Grand Forks شهردار مناظره انتخابات LM باد پاسخ مسائل دیگر

برای بینندگان امید برای تیز آرنج را نمی نا امید. نامزدها به سختی مبدل barbs خود برای رقبای خود هم امیدوار کنند

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

برای بینندگان امید برای تیز آرنج را نمی نا امید. نامزدها به سختی مبدل barbs خود برای رقبای خود هم امیدوار کننده به کار سخت تر سوال اعتماد به نفس از حریف و یا تعجب که چرا دیگران نمی خواهد زمان بیشتری را برای یادگیری از ساکنان محلی است.

رقبا براندون Bochenski و رابین David همراه با وقت مایک براون ملاقات در بحث میزبانی در یک پخش زنده توسط هرالد ناشر Korrie ونزل از این روزنامه را در مرکز شهر ، نامزدها پیوست را از خانه خود فیلدینگ سوال در coronavirus محلی, اقتصاد مسکن, و بیشتر.

یکی از بیشترین سوالات از شب جستوجو کرد شهر را از دست داده و به محلی شیوع کروناویروس — چگونه به خصوص رهبران و قهوه ای به کار گرفته قابل تنظیم از موارد در LM باد قدرت تسهیلات. این شهرستان شده است صریحا انتقاد خود را در حال اجرا در پاسخ به اوایل کارمند نگرانی از طریق یک اقتصاد محلی رسمی و نه از طریق کانال های رسمی شهرستان. پس از آن در اوایل شکایت وقوع رشد قابل توجهی بدتر است.

Mirhasan پرسید: اتحاد شهر و شهردار پاسخ شده است کافی و مناسب در طول coronavirus همه گیر از جمله شیوع بیماری در LM باد قدرت ؟

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

براون در زمان سوال اول. او استدلال کرد که هر دو فرماندار و محلی شهرستان وکیل باید طرح محدود کردن اختیارات قانونی برای او بگویید LM باد چگونه برای مدیریت کسب و کار خود را — اما این که این شهرستان دارای فنر به عمل در جای دیگر.

"ما ابلاغ به آنها که وجود دارد یک کارمند نگرانی," او گفت:. "فرماندار گفت: شهردار ندارد قدرت وجود دارد چرا که (LM) یک امنیت داخلی (شریک) شهرستان وکیل گفت: شهردار ندارد قدرت وجود دارد, چرا که آن را نه ما اجراء به ارسال در بهداشت عمومی و یا اجرای دستورالعمل و مدیر بهداشت گفت: نبود جایگاه ما وجود داشته باشد. و ایمنی محل کار است OSHA موضوع است. در سلامت عمومی شما می توانید رستوران ها برای امنیت عمومی. شما نمی تواند کسب و کار."

رقبای خود را pounced.

"ما باید اذعان کرد که (این) سیستم شکست خورده گفت:" دیوید شهرستان نیروی کار و مهاجرت کارمند. "(و) ... هنگامی که یک سیستم نتواند ما نیاز به بازگشت به میز و کشف کردن چه باید بکنیم برای اینکه این اتفاق نمی افتد بعدی این زمان ؟ این چیزی است که من را دیده اند."

Bochenski یک توسعه دهنده املاک و مستغلات ارائه افکار مشابه.

"پاسخگویی و زرنگ کسی است حاضر به پاسخگویی برای که," او گفت:. "حتی به درخواست LM به پاسخگویی. من نمی دانم اگر ما از ترس آنها در حال رفتن به ترک شهر و یا اگر ما فقط می ترسم ... (اما) ما نیاز به یک رهبر قوی ما نیاز به کسی که وجود دارد تمام وقت."

براون در رد خود را, اشاره کرد که این شهر فرستاده اقتصادی رسمی برای هشدار دادن به LM قدرت باد در مورد شیوع بیماری به دلیل رهبران شهر فکر کرد که او می تواند موثر باشد.

"آنها تا به حال یک رابطه, با, مدیریت," او گفت:. "و آنها می دانستند آن را به بالای زنجیره و این امر می تواند در عمل."

در این سال انتخابات شهرداری است اسمی در ژوئن 9, اما به دلیل coronavirus است رای دهندگان در سراسر کشور, ریخته گری, برگه های رای توسط ایمیل کسانی که رای انتظار می رود برای رسیدن به منشی شهرستان هفته زودتر از حالت عادی است. بنابراین به جای اکثریت آرا که از شلوغ حوزه های رأی گیری در روز انتخابات رای دهندگان بر این باور هستند که بود و رای گیری در حال حاضر — افزایش ریسک برای اواسط مارس بحث است.

براون در طول شب اغلب انداخت counterpunches خود را سریع به نگه دارید تا یادداشت ها و نمودار به کامپیوتر خانگی خود را به دوربین نشان داد که سرمایه گذاری کسب و کار در جامعه و یا مطلوب مالیات بر ملک آسیاب نرخ. او بنا مبارزات انتخاباتی خود بر شهرت خود به عنوان یک محلی رویایی-in-chief و به طور مداوم با اشاره به 20 سال سابقه مخالفان باید بر آنها غلبه شود.

اما Bochenski که قاب خود را بالاتر از همه چیز به عنوان یک مرد عمل بود و اغلب سریع به استدلال می کنند که برنامه های خود را در حال پررنگ مراحل لازم برای شهرستان. در میان برنامه های خود را 2.5 درصد کلاه محلی مالیات بر دارایی را افزایش می دهد که قهوه ای و برخی از کارکنان شهرستان — ابراز تردید کرده اند که از نظر قانونی بیاستفاده.

"من فکر می کنم (که پاسخ) نشان می دهد که کوچک تفکر از دولت ما به جای بدانند چگونه به چیزی اتفاق می افتد, ما بدانند چرا مانعی وجود دارد" گفت: Bochenski که قبلا پیشنهاد کار با قانونگذاران ایالتی برای پیدا کردن یک راه حل است. "و این همان راهی که ما انجام داده ایم آن را با کسب و کار و ما در حال انجام آن در حال حاضر. این یک راه برای ایجاد اعتماد به نفس با مردم است که آنها در حال رفتن به باید مالیات خود را از طریق سقف در سال آینده."

دیوید هم خود سبک منحصر به فرد به عنوان یک اجماع-سازنده که به وعده از نزدیک با کار و گوش دادن به شمار می رود. به او ایده فروزان جلو — بدون ورودی — است که بیش از حد شتابزده است. کار با قانونگذاران او گفت: اما مطمئن شوید که شما در حال کار با جامعه ،

"اگر ما به نوعی وقت ندارد به صرف چند هفته یا یک ماه یا شش هفته گوش دادن به مردم که ما را در تصمیم گیری," او گفت: "پس از آن من مطمئن هستم که چگونه ما باید به صرف زمان سال کار در ایالت طرح را به آمد تا با راه حل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب