاهی به منظور ارتقاء آموزش و تجارب یادگیری برای دانش آموزان و معلمان به طور یکسان" گفت: سرپرست تری برنر.

در سراسر داکوتای شمالی $41.8 میلیون اعطا شده است به 20 سایت های آموزش از طریق CLSD کمک مالی برنامه. در مجموع کسانی که در سایت آموزش 67 درصد از دولت دانش آموزان مدرسه با توجه به چنگال بزرگ مدرسه منطقه دولت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن