Grand Forks جرم زنده می آید خیلی دیر

شیاطین آبی کاهش یافته است 2-0 تصمیم گیری در 10 نوبت به بازدید از بیسمارک در بازی افتتاحیه ارشد, دخترک معصوم, ا

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

شیاطین آبی کاهش یافته است 2-0 تصمیم گیری در 10 نوبت به بازدید از بیسمارک در بازی افتتاحیه ارشد, دخترک معصوم, اموزش بیس بال doubleheader. چنگال بزرگ بود جلوتر 5-3 در سومین دور زمانی که بازی دوم نامیده می شد به علت بارش باران.

"من فکر می کنم ما احساس خوبی در مورد خودمان در دومین بازی" Grand Forks مربی کلوین زیگلر گفت. "پس از باران رو ما."

زیگلر بود که احساس خوبی در مورد باز کردن بازی به عنوان به خوبی. چنگال بزرگ right-hander ژاک زیگلر برگزار شد فرمانداران بدون گل و فقط پنج بازدید قبل از رها بودن توسط ژاک Carolin با دو outs در هفتم است.

Carolin تن به تن خارج از یک پایگاه لود یکی کردن جم در نهم. بیسمارک دوباره لود پایگاه در 10. با دو از کانر هانسون رسیده خطا برای شکستن بدون گل کراوات. Cru واکر اضافه شده اجرا-به ثمر رساند و تک.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"او (هانسون) hustled خارج از جعبه" بیسمارک مربی مایک Skytland گفت. "بود که تفاوت در ضرب و شتم و پرتاب در ابتدا توسط یک گام.

"شما نمی دیدن بیش از حد بسیاری از بازی 2-0 در 10 نوبت در این سطح. دفاع خوب بود. کوزه بودند پرتاب شد. هیچ کس می تواند یک ضربه بزرگ تا 10."

Skyler Riedinger انداخت هفت نوبت shutout توپ و سپس حیوان دست اموز Feeney تن به تن نهایی سه برای پیروزی. چنگال بزرگ بود و دوندگان در دوم و سوم در نهم باز یافته و به سمت پایگاه های لود شده در 10.

"ما کوزه انداخت خوب" کلوین زیگلر گفت. "شما انتظار می رود را با یک پیروزی زمانی که آنها پرتاب خواهم که. اما ما تا به حال تاسف miscue. و ما فقط نمی تواند به موقع رسید. که مرتب از داستان ما فصل است.

"اما آن را به عنوان به خوبی به عنوان ما ایفا کرده است. ژاک (زیگلر) سخت تن به تن فوق العاده بازی. ژاک (Carolin) در آمد و تن به تن هست. آمد آن را به گرفتن یک ضربه بزرگ است."

جکسون Haagenson و جوی Grabanski هر حال سه بازدید در, درب بازکن, حسابداری برای همه اما دو تا از چنگال بزرگ بازدید.

شیاطین آبی حوصلگی صف خود را در بازی دوم با تنها دو مورد در همان نقاط در صف به عنوان در باز کن.

پارکر Monette صف دو اجرای تک به مرکز برجسته سه اجرای دوم زمین باز یافته. بردی Lewandowski زدم در دو اجرا در سوم زمانی که او سیلی تیز grounder به سوراخ فقط فراتر از دسترس بیسمارک را غواصی سوم baseman.

بود که در بازی نهایی خمیر به عنوان باران در زمان کنترل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن