چنگال بزرگ منطقه می تواند تا 3 اینچ از برف جمعه شب

برف ممکن است بیش از شمال و مرکز و غرب داکوتای شمالی به شمال غربی ایالت مینه سوتا امشب, مارس 8 با توجه به خدما

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

برف ممکن است بیش از شمال و مرکز و غرب داکوتای شمالی به شمال غربی ایالت مینه سوتا امشب, مارس 8 با توجه به خدمات ملی آب و هوا.

خاص آب و بیانیه صادر شده برای Grand Forks, منطقه امکان پذیر است, برف نرخ تا 1 اینچ در هر دقیقه امشب به صبح روز شنبه. زمستان آب و پتانسیل تاثیر بزرگراه 2 راهرو و بین ایالتی 29 از چنگال بزرگ شمالی به مرز کانادا با توجه به NWS. افزایش باد همراه با برف سنگین نرخ می تواند به کاهش دید به کمتر از یک مایل. ترین مکان باید دریافت گرد 1 اینچ از slushy برف و برف بالغ خواهد شد بسیار متغیر بر اساس زمان بندی از باران به برف را تغییر دهید. بیشتر به شدت تحت تاثیر مناطق در حال انتظار برای دریافت 3 اینچ و یا بیشتر از برف است.

در حالی که اعتماد به نفس ندارد در کدام مناطق را دریافت خواهد کرد که کمترین اثرات هر کسی که در این منطقه برنامه ریزی برای سفر امشب و صبح روز شنبه باید انتظار شرایط سفر در زمستان.

در علاوه بر این به ویژه آب و بیانیه های صادر شده برای غرب داکوتای شمالی خطرناک آب و هوا چشم انداز نیز صادر شده برای شمال مرکزی بخشی از دولت در غرب راگبی که در آن بارش برف از 1 تا 3 اینچ و بادها gusting تا 35 مایل در ساعت می رود. بالاتر برف همچنین ممکن است در برخی از مناطق و در زمستان آب و مشورتی است که در اثر از شب جمعه تا اوایل روز شنبه بعد از ظهر.

به شرق و خطرناک آب و هوا چشم انداز صادر شده برای شمال غربی و شمالی و مرکزی مینه سوتا که در آن انباشت برف از 1 اینچ و یا کمتر است انتظار می رود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن