Gophers' top مربیان را پرداخت کاهش به صرفه جویی در بخش 450.000 دلار

ST. پل — Gophers ورزشی اداره بالاترین حقوق بگیران را داوطلبانه 10 درصد کاهش پرداخت برای شش ماه اول سال مالی 2

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

ST. پل — Gophers ورزشی اداره بالاترین حقوق بگیران را داوطلبانه 10 درصد کاهش پرداخت برای شش ماه اول سال مالی 2021 برای کمک به جبران کمبود بودجه با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

این لیست شامل مدیر دو و میدانی علامت Coyle, فوتبال, مربی, P. J. Fleck مردانه بسکتبال مربی ریچارد Pitino زنان مربی تیم بسکتبال لیندسی واندن مردانه, مربی تیم هاکی باب Motzko و مربی والیبال هیو McCutcheon. این گروه همچنین داوطلب در مه به چشم پوشی ارزش یک هفته از پرداخت از طریق سال مالی منتهی به ماه ژوئن که نجات بخش $168,000, مدرسه گفت.

این برش جدید شروع خواهد شد در ماه جولای خواهد بود و به طور آزمایشی در ماه دسامبر. آن را به صرفه جویی در این بخش حدود 450.000 دلار U گفت. Fleck حقوق و دستمزد و رهبر گروه, برنامه ریزی شده را به 4.5 میلیون دلار در سال 2020 است. Pitino شد مجموعه را در مجموع 2.4 میلیون دلار.

"من می خواهم برای تشکر از لیندسی P. J. ریچارد هیو و باب برای گرفتن داوطلبانه کاهش در پرداخت" Coyle در بیانیه ای گفت. "این دومین داوطلبانه کاهش برای همه ما پس از مه و من از تعهد خود را به مینه سوتا و تمایل به کمک در زمان عدم اطمینان مالی."

Coyle گفت: دانشگاه هیئت رجنت در روز جمعه که COVID-19 ناشی از 4 میلیون دلار کسری بودجه در بخش آوریل و برآورد "دو رقمی" کاهش بودجه عملیاتی از طریق ژوئن 30.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بدون شناخته شده تاریخ راه اندازی مجدد برای ورزش U تخمین زده می شود در هر نقطه از دست دادن هر نقطه از $10 میلیون به مبلغ 75 میلیون دلار برای بودجه سالانه که $123 میلیون در سال 2020 است.

Coyle گفت که این گروه اجرا کرده است استخدام و هزینه های یخ دیده است و برخی از صرفه جویی از سفر و هزینه های استخدام. آینده کاهش می تواند شامل بخش گسترده ای کاهش دستمزد و کاهش تیم ها در این بخش است.

U ارائه به رجنت با اشاره به اینکه مینه سوتا هشتم-بزرگترین بودجه در 14 تیم بزرگ ده اما چهارم-ورزشی بیشتر در 25. Coyle می خواستم به استرس چگونه کارآمد U در حال حاضر شده است با منابع مالی خود را.

"شکی وجود ندارد که همه چیز روی میز" Coyle به خبرنگاران گفت: پس از رجنت جلسه جمعه گذشته است. "ما را به یک نگاه چگونه ما اجرای برنامه های ما و باید به تصمیم گیری همانطور که ما حرکت رو به جلو است."



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن