Grand Forks شهرستان کمیسیون رای به لغو شهرستان نمایشگاه

این کمیسیون در روز سه شنبه 5 مه به اتفاق آرا رای به چشم پوشیدن از این سال شهرستان نمایشگاه. این نمایشگاه برنام

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

این کمیسیون در روز سه شنبه 5 مه به اتفاق آرا رای به چشم پوشیدن از این سال شهرستان نمایشگاه. این نمایشگاه برنامه ریزی شده بود برگزار خواهد شد از ماه ژوئن 17-21 و ویژگی های انواع حوادث مانند یک کارناوال 4-H و موسیقی زنده. تصمیم به لغو موجب شد با این بیماری همه گیر و چالش ها در تصویب سیاست های به نگه داشتن مردم عاری از ویروس در نمایشگاه محیط زیست است.

"من فکر می کنم این امر می تواند تقریبا غیر مسئولانه برای ما اجازه می دهد تا کارناوال گفت:" کمیسر دیوید Engen.

این کمیسیون نیز رای دادند و قرار بر برگزاری مسابقات در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر و همه دیگر همراه با حوادث تا گروه آماده طرح در چگونه به آدرس coronavirus کاهش مسائل. این طرح نشان داده خواهد شد که به چنگال بزرگ شهرستان, مدیریت اضطراری آورده و سپس به کمیسیون در تاریخ بعد.

Engen گفت که او احساس می کند تعدادی از موارد در گرند فرک شهرستان بالا است و با توجه به جمعیت. او حمایت کمیسیون صندلی دایان Knauf که اشاره کرد که در حالی که Cass County بیشتر مجموع عفونت نرخ عفونت بالاتر است در گرند فرک شهرستان است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به گفته وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, وب سایت نرخ عفونت برای چنگال بزرگ است 381.5 نفر در هر 100000 نفر. که نرخ 354.2 در هر 100000 نفر در Cass County است.

"ما در بالاترین (رای) در کشور و نگرانی های من عمیقا" کناف گفت: این کمیسیون است.

سه هفته اول' نژادها در حال حاضر لغو شده است در جاده سریع السیر.

این کمیسیون در دیگر اتفاقات رای به اجازه می دهد برت Burkholder, مدیر از چنگال بزرگ شهرستان مرکز تادیبی به نگاه به برون سپاری کارگران از شرکت های امنیتی خصوصی به کارکنان زندان باید تعدادی از کارگران سقوط بیمار با COVID-19.

وادار کردن مردم گفت: سه شرکت ابراز علاقه به پیشنهاد, که, او تاکید کرد, می شود و تنها به عنوان یک طرح پشتیبان در بدترین سناریو مورد.

کمیسیون رای به اجازه می دهد شهرستان حسابرس دبی نلسون به استخدام کارگران پاره وقت در 13 دلار در هر ساعت برای کمک به او در پردازش برنامه های کاربردی به صورت غیابی برای ژوئن 9 انتخابات.

نلسون گفت: دفتر او شده است پردازش هزاران نفر از رای گیری برنامه های کاربردی در هر روز و کارکنان سطوح کافی برای این کار است. او همچنین درخواست کمک از دیگر شهرستان بخش. کارکنان نه تنها نیاز به پردازش برنامه های کاربردی برای آراء اما رای گیری خود را از انتخابات.

"من نیاز به مردم و نیاز مردم در حال حاضر" نلسون گفت: این کمیسیون است.

یک مارس 26 فرمان اجرایی امضا شده توسط رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم تشویق شهرستان برای رای دادن از طریق پست و معلق نیاز به صورت فیزیکی رای گیری در محل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن