Grand Forks دادگستری شهرستان آماده به سر جنایی منصفه

داکوتای شمالی دیوان عالی کشور با صدور یک فرمان اجرایی در مارس 15 تعلیق همه منصفه هر دو کیفری و مدنی به منظور ج

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

داکوتای شمالی دیوان عالی کشور با صدور یک فرمان اجرایی در مارس 15 تعلیق همه منصفه هر دو کیفری و مدنی به منظور جلوگیری از گسترش COVID-19 از طریق سیستم قضایی محلی. ممکن است که منظور تمدید شد به جولای 1, مگر اینکه در غیر این صورت به کارگردانی دادگاه محلی.

چنگال بزرگ دادگستری شهرستان باقی خواهد ماند به روی عموم بسته است. از آن خواهد شد تا به چنگال بزرگ شهرستان کمیسیون به تصمیم می گیرید که برای بازگشایی دادگاه درهای اما دادگاه عملیات نمی شد مورد بحث و بررسی توسط کمیسیون اروپا در تازه ترین نشست روز سه شنبه, ژوئن 2.

پس از دادگاه بسته شده, شمال, Central منطقه قضایی قاضی دونالد Hager گفت: دادگاه اقتباس به برگزاری بیشتر جلسات telephonically و با استفاده از تکنولوژی ویدئو کنفرانس. با این حال نزدیک به سه ماه تعلیق منصفه این دادگاه برنامه بازگشت بیش از یک سال است.

"ما در حال رفتن به مراقبت از آنها در قانون اساسی" Hager گفت. "ما فقط نمی تواند نگه دارید در آن دیگر هیچ."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مدنی منصفه در حال انتظار برای از سرگیری در ماه اکتبر.

"شما ما دیده می شود تغییرات هر دو ماهرانه و آنهایی که ما می توانیم در ارتباط ... بنابراین من درخواست صبر و شکیبایی با ما به عنوان ما را در انتقال" دادگاه مدیر اسکات جانسون گفت: بیشتر گرند فرک شهرستان کانون وکلای جمعه. "به نظر می رسد مانند ما در یک نوع بی پایان دوره انتقال, اما این تنها راه آن است."

به عنوان دادگاه ها در سراسر کشور آماده شدن برای از سرگیری جنایی محاکمه با حضور هیئت منصفه این دادگاه عالی ایالت است که به دنبال ورودی در مورد روند. Hager گفت: دیوان عالی کشور تا حد زیادی در آنجا ماند و از دادگاه عملیات در سطح محلی و تشویق شهرستان دادگاه برای پیدا کردن راه حل های خود را برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

Hager ستایش کار جانسون و منشی دادگاه ربکا Absey بیش از گذشته دو ماه و نیم برای انطباق با تغییر وضعیت و آماده به با خیال راحت رزومه عادی دادگاه عملیات.

"ما احتمالا جلوتر از بسیاری از مناطق در دولت به عنوان جایی که ما در حال حاضر" Hager گفت. "بسیاری از است که به دلیل از کار اسکات و خانم Absey. برخی از چیزهایی که ما در حال تولید هستند در واقع در حال استفاده در تدوین از آنچه در دیوان عالی کشور است که به دنبال در."

دادگاه بزرگترین نگرانی در هفته های آینده خواهد بود تضمین این که هیئت منصفه می تواند با خیال راحت به ارمغان آورد به دادگاه Hager گفت. افراد احضار برای داوران وظیفه ثبت نام کنید قبل از اینکه اجازه ورود به دادگاه و هر کس وارد خواهد شد به نمایش در آمد به صورت تب و دیگر COVID-19 علائم. غیر ضروری کارکنان اجازه داده نخواهد شد در دادگاه.

برای داوران انتخاب شده است, شناخته شده به عنوان voir وخیم Hager گفت: پتانسیل منصفه خواهد شد به نمایش در گروه های کوچک تر. او همچنین تشویق وکلای مدافع به نوار پایین یا ساده پرسشنامه های خود را به صورت بالقوه منصفه به منظور کاهش مقدار از زمان هدر رفته.

هیئت منصفه خواهد بود, پیش نمایش قبل از voir وخیم رخ می دهد و با سوال در مورد سن و شرایط بهداشتی اساسی برای شناسایی ریسک بالا منصفه. پاسخ به این غربالگری سوال باقی خواهد ماند محرمانه Hager گفت.

در بیشتر Grand Forks, شهرستان, کانون, جلسه, جمعه, ژوئن 5, برخی ابراز نگرانی کرد که پتانسیل منصفه خواهد را به استفاده از همه گیر و ادعا می کنند که COVID-19 به منظور معاف از وظیفه هیئت منصفه. Hager گفت که در حالی که دادگاه نمی خواهد سوال که ببخشید اگر آن را به کسانی که بالقوه منصفه باقی خواهد ماند در استخر و باید منتظر به نام دوباره در تاریخ بعد.

"بدیهی است که ما در حال رفتن به سوال که اگر مردم می گویند آنها که" Hager گفت. "بدیهی است که شما در حال رفتن به باید مردم را به استفاده .... اما اگر اعتراض دیروز و آنچه من می بینم در سراسر چنگال بزرگ است که هیچ نشانه ای از آن به نظر نمی رسد مانند مردم بیش از حد در مورد آن نگران پس ما را ببینید اگر آنها سعی کنید به استفاده از آن را با این ادعا که در یک فرم پاسخ, اما آن را می تواند یک آزمون. من هیچ راهی برای پیش بینی, آن, اما ما به شما می دانید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن