Grand Forks کاهش هفتگی coronavirus کنفرانس های مطبوعاتی از 3 به 2

Grand Forks مدنی رهبران کاهش تعداد بارگیری در این هفته کنفرانس های مطبوعاتی آنها میزبان هر هفته به آدرس -- و

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

Grand Forks مدنی رهبران کاهش تعداد بارگیری در این هفته کنفرانس های مطبوعاتی آنها میزبان هر هفته به آدرس -- و پاسخ به سوالات در مورد -- شیوع یک رمان coronavirus.

کارکنان شهرستان اعلام کرد روز شنبه, آوریل 4 که کنفرانس که برگزار می شود از طریق زوم و پخش در شهرستان Facebook صفحه و در چنگال بزرگ هرالد وب سایت در حال حاضر برگزار شود در 2:15 بعد از ظهر سه شنبه ها و پنج شنبه ها.

برای چند هفته گذشته این همایش برگزار شده بود در همان زمان در روزهای دوشنبه چهارشنبه و جمعه ها -- آنها لغو شد دو بار در ماه گذشته به عنوان شهرستان و کارکنان دولت بی سر و صدا برنامه ریزی شده "توده تست حوادث" برای روز بعد. شهرستان سخنگوی جان Bernstrom که نشسته در جلسات برنامه ریزی برای کسانی که در مقیاس بزرگ آزمایش روز دوشنبه گفت که او آگاه از هر بیشتر آنهایی که برنامه ریزی شده در گرند فرک.

این شهر کاهش شبیه به یک ساخته شده توسط رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم که مجموعه ای برای تغییر روز دوشنبه از پنج به سه کنفرانس یک هفته با داکوتای شمالی خبرنگاران و عموم مردم.

فرماندار کنفرانس های مطبوعاتی شد برنامه ریزی برای شروع حدود نیم ساعت پس از شهرستان آنهایی که به طور معمول و Bernstrom نشان داد که خود را تغییر خواهد جلوگیری از بالقوه تعارض برنامه ریزی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در ابتدا از COVID-19 شیوع چندین چنگال بزرگ رهبران-از Altru سلامت, سیستم, Grand Forks, مدارس دولتی, Grand Forks, بهداشت عمومی شهر و بیشتر -- به طور منظم با حضور در شهرستان ها ، این شهر پس از قرار دادن یک 15 دقیقه محدود در رسانه ها پرسش و پاسخ بخش و فردی کارگران و سازمان ها باید با حضور در این کنفرانس کمتر در هفته گذشته یا بیشتر. تنها ثابت بر روی صفحه نمایش پس از اولین کنفرانس در 19 مارس بوده Grand Forks شهردار مایک براون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب