Grand Forks شهرستان کمیسیون OK را طرفداران بیشتری در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر

کمیسیون رای به اجازه می دهد بیشتر تماشاگران در می ایستد و بعد از یک بحث طولانی است که به اوج خود رسید در یک نت

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

کمیسیون رای به اجازه می دهد بیشتر تماشاگران در می ایستد و بعد از یک بحث طولانی است که به اوج خود رسید در یک نتوانست رای از 3-2 اجازه می دهد تا 1,200 طرفداران برای حضور در محلی مسابقه ماشین. رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر مقامات براد Seng و دارن Evavold خواسته بود که از 2000 تماشاگر اجازه داده می شود به ایستد.

"ما اعتقاد داریم که ما به دست آورده ایم ما راه راه" Evavold گفت: جاده سریع السیر COVID-19 کاهش طرح که شامل نیاز به مردم را به پوشیدن ماسک و استفاده از اجتماعی دور صندلی چیزی کمیسر باب Rost گفت: امکان پذیر است با توجه به تسهیلات اندازه.

Evavold در ادامه به ذکر است دیگر آهنگ های مسابقه آغاز شد, برای باز کردن, از جمله یکی در مندن باز در 50 درصد از آن از 3500 نفر ظرفیت. او رفت تا آنجا که به ذکر برخی از رگبار در مردان دستشویی شده بود تحت پوشش پلاستیکی برای نگه داشتن مردم از هم جدا.

در طول چهار شنبه, ژوئن 2, جلسه, هیچ یک از استدلال متقاعد کمیسیون اجازه می دهد تا 2000 نفر به جاده سریع السیر. رئیس کمیسیون دایان Knauf ابراز نگرانی در مورد تماشاگران پیوستن به ماسک-پوشیدن قانون است. کمیسر تام Falck گفت که او تا به حال یک مشکل با مفاهیم جمعیت های بزرگ و کمیسر دیوید Engen گفت که او فکر جاده سریع السیر مقامات می خواسته اند برای 900 نفر یک شماره در نظر گرفته قبلی جلسه کمیسیون.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این ویروس تغذیه جمعیت" Falck گفت.

کمیسر سینتیا عکس حرکت اجازه می دهد تا 1000 نفر در می ایستد و در نهایت به اتفاق آرا تصویب و به کمیسیون خواهد یک بار دیگر این مسئله از RCS تماشاگر سطوح در جلسه بعدی خود در ماه ژوئن 16.

دیگر کمیسیون خبر:

--شهرستان حسابرس دبی نلسون گفت: کمیسیون او خواهد شد و شروع به پردازش رای گیری برای ژوئن 9 انتخابات در Alerus مرکز آغاز صبح روز چهارشنبه. پردازش 8,490 معتبر آراء دفتر او در حال حاضر دریافت خواهد اجازه می دهد تا کارکنان خود را به تمرکز بر روی برگه های قرار داده شده به این شهرستان رها کردن جعبه در روز انتخابات. نلسون گفت که او انتظار دارد حدود 2000 برگه های رای در آن روز. قطره جعبه واقع در داخل پارکینگ رمپ شرق به شهرستان ساختمان اداری است.

نلسون گفت: 52 درصد از 16,292 رای ارسال توسط دفتر او شده اند. بیشترین تعداد رای در یک انتخابات مقدماتی در ماه ژوئن سال 2012 با 16,164.

--این کمیسیون پذیرفته 2020 ارزیابی مالیات بر دارایی برای شهرستان که دیدم ارزش زمین های کشاورزی افزایش 1 ٪ با تمام زمین های دیگر ارزیابی افزایش 2٪.

--کمیسیون تنظیم یک جلسه ویژه در تاریخ 23 ژوئن به نگه داشتن بحث در مورد استرلینگ خواص. این شرکت دارای 16 های مختلف خواص اجاره در منطقه و اعتراض ارزیابی از مالیات خود را ارزیابی.

--کمیسیون مجاز مدیر اداره تام فورد به شهرستان دفتر ساختمان تهویه مطبوع کنترل واحد جایگزین به لحن بیش از 14000 دلار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب