چنگال بزرگ رهبران گرسنه هستند برای بیشتر COVID داده است. اما از کجا ؟

اما هر روشی جدید برای اندازه گیری شیوع این بیماری کمک می کند. به عنوان coronavirus بحران همچنان به آشکار شدن ب

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399

اما هر روشی جدید برای اندازه گیری شیوع این بیماری کمک می کند.

به عنوان coronavirus بحران همچنان به آشکار شدن برخی از چنگال بزرگ رهبران گرسنه هستند برای راه های بیشتری برای تجزیه و تحلیل داده های محلی است. شهرستان رهبران وظیفه نگه داشتن جامعه امن, و اگر همه گیر بدتر می تواند آنها را به سخت گیری در مورد الزامی استفاده از ماسک و سازندگان: کسب و کارهای محلی.

اما محدودیتهایی وجود دارد رهبران محلی می دانند. Grand Forks رئیس شورای شهر دانا سند گفت: او را کنجکاو که در آن مردم به نظر می رسد ابتلا به این ویروس در جامعه — در یک نوار و یا در یک سوپر مارکت به عنوان مثال — از آنجا که او احساس می کند آن را ممکن است کمک به رهبران محلی بهتر است هدف خود را هشدار در مورد داده ها.

"من یک مدافع بزرگ برای ساخت خوب انتخاب شخصی" سند گفت. "من فکر می کنم من هنوز هم مدافع آن است. اما به عنوان یک جامعه ما باید تلاش به مردم به عنوان اطلاعات آنجا که ممکن است به آنها اجازه می دهد به انتخاب خوب. به همین دلیل من درخواست برای داده های اضافی."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مایکل Dulitz یک عضو از تماس با ردیابی تیم برای Grand Forks وزارت بهداشت گفت: ارائه اطلاعات بیشتر است که همیشه بسیار ساده است. وجود دارد, تنگ نگرانی های حریم خصوصی در اطراف بسیاری از اطلاعات و امور خارجه و بهداشت محلی رهبران میلی به فاش کردن بیش از حد در مورد تماس با ردیابی برای ترس از شناسایی یک فرد آلوده.

بیشتر چه Dulitz گفت: جامعه گسترش در گرند فرک لزوما مربوط به یک نوع از کسب و کار اما یک نوع فضا در زندگی روزمره — مانند محل کار و یا خانه که در آن مردم می آیند و در تماس نزدیک. جامعه عفونت گسترده شدن است به اندازه کافی است که این دیگر مربوط به فقط یک خوشه کسب و کار.

اما سند نگرانی های تقویت سوال در مورد چگونه دولت و رهبران محلی می توانید بیشتر از منابع آنها است. جینی مسخره مثلا ابراز علاقه به یک فاضلاب تست برنامه در گرند فرک — چیزی است که می تواند کمک به تشخیص یک توده مهم از این ویروس در جمعیت است. شهرستان مدیر تاد Feland گفت: این امکان به عنوان شهر همچنان به کار با دولت چگونه به دنبال موارد است.

کلید متریک در گرند فرک — و در جوامع در سراسر جهان — این است که تعداد موارد جدید. عضو شورای شهرستان کتی Dachtler گفت که او توجه ویژه ای به مورد شمارش به عنوان کسی بیشتر خواهد بود. این مستقیم ترین راه برای کمک به اندازه گیری که از بیمار و چه مدت آنها دور از محل کار, او گفت:.

"من نگران گاهی اوقات هنگامی که ما تمرکز بر روی نرخ مرگ و بستری شدن در بیمارستان و مجموع آن را با در نظر گرفتن مقدار زیادی از افرادی که بیمار و چه مدت آنها را بیمار" او اشاره کرد.

اما در مورد تعداد نیز می تواند روی حیله و تزویر متریک. نیویورک تایمز گزارش در مراکز کنترل بیماری مطالعه گزارش این هفته که در برخی از نقاط کشور می تواند در واقع تجربه مورد شمارش بین دو تا 13 برابر بیشتر از معیارهای رسمی. این مطالعه نشان داد که بسیاری از رسمی تست مبارزات به احتمال زیاد گم شده و اکثریت قریب به اتفاق موارد در سراسر کشور. که می آفریند سوال مهم در مورد دقت و صحت شمارش در داکوتای شمالی و فراتر از آن.

این گزارش می آید روز پس از داکوتای شمالی دادستان کل Wayne Stenehjem صدور یک نظر است که داکوتای شمالی وزارت بهداشت عمل کرده و از نظر قانونی زمانی که آن را نکردن دقیق تر coronavirus اطلاعات از فروم سرویس خبری وابسته هرالد شرکت مادر. FNS شده بود دنبال کد پستی و به طور کلی وضعیت برای هر مورد. Stenehjem حاکم حمایت دولت نیایش از سوابق عمومی معافیت برای کنترل بیماری ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب