چنگال بزرگ شهرداری نامزدهای مقابله با خرده فروشی و مالیات و مسائل دیگر در اتاق بازرگانی فروم

نامزدها برای Grand Forks شهردار در بر داشت مقدار متوسطی از زمینه های مشترک در ظرف نسبتا وسیع سوالات مانند کسان

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

نامزدها برای Grand Forks شهردار در بر داشت مقدار متوسطی از زمینه های مشترک در ظرف نسبتا وسیع سوالات مانند کسانی که در روز چهارشنبه در یک مجازی فروم سازماندهی شده توسط چنگال بزرگ و شرق چنگال اتاق بازرگانی است. هنر Bakken, Brandon Bochenski مایک براون و رابین David تمام شرکت کننده در این رویداد برگزار شد آنلاین از طریق زوم. قهوه ای است که در وقت.

انتخابات ژوئن 9 – انجام می شود و از طریق پست رای گیری به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

دو تا از canddiates نشان داد که فقر یکی از شهرستان بزرگترین چالش های سه نشان داد که مالیات بر املاک بیشتر و یا کمتر در خط با جایی که آنها باید باشد و دو نشان داد که آنها نمی خواهد تغییر زیادی در مورد این شهر در رابطه با Grand Forks پایگاه نیروی هوایی.

اما هر یک از آنها ارائه پاسخ های مختلف که در مورد خواسته های خرده فروشی چالش شده اند که به طور فزاینده ای بزرگ پرواز در بزرگ شهرستانها' پماد – خروجی خرده فروشی پس از خروجی خرده فروشی بسته حتی قبل از وقوع رکود اقتصاد آمریکا به رکود.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دیوید نیروی کار و مهاجرت کارمند در شهرستان است که مبارزات انتخاباتی در یک hyper-مشترک سبک حکومت با اشاره به برنامه های خود را برای جمع آوری یک "خرده فروشی نیروی کار" است که کنار هم قرار دادن برنامه های این شهرستان می تواند تصویب به شناور تلاش آجر و ملات فروشگاه.

"و سپس ما با شورای ما با رهبران محلی که برای دیدن از آن می تواند اجرا شود" دیوید گفت. "ما به سرعت حرکت می کند."

Bochenski یک single-family home توسعه دهنده گفت که او امیدوار است به پایین شهر و مالیات بر املاک و نشان داد راه حل این است که رشد اقتصادی و رشد دستمزد.

"اگر شما پول در سمت چپ پس از شما پرداخت برای مسکن," او گفت:, "شما می توانید تقاضا بیشتر کالا و خدمات و خرده فروشی خواهد شد مراقبت از خود را. و همچنین داشتن رشد جمعیت می افزاید: مشتریان به تمام این کسب و کار است."

قهوه ای در شهرستان دیرین شهردار بارها فرض "تجربی" مراکز اقتصادی به عنوان یک راه رو به جلو است.

"ما باید برای انطباق با این آینده جدید," او گفت:. "اگر شما سرمایه گذاری در آجر و ملات شما در حال سرمایه گذاری در یک دایناسور است."

و Bakken سابق چنگال بزرگ عضو شورای شهر که راه انداختن نوشتن در مبارزات انتخاباتی و نگرانی است که این شهر در حال تبدیل شدن به یک جامعه اتاق خواب برای آنهایی که بزرگتر مانند فارگو گفت: این شهرستان نیاز به کشف کردن که چرا کانادا گردشگران نیست و محور جنوبی به سرپرستی منطقه کسب و کار. او نسبت به بخشی از آن به افزایش خرید آنلاین و کمتر از ایده آل نرخ ارز بین ایالات متحده و کانادا دلار است که برای سال های شناور است درست در زیر آستانه ای است که به طور معمول جذب گردشگران در اینجا از شمال مرز.

"بخش دیگر این است که ما باید برای تبدیل شدن به یک مقصد شهر دوباره و دلیلی برای آنها را به توقف در اینجا به جای رانندگی را به فارگو. همه می گوید مراکز مرده اند اما غرب هکتار بازار پررونق است" Bakken گفت: با اشاره به فارگو مرکز خرید.

نامزدهای پاسخ hewed بیشتر از نزدیک به یک دیگر در سوال دیگر: قهوه ای گفت: این شهرستان بود: "درست در مورد که در آن ما باید" مالیات بر املاک-دانا دیوید گفت: این شهرستان نیاز به "پشت خط" در آنها و Bakken پیشنهاد کرد که آنها نمی تواند feasibly کاهش می یابد هر بیشتر مگر اینکه ارزش ملک کاهش یافت و همزمان زیرا او پیش بینی کرد این ویروس را در شهر سخت برای پول نقد. Bochenski گفت: ساکنان فکر می کنم این شهر املاک مالیات بیش از حد بالا هستند و پیشنهاد این شهرستان کار خود را با دیگر مالیات اشخاص به پایین آنها را در سراسر هیئت مدیره.

و یکی از شهرستان را از مهمترین مشکلات دیگر از coronavirus است و فقر او استدلال کرد.

"ما نیاز به دریافت بیشتر مردم به خانه" Bochenski گفت. "و این کاهش و ساخت خانه های مقرون به صرفه تر. آن را بیشتر مقرون به صرفه خانه و آن را به بالا بردن حقوق و دستمزد."

او تجویز پایین تر مالیات ساخت شهر بیشتر "کسب و کار دوستانه" و فروش علنی برگزار شد و ساختمان ها مانند شرکت های بزرگ مراکز در مرکز شهر ساری که حداقل قبل از coronavirus کارکنان شهرستان در حال حاضر کار را انجام دهد.

دیوید نیز گفت که او احساس فقر است که این شهر بزرگترین چالش از آنجا که این یک رشد یکی حتی قبل از این ویروس شروع به گرفتن اقتصادی تلفات. اما او گفت: آن را یک قطعه از یک تصویر بزرگتر.

او با تاکید بر اهمیت مسکن مقرون به صرفه است که او به عنوان مشخصه گسترده تر اقتصادی موضوع به دلیل آن می تواند مانع مدارس و توانایی های کسب و کار نگه دارید و به کارگران که ممکن است شهر را ترک و به جایی ارزان تر است. او پیشنهاد incentivizing ساخت و ساز یا توسعه بیشتر آن است.

"ما نیاز به حرکت به جلو در که" دیوید گفت: با اشاره به این شهرستان را فقدان نسبی مسکن ارزان است. "از آنجا که ایجاد شده بیش از حد از یک مشکل برای مردم است."

براون گفت: این شهرستان بزرگترین چالش این است که تعادل اقتصادی, بهداشت و سلامت جسمی.

اتاق فروم بود و احتمال سوم برای شهرداری نامزدها در اینجا به پرونده خود را به رای دهندگان به طور کلی. بیشتر Grand Forks جوان حرفه ای میزبانی یک فروم در اواخر ماه آوریل و هرالد میزبانی یک بحث هفته گذشته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب