Grand Forks اعضای هیئت مدیره مدرسه بحث منطقه بازگشایی برنامه

افتتاح مدارس برای تابستان جلسه جولای 27 خدمت خواهد کرد به عنوان یک محاکمه اجرا برای شروع مجدد مدارس در این پای

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399

افتتاح مدارس برای تابستان جلسه جولای 27 خدمت خواهد کرد به عنوان یک محاکمه اجرا برای شروع مجدد مدارس در این پاییز سرپرست تری برنر گفت: هیئت مدیره. مدرسه آغاز می شود Aug. 26 برای دانش آموزان کودکستان تا کلاس نهم و اوت. 27 برای دانش آموزان در کلاس 10-12.

"همه چیز در حال انجام است که برای ایمنی دانش آموزان و کارکنان" برنر گفت. "ما به دنبال علم و اطلاعات" و در پاسخ به شهرستان و دولت در بخش بهداشت و درمان توصیه های.

بازگشایی طرح "اجازه می دهد تا ما را به زیرک گفت:" کاترین Gillach دستیار سرپرست آموزش متوسطه. "ممکن است بسیاری از متوقف می شود و شروع می شود" را به عنوان اطلاعات جدید و دیتا پدیدار طول بیماری همه گیر. "ما می خواهیم بیشتر بچه ها در مقابل معلم بیشتر از زمان."

"ما می تواند به جای اجتماعی فاصله" تا دانش آموزان را به حضور در مدرسه در شیفت, او گفت:.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

منطقه را با دانش آموزانی که نیاز های مختلف تسهیلات – کسانی که با سیستم ایمنی بدن یا که خانواده هسته ای است که اعضای ضعف سيستم ايمنی – خود را برای دیدار با نیازهای آموزشی Gillach گفت.

از حدود 1,000 پاسخ به یک بررسی اخیر توسط این منطقه در حدود 95 درصد از معلمان نشان داده اند قصد خود را برای بازگشت به کلاس درس و بیش از 95 درصد گفتند که پوشیدن ماسک, اگر, اجتماعی, فاصله ممکن نیست, او گفت:.

"ما نمی خواهیم برای قرار دادن هر کسی که در یک موقعیت به سازش سلامت خود را," او گفت:.

پدر و مادر نظرسنجی برای ارزیابی سطح راحتی و والدین قصد ارسال دانش آموزان به مدرسه توزیع شده توسط منطقه است. پاسخ با توجه ژوئیه 15.

دانش آموزان در نمرات K-2 را نمی خواهد نیاز به پوشیدن ماسک در سال تحصیلی آینده گفت: Jody Thompson, دیپلم, سرپرست آموزش و پرورش ابتدایی. معلمان و دانش آموزان در کلاس 3-12 مورد نیاز خواهد بود به آنها را می پوشند هنگام انتقال در داخل و خارج از کلاس.

تسهیلات تمیز کردن دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه جهت ترافیک و قوانین محدود کردن بازدید کنندگان و اتوبوس ridership نیز خواهد شد قرار داده و به اثر تامپسون گفت.

یک برنامه اجتماعی فاصله در طول ناهار مشخص شد به طور خلاصه.

از دیگر اقدامات

در دیگر اقدام تصویب هیات مدیره جدید جبران ساختار طبقه بندی کارکنان است که اجازه می دهد تا برای یک 3.9 درصد افزایش به طور متوسط بالغ بر افزایش حدود 667,000. حقوق و دستمزد برنامه توسعه داده شد بر اساس یک مطالعه جبران سازه در 15 مدارس در ایالت مینه سوتا و داکوتای شمالی است که در اندازه شبیه به چنگال بزرگ.

آموزش و پرورش ویژه مص دریافت خواهد کرد به طور متوسط حقوق و دستمزد افزایش 4.9%.

وادار سازد کارگران را دریافت خواهد کرد 4.24% میانگین افزایش حقوق کارکنان 25 منجمد خواهد شد چرا که خود را پرداخت بیش از داده های بازار برای کسانی که در موقعیت های گفته اسکات برگ منطقه را مدیریت کسب و کار.

جدید دستمزد برنامه را تحت تاثیر قرار حدود 875 کارکنان منطقه.

هیئت مدیره مدرسه نیز انتخاب شد کهربا فلین است که در خدمت به عنوان معاون رئیس جمهور به عنوان رئیس هیئت مدیره. او موفق لایحه Palmiscno.

دکتر اریک لین انتخاب شد معاون رئیس جمهور.

هیئت مدیره رای به آن کمیته سیاست بحث در مورد این سوال که آیا با پوشیدن ماسک خواهد بود و اجباری در تمام منطقه ساختمان مدرسه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب