Grand Forks, کسب و کار, شهرستان رهبران آماده سازی 40 راه برای کاستن coronavirus' اقتصادی آسیب

این "شهردار اقتصادی پاسخ گروه مشورتی" شده است و جلسه چندین بار در هر هفته از اواسط ماه مارس و در روز دوشنبه شه

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

این "شهردار اقتصادی پاسخ گروه مشورتی" شده است و جلسه چندین بار در هر هفته از اواسط ماه مارس و در روز دوشنبه شهردار مایک براون ارائه Grand Forks اعضای شورای شهر با یک لیست از وظایف این گروه امیدوار است این شهر مقابله خواهد شد.

آنها شامل ارزیابی جریان بودجه برای خدمات اجتماعی سازمان تغییر و یا ایجاد توسعه مشوق های فشار برای تست های بیشتر برای تولید کارگران و ساکنان به طور کلی ارزیابی مجدد و یا تطبیق با مقررات محلی برای مهمان نوازی و خرده فروشی کسب و کار و بیشتر.

گروه مشورتی ساخته شده تا از مدیران در Altru سلامت سیستم UND the Grand Forks منطقه توسعه اقتصادی, شرکت چنگال بزرگ و شرق چنگال اتاق بازرگانی; یک توسعه محلی به علاوه یک تعداد انگشت شماری از کارکنان شهرستان و مقامات هیچ مقام رسمی. براون گفت: این طرح برای مدیران شهرستان برای تعیین چگونه امکان پذیر است همه از این گروه و برنامه ها و سپس به ارائه آنها را به اعضای شورای شهر برای تصویب. شهرستان مدیر تاد Feland گفت: در ماه گذشته که از شهرستان قصد دارد به انتشار و عمومی گروه جلسات اما براون روز دوشنبه گفت که این گروه اولین جلسه عمومی است که هنوز هم "TBD."

بسیاری از legwork ظاهرا پیچیده و قهوه ای گفت: این گروه نقش را برای آینده قابل پیش بینی است به توصیه های او. که طوفان مغزی انجام شد از چشم های عمومی و نه شامل گروه های دیگر که احتمالا باید سهم بزرگی در اقتصاد منطقه ای مانند اتحادیه های کارگری و UND دانش آموزان است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما دریافت ورودی از سازمان های غیر انتفاعی و بخش های دیگر جامعه نیز" براون گفت.

براون گفت که او نمی اضافه کردن بیشتر مردم به این گروه از آنجا که او فکر می کند که این شهر نیاز به یک گروه کوچک بود که بیشتر "استراتژیک" و "فولاد."

او خندید وقتی پرسیده شد که اگر آن را ساخته اند کار این گروه قابل ملاحظه ای آهسته تر اگر آن را شامل نمایندگانی از سازمان های غیر انتفاعی, دانشجو گروه و یا یک اتحادیه کارگری.

"در حال حاضر ما در حفظ و اضافه کردن, اضافه کردن, اضافه کردن" براون گفت. "من فکر می کنم آنچه که ما تا به حال خوب بود صلیب نمایندگی از جامعه است."

این گروه متشکل از کارل Bollingberg یک وام مشارکت مشاور در Alerus مالی; Phil Gisi یک توسعه دهنده و سر از Edgewood بهداشت و درمان; کریستی سالن-Jiran رئیس انسان دوستی افسر در Altru نظام سلامت; Keith لوند از چنگال بزرگ منطقه توسعه اقتصادی شرکت; Chris Nelson, دیپلم دین از UND را در مقطع تحصیلات تکمیلی; Barry Wilfahrt سر از چنگال شرق و چنگال بزرگ اتاق بازرگانی; برت وبر رئیس شهرستان مشاغل سازمان توسعه و عضو شورای شهر; کن راستا شورا معاون رئیس جمهور و دانا سند, شورای رئیس جمهور و همچنین معاون رئیس جمهور از توسعه کسب و کار در UND هوافضا پایه و اساس است.

خود را صریح و روشن هدف است "برای اطلاع رسانی به این شهر از چنگال بزرگ' پاسخ به, و اقتصادی از Covid-19 همه گیر" و "نقد و بررسی داده های وزن گزینه های خود را ارائه بینش مشترک به چنگال بزرگ تصمیم گیرندگان."

آن را به رسمیت می شناسد که "سلامت شهروندان ما و موفقیت کسب و کار ما در حال در هم تنیده به عنوان یکی از مسائل" با توجه به براون گزارش به شورا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن