دولت' پاسخ به همه گیر باید توقف تبعیض آمیز

با گسترش سریع آن هر دو بین و در داخل کشور ظرفیت خود را برای تحت تاثیر قرار همه – از جمله رهبران جهان فیلم و ست

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

با گسترش سریع آن هر دو بین و در داخل کشور ظرفیت خود را برای تحت تاثیر قرار همه – از جمله رهبران جهان فیلم و ستاره و پتو طبیعت مستند اقدامات اجرا شده در پاسخ به آن می تواند به نظر می رسد که COVID 19 بزرگ گرد هم آمدند. این است که به دور از این مورد است. در حالی که این ویروس بی رویه اثرات متحده سیاست نیست.

وجود دارد در حال رشد است شواهدی وجود دارد که آمریکا پاسخ به این ویروس در تحویل بهداشت و درمان در اجرای مستند اقدامات و سیاست های طراحی شده برای کاهش اثرات اقتصادی – داشتن نامتناسب و تبعیض آمیز اثرات. اثرات احساس بودن با همه گروه های در معرض تبعیض و تأثیر خود را بر لذت بردن از یک طیف گسترده ای از حقوق بشر است.

افراد مسن تر شده اند "رها" در مراقبت از خانه. پناهندگان و آوارگان داخلی و مهاجران قادر به دسترسی به بهداشت و درمان و یا حتی به فاصله اجتماعی در شرایط به سر می برند. آسیایی, اقلیت های قومی در معرض نژادپرستانه و بیگانه بیان نفرت و نفرت از جنایات و LGBTI افراد در معرض خطر بودن scapegoated. افراد معلول که دسترسی آنان به حمایت شخصی به خطر بیافتد توسط اجتماعی فاصله و خود انزوا. کودکان از لحاظ اقتصادی محروم گروه قادر به دسترسی به کلاس های آنلاین. زنان در معرض خطر بیشتری از خشونت خانگی. همه در حال تجربه تبعیض آمیز اثرات متحده' پاسخ به این ویروس.

نیز وجود دارد که معتبر هشدار در مورد ظهور و بالقوه تبعیض آمیز اثرات سیاست پاسخ. سازمان از افراد معلول را مطرح قبر نگرانی در مورد ترياژ پروتکل های است که می تواند منجر به انکار یا حذف مراقبت از افراد معلول در حالی که سازمان ملل متحد ابراز نگرانی است که تصمیمات مربوط به تخصیص "کمیاب منابع پزشکی مانند هواکش در بخش های مراقبت ويژه ممکن است صرفا بر اساس سن". گروه های دیگر اشاره کرده اند که پتانسیل متحده' پاسخ به تشدید نابرابری برای زنان و دختران; ایجاد موانع است که جلوگیری از تغییر جنسیت و ابهام جنسی افراد را از دسترسی به ضروری در مراقبت های بهداشتی و موفق به عامل بی وطن به تصمیم گیری. در ضمن به عنوان برخی از کشورها حرکت به مرحله بعدی پاسخ خود را که در آن محدودیت های که قبلا از یک پتو طبیعت برداشته برای بخش خاص از اقتصاد و یا گروه از افراد بالقوه تبعیض آمیز عواقب بی شمار هستند.

در پاسخ حقوق برابر اعتماد به ارمغان آورد با هم یک گروه پیشرو جهانی برابری سازمان به شماره تماس فوری به عمل است. ما تماس بگیرید به عمل می آورد با هم انجمن حقوق زنان در توسعه حقوق کودک شبکه بین المللی; برابری در حال حاضر کمپین جهانی برای برابر ملیت حقوق; بین المللی HelpAge; موسسه در Statelessness و گنجاندن; بین المللی ناتوانی داد; بین المللی معلولیت و توسعه کنسرسیوم; بین المللی, گی, دوجنسي, ترانس و دو جنسیتی اساسنامه; گروه حقوق اقلیت; آشکار اقدام بین المللی و زنان پناهنده کمیسیون.

بی سابقه بودن این ائتلاف متحد پیشرو جهانی طرفداران حقوق کودکان, افراد مسن تر و زنان و افراد معلول اقلیت های قومی و مذهبی مردمان بومی LBGTI افراد پناهندگان و افراد بدون تابعیت – صحبت می کند به شدت از ما نگرانی مشترک در بالفعل و بالقوه اثرات تبعیض آمیز دولت در پاسخ به این ویروس.

ما باید ایران را به مسئله ساده فراخوان: ایالات متحده باید به تعهدات خود تحت قوانین بین المللی حقوق بشر برای اطمینان از عدم تبعیض در برخورداری از حقوق بشر است.

تقریبا هر کشوری در جهان پذیرفته شده بین المللی و تعهدات قانونی برای اطمینان از برابر لذت بردن از حقوق بشر بدون تبعیض است. این تعهدات اعمال می شود به تمام: شهروند و غیر شهروند بدون در نظر گرفتن هویت خود را, وضعیت, یا اعتقادات. آنها فوری و متقاطع برش. آنها اعمال می شود حتی در جایی که تبعیض آمیز اثرات ناخواسته یا پیش بینی نشده. آنها موضوع را به تعلیق در حالات اضطراری است.

در حداقل این تعهدات نیاز است که دولت چه از طریق قانون و سیاست یا عمل نمی کند و تبعیض در اعمال خود. به عنوان همه گیر گستراند روشن است که کشورهای در حال شکست برای دیدار با این اساسی ترین وظیفه است.

ما خواستار متحده به ادغام برابری ارزیابی تاثیر را در سیاست پاسخ به COVID 19. آن است که تنها از طریق این ارزیابی – حق شفعه, مشاوره و اطلاعات محور – که بیان می کند می تواند پیش بینی و از بین بردن تبعیض آمیز اثرات سیاست خود پاسخ از جمله کسانی است که ناخواسته یا پیش بینی نشده.

عدم درک و آدرس تبعیض آمیز اثرات خود را در پاسخ به همه گیر به معنی متحده با شکست مواجه خواهد شد به تعهدات خود تحت قوانین بین المللی. مهمتر از آن به این معنی است که جهان تلاش می کند برای مبارزه با این ویروس بیشتر به حاشیه رانده در جوامع ما خواهد شد محروم صدمه حذف شدند و پشت سر گذاشت.

راه حل روشن است. در حال حاضر زمان برای عمل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب