Grand شهرها southside پل گزینه های آمده (کمی) واضح تر تمرکز

کسانی که گزینه های شیب در یک تعداد انگشت شماری از محورها: سه مکان در ارتفاع – "کم" "متوسط" و یا "بالا" – هر یک

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

کسانی که گزینه های شیب در یک تعداد انگشت شماری از محورها: سه مکان در ارتفاع – "کم" "متوسط" و یا "بالا" – هر یک پل در هر یک از این مکان و هزینه هر یک از نتیجه نه گزینه های. ارزان ترین به عنوان ارائه شده توسط مشاوران از شرکت مهندسی KLJ است $28.96 میلیون پایین پل در 47 خیابان و گران ترین است $44.01 میلیون بالا پل در همان نقطه. اما پل پایین خواهد بود اغلب ارائه شده و غیر قابل استفاده توسط بهار جاری شدن سیل و بالا پل که در بالا شهر levee سیستم نیاز به فضای بیشتر و زیرساخت ها و به طور کلی حمل و برچسب قیمت بالاتر. رسانه پل ها به طور طبیعی, اشغال مجازی میانه زمین است که می تواند برخی از جنبه های منفی و upsides از هر دو بسته به نقطه که در آن آنها می شود ساخته شده است.

قیمت ارائه شده به چنگال بزرگ رهبران در روز دوشنبه و شرق چنگال رهبران در روز سه شنبه بطور قابل توجهی ارزان تر از کسانی که ذکر شده در اوایل شهری برنامه ریزی سازمان مطالعه است. که با توجه به کارکنان شهرستان است که به دلیل برنامه ریزی سازمان مورد استفاده عمومی بیشتر ملاحظات قیمت گذاری.

"من می خواهم به طور کلی تماس که برای اولین بار از پوست پیاز" آل Grasser Grand Forks,' مهندس شهرستان گفت: Grand Forks اعضای شورای شهر با اشاره به برنامه ریزی سازمان هزینه تخمین می زند. "این است که در مورد دوم و سوم پوست پیاز نسبت به درجه ای از دقت و صحت."

مطالعه جدید نگاه چگونه هر یک پل طراحی می گذارد جریان رودخانه سرخ. به سازمان مدیریت اضطراری فدرال مستلزم آن است که هر southside پل به منظور بالا بردن سطح آب در نزدیکی خواص است که می تواند حمل بیمه سیل در سیل فراتر از سطح آب خواهد رسید اگر پل جدید بودند هرگز ساخته شده است که به معنی برخی از گوشیهای طرح نیاز گسترده حفاری. پایین پل در الک درایو مثلا تنها هزینه $9.8 میلیون و جاده در بالای آن خواهد رویه در یکی دیگر از $4.87 میلیون اما "کاهش" هزینه $15.2 میلیون, و آن را تنها کمی کمتر گران تر از متوسط پل در همان نقطه. شهرستانها می تواند انتخاب کردن برای حذف ساختارهای موجود در آب – یک پل عابر پیاده در نزدیکی الک درایو مثلا – برای کمک به جبران پل جدید و کاهش میزان حفاری و یا دیگر اقدامات مورد نیاز برای برآوردن FEMA.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برخی از کسانی که در کاهش هزینه ها شامل فرض ملک buyouts که مشاوران برآورد بر اساس ارزیابی ارزش ملک, هزینه تا $3 میلیون بسته در پل محل. هزینه های آن را شامل می شوند در مجموع تخمین زده شده برای هر یک از پل تنوع اما مشخص نیست فراتر از آن.

"من نمی خواهم به مردم بیش از حد هیجان زده در این مرحله" برایان Gaddie مهندس در گرند فرک مبتنی بر AE2S گفت: East Grand Forks اعضای شورای شهر روز سه شنبه. "ما فقط در یک مفهوم بسیار سطح. ما در طراحی. ما نمی خواهیم به می گویند: "هی این در حال رفتن به سمت راست از طریق خود ایوان جلو و یا چیزی. این نه به آن سطح است. وجود دارد می تواند ترفند در تراز بیشتر است. شما می توانید از shift شمال یا جنوب واقعی از راه حق که وجود دارد در حال حاضر دیوارهای حائل که همه نوع از مسائل."

شایان ذکر است که برندن Bochenski Grand Forks,' جدید شهردار به نفع هیچ یک از سه مکان ارائه شده این هفته است. او گفت که او را تنها در هیئت مدیره با یک پل جدید در مرریفیلد جاده یک بیشتر یا کمتر noncontroversial پل محل است که در جنوب مسیر Grand Forks,' جدید توسعه است اما هنوز هم نسبتا دور از بزرگ ترین شهرهای ساکنان به خصوص کسانی که در شرق چنگال.

"... شما دو جمعیت مراکز یکی در هر طرف از رودخانه" شهردار استیو Gander گفت: به عنوان او برگزار شد کف دست خود را چند اینچ از هم جدا. "بنابراین شما باید محله های مسکونی و تجاری در محلات و تمام ساخته شده است تا در برابر این رودخانه در هر دو طرف. بیایید می گویند که گسترش برای پنج مایل است. فرضی, بهترین فاصله به جای یک پل بین این دو مراکز?"

Gaddie شوخی که Gander احتمالا نمی خواهم پاسخ خود را.

"من آن را می خواهم بیشتر متکی به چه الگوهای ترافیک و چه راهرو که شما در حال تلاش برای کراوات به," او گفت:. "فقط می گویند که آن را باید یک مایل از اینجا دو مایل از وجود من احساس نمی مانند این است که پاسخ درست وجود دارد."

وید فرانک, یک KLJ مهندس گفت: داکوتای شمالی در بخش حمل و نقل ترجیح بزرگراه مبادلات هر دو مایل است.

"که ممکن است یک شماره که قابل مقایسه زیرا این یک نوع مشابه از اتصال مسئله ای است که شما در حال صحبت کردن در مورد" او گفت: Gander.

Eastside رهبران به طور کلی leery از یک پل در جنوب 32nd خیابان و در درخواست خود KLJ کارکنان نیز مورد مطالعه امکان سنجی یک پل وجود دارد که گسترش در سراسر جنوبی محدودیت های این شهر levee سیستم.

غاز نر در روز سه شنبه گفت که بیش از حد-حد فاصله بین پل ایجاد "برکنار" شمال-جنوب ترافیک.

"وجود دارد این است که برخی از حداکثر جدایی فراتر از آن معنی ندارد," او گفت:.

دو شهر متصل هستند توسط سه جاده پل: این کندی Sorlie و نقطه. رهبران شهر شده اند نظر و بحث در مورد که در آن برای قرار دادن یک چهارم پل دهه و مسئله پیچیده تر می شود به عنوان چنگال بزرگ همچنان به گسترش است. برنامه ریزی سازمان قبل از مطالعه نشان داد که یک پل در 32nd را بهترین هزینه-برای-سود نسبت اما قبل از این بود که KLJ مطالعه تیز کسانی که هزینه تخمین می زند.

رهبران شهر در دو طرف رودخانه مورد توافق حداقل بر روی کاغذ در یک 32nd خیابان پل در بلند مدت حمل و نقل در نظر دارد. اما چنگال بزرگ منتقدان از یک پل وجود داشت که برای سال آن بود و نزدیک به یک حفره یا سوراخ از یک طرح.

و سپس-چنگال بزرگ شهردار مایک براون که ترجیح می دهند یک پل در 47 نشان داد در تابستان گذشته که او می خواهم وتو بیشتر هزینه های 32 خیابان پل اما او در نهایت ورزش نیست که قدرت زمانی که چنگال بزرگ اعضای شورای شهر OK می خواهم شهرستان خود را به اشتراک گذاری از $95,000 مطالعه است.

ارائه برای هر شورا تنها مشخص شده در این مطالعه یافته در شرایط گسترده. مطالعه خود را هنوز رتبهدهی نشده است به پایان رسید. آن است که در اثر یک مکمل به یک بزرگتر به برنامه ریزی سازمان در حال کار بر روی. که مطالعه در اصل طراحی شده که شامل یک نگاه متفاوت پل' اثرات Red اما دولت فدرال نشان داد که آن را نمی خواهد پرداخت هزینه برای آن بخش و چنگال بزرگ و شرق چنگال مسئولان شهرستان به طور مشترک تصمیم به پرداخت هزینه برای آن خود را مدنی جیب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن