چنگال بزرگ جشنواره غذا به تساوی یک جمعیت

صورتحساب به عنوان یک نمایشگاه مواد غذایی پر زرق و برق فروشگاه میزبانی کامیون مواد غذایی از فروشندگان در سراسر

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399

صورتحساب به عنوان یک نمایشگاه مواد غذایی پر زرق و برق فروشگاه میزبانی کامیون مواد غذایی از فروشندگان در سراسر منطقه است. اسکات Haag صاحب جست و خیز را لذیذ کامیون مواد غذایی که در وعده ناهار در خانه اقتصاد دو بار در هفته در حدود یک ماه گذشته فکر شنبه, ژوئن 13, رویداد می تواند یک اقتصادی به افزایش کسب و کار است که تکیه بر نمایشگاه ها و جشنواره ها به صورت درآمد. بسیاری از کسانی که در حوادث شده است لغو و یا به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

صفحه اصلی اقتصاد بود در هیئت مدیره برای میزبانی این جشنواره به دلیل آن متناسب با وقایع سرگرم کننده فروشگاه به طور معمول میزبان در طول تابستان گفت: الان دفو صفحه اصلی اقتصاد مدیریت.

"ما می خواهم به انجام یک ترکیب خوب از مسائل" دفو گفت: بررسی خطوط از مردم در حال انتظار برای خرید مواد غذایی. حدود 10 فروشندگان نمایندگی مواد غذایی از مینی دونات به مدیترانه, مواد غذایی برای nachos در, شرکت در نمایشگاه مواد غذایی پر زرق و برق.

این رویداد آغاز شد که در ساعت 9 صبح روز شنبه تا به حال حدود 25 مشتریان زمانی که کامیون مواد غذایی باز برای کسب و کار و قرار بود کامل بخار 11:30 صبح مشتریان در خط در کامیون مواد غذایی به نظر نمی رسد به ذهن انتظار به محل و دریافت سفارشات خود را ابراز قدردانی به فروشندگان برای آمدن به چنگال بزرگ رویداد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"با تشکر از شما برای انجام این کار گفت:" یک مشتری تماشای اسکات Tammaro مالک از بالا افتاد امتیازات کامیون مواد غذایی کباب ترشی کمر گوشت خوک.

"با تشکر از شما برای آینده" Tammaro گفت.

دیگر فروشندگان در نمایشگاه مواد غذایی پر زرق و برق بودند از: بری پشت سر هم ماست یخ زده و منجمد حاوی قهوه Bucklin امتیازات مینی دونات دور از آجیل کمی بانکوک, تریلر, Oof-دا Tacos; S&S تخصص غذاهای Bratwurst پادشاه جست و خیز را لذیذ گراب, Tacho مرد بالا افتاد و مدیترانه ای مواد غذایی است.

هر چند خانه از اقتصاد را تشویق اجتماعی فاصله در این مراسم با قرار دادن جداول در پارکینگ مواد غذایی مشتریان به نظر نمی رسد به ذهن بودن در یک جمعیت. تعداد کمی از مردم عینک ماسک و مردم ایستاده بود و با هم در گروه های چت با یک دیگر در مورد روشن ژوئن روز و کرایه آنها برخوردار بودند.

برای جاستین جان nachos در یکی از نمایشگاه مواد غذایی از انتخاب.

"این فوق العاده است. مواد غذایی خوب" سعید جان. "مینی دونات خوب بیش از حد."

"این خوب آنها در حال انجام این کار از آنجا که همه از این نمایشگاه لغو شد" گفت: Allison Slominski بود که بخشی از این گروه از زنان با جان.

این رویداد جلب پل Sacchetti خانه اقتصاد, کارمند, بازگشت به کار در روز خود را خاموش.

"نمایشگاه مواد غذایی شما رو به آن را دریافت" Sacchetti گفت.

علاوه بر کیسه قند با پوشش بادام او خریداری کرده بود و ذخیره شده در جیب خود او برنامه ریزی شده برای خرید یک زن و شوهر از tacos و یکی را به همسر خود را که در کار بود و نمی توانستم او را به پیوستن در این نمایشگاه مواد غذایی پر زرق و برق.

صفحه اصلی اقتصاد کارکنان برنامه به بحث در مورد اغراق و چه پیشرفت می تواند ساخته شده دفو گفت. فروشگاه به احتمال زیاد میزبان یکی دیگر از رویداد مشابه است و با توجه به میزبانی یک اغراق در آن فروشگاه های دیگر علاوه بر چنگال بزرگ, صفحه اصلی, اقتصاد به فروشگاه در داکوتای شمالی شهرهای, Grafton, Devils Lake, مینت, Williston, جیمز تاون و واتفورد شهرستان.

"این خوب ما می توانید انجام دهید چیزی برای جامعه" دفو گفت. "هنگامی که ما نمی توانیم این نمایشگاه حداقل ما می توانیم آنها را به مواد غذایی است."

.بسیاری از کامیون مواد غذایی از فروشندگان برنامه ریزی برای ادامه خدمت در شنبه رویداد تا شب یا تا زمانی که آنها فرار از کرایه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن