Grand Forks شهرستان کمیسیون برای برگزاری جلسه ویژه برای تصمیم گیری سرنوشت محلی مسابقه ماشین

شکست خورده حرکت اجازه می دهد تا یک تعداد محدودی از تماشاگران برای تماشای این مسابقه بودند ساخته شده در این کمی

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

شکست خورده حرکت اجازه می دهد تا یک تعداد محدودی از تماشاگران برای تماشای این مسابقه بودند ساخته شده در این کمیسیون به طور منظم جلسه در 18 مه و یک جلسه ویژه برگزار خواهد شد در روز چهارشنبه در ساعت 12:15 به ادامه بحث در مورد چگونگی و یا اگر مسابقه باید مجاز به ادامه. کمیسیون' مشکل در تصمیم گیری سرنوشت نژادها ناشی از سردرگمی در مورد چگونه بسیاری از مردم باید اجازه داده شود وارد می ایستد.

داکوتای شمالی "هوشمند راه اندازی مجدد" دستورالعمل برای اجتماعات بزرگ در فاز یک و یا "خطر متوسط" مرحله از فارغ التحصیل بازگشایی سالن بزرگ. فاز یک دستورالعمل دولت مکانهای ممکن است اجازه می دهد 50 درصد از کل اشغال تا 250 نفر است. دستورالعمل های صادر شده در آوریل 15. رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر طرح خواسته بود برای 900. محل می تواند به جای نزدیک به 6000 تماشاگر و معمولا تساوی از 2500-3000 نفر.

"من نگران هستم در مورد شروع بیش از حد بزرگ برای شروع گفت:" کمیسیون تام Falck.

کلانتر اندرو اشنایدر با اشاره به این کمیسیون که در دستورالعمل هستند و در واقع دستورالعمل و لازم نیست که قدرت اجرایی سفارش. او حمایت خود را در ادعای مدیر بهداشت عمومی دبی سوانسون.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"کلانتر اشنایدر کاملا درست است که در آن هدایت و" سوانسون گفت. "این فرماندار را سفارش و آن را یک افسر بهداشت سفارش. این راهنمایی برای کمک به مردم طرح مسائل با خیال راحت."

اولین حرکت اجازه می دهد تا کسانی که 900 تماشاگران بسیاری از آنها خواهد بود مردم سفر با رانندگان معرفی شد توسط کمیساریای باب Rost و شکست خورده بود با رای 3-2.

دوم حرکت ساخته شده توسط کمیسر تام Falck اجازه می دهد تا مسابقات به ادامه 250 تماشاگر. زمانی که Rost خواسته رسمی از جاده سریع السیر اگر آنها را در نظر برگزاری این رویداد با چنین کم حضور رسمی جواب داد: "ما نمی خواهد حتی باز کردن درب." حرکت شکست خورده انتخابات از 3-2.

شهرستان, مدیر اورژانس Kari Goelz که در حال کار با جاده سریع السیر مقامات در ایجاد بازگشایی مجدد طرح وظیفه بود توسط این کمیسیون با رسیدن به دفتر به رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم برای روشن شدن در دستورالعمل.

مسابقات برنامه ریزی شده برگزار می شود جمعه, مارس 22 و تاکید نیاز به یک سریع کمیسیون ویژه نشست.

در دیگر شهرستان, اخبار شهرستان حسابرس دبی نلسون در یک شنبه تماس تلفنی با هرالد گفت: هیچ کانتی در ایالت نقل مکان کرد و به یک فیزیکی مکان سنجی برای ژوئن 9 انتخابات.

"(شهرستانهای) گرفته نشده که آنها در حال رفتن به یک رای گیری سایت" نلسون گفت. "من نمی دانم که آنها این کار را انجام دهید."

نلسون گفت: دفتر او دریافت کرده است 13,415 برنامه های کاربردی به صورت غیابی که 10,205 آراء شده اند از طریق پست به رای دهندگان. باقی مانده از آراء خواهد بود از طریق پست در روز پنج شنبه. پس از آن رای گیری خواهد شد از طریق پست روزانه هنگامی که حسابرس را به پردازش برنامه های کاربردی که در ادامه به جریان به دفتر او.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن