رژیم صهیونیستی. تیم Walz در ورزش حرفه ای در ایالت مینه سوتا: "من فکر می کنم وجود دارد بالقوه وجود دارد

در هفته بعد در نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو دنبال کت و شلوار و کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین N

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

در هفته بعد در نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو دنبال کت و شلوار و کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت که او خواهد بود در هیئت مدیره اگر روند فعلی برگزار شد.

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz شاید رفتن نیست کاملا تا آنجا که برخی از همتایان خود در چهار شنبه, مه 27, اما او ارائه دهد تا امکان که ورزش حرفه ای می تواند رزومه تابستان امسال در مینه سوتا بدون تماشاگر میان مداوم coronavirus بیماری همه گیر.

"ما در حال کار با آنها را به رفتن, بنابراین من فکر می کنم وجود یک پتانسیل وجود دارد که ما می توانید انجام دهید که" Walz گفت: در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

زمانی که ورزش حرفه ای انجام دوباره آنها را نگاه بسیار متفاوت از آنچه طرفداران به عادت کرده اند. NBA گزارش بازگشت-به-بازی برنامه شامل یک "حباب" با همه تیم ها درگیر خواهد سر به اورلاندو فلوریدا. — به احتمال زیاد بدون تیمبرولوز. اعضای مینه سوتا, ایالات را شروع کرده اند داوطلبانه آموزش فردی در ورزش های ملی مرکز در بلین اما در لیگ بازگشت-به-بازی, برنامه همچنین شامل تیم های شروع در اورلاندو است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دو دیگر لیگ های بالقوه خواهد بود eyeing تابستان رقابت در مینه سوتا است.

MLB ترجیح طرح را تیم بازی منطقه ای برنامه از صفحه اصلی با دوقلوها بازی در مقابل تنها لیگ آمریکا مرکزی و لیگ ملی مرکزی تیم است. NHL است که به دنبال در یک 24-تیم حذفی در دو "hub" شهرستانها احتمالا سنت پل است که در میان 10 تأييد نامزدها.

"این بزرگترین و بهترین هاکی بازار در کشور" وحشی مدیر کل لایحه Guerin روز سه شنبه گفت. "وجود دارد rinks همه جا. ما رو بزرگ عرصه و تمرین یخ بازی. وجود هتل ها. آن را فقط منطبق من بدیهی است که جانبدارانه است, اما من فکر می کنم آن می تواند کامل و مناسب است."

این که آیا آن را حتی ممکن است بر عهده Walz که آورده NHL 24-تیم postseason در طول کنفرانس مطبوعاتی خود و افزود: "ما قطعا می خواهید به بخشی از آن."

که در آن دوقلو بازی — باید MLB و بازیکنان MLB انجمن اعتصاب یک معامله در قرارداد و بازیکن پروتکل های ایمنی — نیز بر عهده Walz که در مورد لیگ پیشنهاد با MLB کمیسر راب مانفرد و دوقلوها صاحب جیم Pohlad این ماه است.

"من باید به صراحت در آن ما صحبت در مورد سلامت طرف از همه چیز, چه پخش خواهد شبیه چه تمیز کردن خدمه بود که" Walz گفت. "اما من به یاد داشته باشید در زمان" من فکر می کنم یکی از نگه یو پی اس در اینجا است که احتمالا رفتن به روابط کار برای این است.' آن را مانند به نظر می رسید وجود دارد پیچیدگی بیشتر."

در حالی که بازیکنان و مالکیت ادامه مذاکرات دوقلوها در حال انتظار برای شنیدن از Walz در مورد اینکه آیا آنها قادر خواهد بود برای شروع دور دوم بهار آموزش در هدف زمینه است. بیس بال امیدوار به بازی در اوایل ماه جولای.

دوقلوها جمهور دیو سنت پیتر گفت: این تیم تا به حال سازنده و گفتگو با فرماندار و کارکنان خود را و که Walz است یک پیش نویس از MLB پیشنهادی بهداشت و پروتکل های ایمنی. او گفت: دولت در حال بررسی MLB طرح.

"ما امیدواریم که به شنیدن بیشتر بعد از این هفته به بعد هفته در نوع جایی که ما ایستاده هر دو از نظر پتانسیل برای آموزش بهار اتفاق می افتد در اینجا در مینه سوتا بلکه البته بازی فصل بازی در مینه سوتا" سنت پیتر گفت.

در حالی که دوقلوها می تواند انتخاب کردن برای استفاده از بهار مجتمع آموزشی در فورت مایرز, Fla., سنت پیتر گفت: اولویت این است که بازی به بازی در مینه سوتا و آنها را "به احتمال زیاد شبیه به بهار آموزش در مینه سوتا و فرمانداری می داند که."

بیشتر از بازیکنان و مربیان مورد نیاز خواهد بود برای هر یک از آن از امنیتی به دلایل خدمه و کارکنان و احتمالا رسانه ها. اما در یک استادیوم به عنوان بزرگ به عنوان هدف زمینه بسیاری از کسانی که مردم نمی خواهد نیاز به نزدیک ارتباط برقرار کردن. سنت پیتر گفت: این امر می تواند "بسیار محدود" به عنوان به کسی اجازه داده می شود به تسهیلات کمک خواهد کرد که ترویج اجتماعی فاصله.

"ما درک می کنیم این روند که فرماندار را از طریق رفتن به یک تصمیم در مورد آنها چه فکر می کنم در بهترین منافع ایالت مینه سوتا تا بتوانیم این روند و احترام آن را," او گفت:.

به عنوان دفتر کار خود وزن لیگ' ایمنی و بهداشت, برنامه های Walz به Minnesotans دلیل برای خوش بینی در مورد ورزش حرفه ای ساخت یک تابستان بازگشت.

"اینها بخش مهمی از کسانی که در ایالت مینه سوتا است و من فکر می کنم درست مثل تمام این کسب و کار اگر وجود دارد یک برنامه برای این کار من قطعا فکر می کنم اگر شما دنبال آن هستید در کوتاه مدت آن را نمی توان با تماشاگران اما درست مثل امروز من گوش دادن به مردمی وجود دارد خارج وجود دارد" Walz گفت. "...من فکر می کنم وجود یک پتانسیل است که این است که چگونه ما در حال تلاش برای حرکت می کند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن