رژیم صهیونیستی. بورگوم جزئیات COVID-19 پرستاری صفحه اصلی مرگ و میر در تلفن تاون هال

این اطلاعات در طول یک ساعته تلفن تاون هال جلسه روز چهار شنبه, مه 6 قرار داده شده توسط AARP داکوتای شمالی. پس ا

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

این اطلاعات در طول یک ساعته تلفن تاون هال جلسه روز چهار شنبه, مه 6 قرار داده شده توسط AARP داکوتای شمالی.

پس از سوال از یک عضو در مورد خانه سالمندان, مرگ و میر, مدیر و AARP دولت مدیر جاش Askvig خواسته فرماندار که آیا این تعداد خواهد بود منتشر شده توسط دولت در بخش بهداشت و درمان.

مرتبط:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بورگوم گفت: 21 نفر در مراقبت دراز مدت و یک نفر در زندگی کمک حال با درگذشت COVID-19 ساخت تا حدود دو سوم از همه از جمله مرگ و میر در کشور است.

روز چهارشنبه مرگ و میر از این رمان coronavirus در داکوتای شمالی بود که در 31. در جمعه, مه 8, آن افزایش یافت و به 33.

بورگوم گفت: همه کسانی که فوت کرده شرایط بهداشتی اساسی و برخی از آنها در حال حاضر در آسایشگاه مراقبت های قبل از ابتلا به بیماری — نتیجه آنها فوت با COVID-19 نه به دلیل آن است.

"این واقعیت تغییر نمی کند و در همه انرژی ما را امتحان کنید به کدو ویروس در داکوتای شمالی و نگه داشتن آن از همه ما امکانات مراقبت طولانی مدت" فرماندار گفت.

که جمله بندی منعکس شده است دولت در بخش بهداشت و درمان وب سایت که در حال حاضر لیست تفکیک از مرگ به سه دسته: کسانی که با توجه به COVID-19 کسانی که در آن نه علت اصلی و کسانی که در انتظار به دلیل رسمی مرگ ثبت شده است واصل نشده است.

طبق قانون دولت است که می تواند تا 14 روز از تاریخ مرگ این سایت گفت.

مینه سوتا, وزارت بهداشت لیست تعدادی از COVID-19 مرگ و میر مرتبط با مراقبت طولانی مدت و یا به کمک امکانات زندگی در وب سایت خود را.

از مجموع 534 گزارش مرگ و میر در سطح ایالت به عنوان جمعه 434 رخ داده در زندگی مردم در آن تنظیمات.

در داکوتای شمالی, 42 از دولت 218 تسهیلات مراقبت دراز مدت تایید حضور این رمان coronavirus در یک عضو هیات یا مقیم که از جمعه.

"ما در حال انجام راه بهتری در نظر نگه داشتن آن را. ما می خواهیم به آن را نگه دارید که راه" بورگوم گفت.

فرماندار گفت: هدف این است که به هر کسی که زندگی می کند و یا با این نسخهها کار در دراز مدت مراقبت از تاسیسات در حالت آزمایش می شود برای COVID-19 روز شنبه, مارس 9.

Coronavirus موارد همچنان به پیدا کردن راه خود را به امکانات در شهرستانها که نمی باید آنها را قبلا و به مناطق روستایی از دولت است.

آنها عبارتند از خانه های پرستاری در ویللیستن شیاطین دریاچه, رولا, راگبی و Tioga.

The Villa Maria rehabilitation center is seen Thursday, April 9, at 3102 S. University Dr., Fargo. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

ویلا ماریا مرکز توانبخشی دیده می شود پنج شنبه, آوریل 9 در 3102 S. دانشگاه دکتر فارگو. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

موارد هنوز هم در حال افزایش در فارگو خانه های سالمندان با ویلا ماریا ضبط چهار بیشتر موارد بیش از روز گذشته در مجموع 40 بالاترین تعداد در دولت و سفید چوب بلسان بنفش در برادوی با اضافه کردن دو مورد در مجموع 31.

وجود دارد پیروزی های به عنوان به خوبی.

در شامگاه فارگو, کارکنان, جشن بازیابی این هفته از سه ساکنان از COVID-19 که دریافت کرده ام دو منفی نتایج آزمون پس از مبارزه با بیماری.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن