Gophers به پرداخت 2 میلیون دلار برای nonconference بازی های فوتبال در سال 2020 است. آنها ارزش آن را?

دانشگاه مینه سوتا خواهد پرداخت کوچکتر کنفرانس ایالات متحده آمریکا حریف 1.2 میلیون دلار برای بازی در این بازی.

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

دانشگاه مینه سوتا خواهد پرداخت کوچکتر کنفرانس ایالات متحده آمریکا حریف 1.2 میلیون دلار برای بازی در این بازی. دانشگاه نیز پرداخت خواهد شد تنسی فناوری 450.000 دلار به بازدید مینیاپولیس در سپتامبر. 12 و بریگهام یانگ را دریافت خواهد کرد $300,000 برای سفر خود را در جاده بازی در مینیاپولیس در سپتامبر. 26 با توجه به قرارداد پایونیر پرس دریافت داده ها از طریق ثبت درخواست در این هفته.

این $1.95 میلیون کل هزینه برای این سه nonconference بازی می آید به عنوان Gophers در حال برآورد بیش از 10 میلیون دلار کمبود بودجه با توجه به COVID-19 تعطیل دانشگاهی ورزش در ماه مارس است. این دانشگاه گفت: آن را به حال $123 میلیون به طور کلی ورزشی, بودجه مالی سال 2020 به پایان می رسد که روز سه شنبه.

زمانی که ترسیم خود را گریم عکس های مالی -- که می شود خیلی بدتر بدون بازی های فوتبال در حال بازی این سقوط -- Gophers مدیر دو و میدانی علامت Coyle در مه گفت: "شکی وجود ندارد که همه چیز روی میز است."

که شامل به طور بالقوه برش برنامه های ورزشی, اما به نظر نمی رسد در حال حاضر شامل پشتیبانی از nonconference بازی های فوتبال.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما اجرای مدل های مختلف و هدف ما این است که برای استفاده از بازیهای ما به عنوان برنامه ریزی شده" دانشگاه گفت: در بیانیه ای خطاب به مطبوعات پیشگام. "این مایع باقی می ماند و همه چیز می تواند تغییر کند."

در حالی که این سه قرارداد اتصال هر یک از آنها نوشته شده متفاوت است. و همه را بند برای پشت درب خروجی.

قرارداد با FAU می گوید: "اگر هر دو تیم نتواند به نظر می رسد برای بازی که تیم باید پرداخت به تیم های دیگر خود را به عنوان یگانه و منحصر به فرد لغو هزینه از $750,000."

اگر دانشگاه مورد حمایت خارج که می تواند تقریبا یک 450.000 دلار پس انداز.

اما اگر FAU لغو "آن باید جریمه ... مقدار تضمین" از 1.2 میلیون دلار. و اگر هر دو برنامه به توافق برسند به عقب "بدون لغو هزینه باید پرداخت شود."

فلوریدا تبدیل به یک کانون برای رمان coronavirus در هفته های اخیر تقریبا دو برابر یک روز رکورد موارد مثبت در روز جمعه. و با توجه به نورد ماهیت این ویروس مشخص نیست کدام مناطق کشور می تواند تحت تاثیر قرار به عنوان فصل فوتبال روش.

به عنوان ممکن است شوک دشنه بر 1.2 میلیون دلار هزینه آن است که بی سابقه برای برنامه های از قدرت پنج کنفرانس به پرداخت هفت چهره به بازی nonconference بازی مقابل مدارس کوچک.

دانشگاه وارد آن مقابله با FAU در ژانویه 2018 و عرضه و تقاضا یکی از دلایل می تواند هزینه های صعود.

"ما در نقد و بررسی کامل بازی قرارداد با شرایط مشابه که اعدام شده اند در قاب زمان که ما در حال مذاکره ما توافق" U سخنگوی گفت. "اگر وجود دارد بیشتر تیم ها هستند که نیاز به کتاب بازی از وجود تیم های در دسترس تضمین مقدار را افزایش دهد."

برای تنسی فناوری های "خسارت" بخش از قرارداد می گوید: "مگر اینکه طرفین در غیر این صورت توافق متقابل در نوشتن اگر هر دو حزب نتواند مطابق با شرایط این قرارداد به هر دلیلی (غیر از نیروی majeure بند و یا تغییرات در برنامه' گپ وضعیت) را نقض حزب خواهد بود موظف به پرداخت غیر نقض حزب $200,000."

اگر دانشگاه خارج شد این معامله تحت این شرایط آنها می تواند ذخیره 250.000 دلار است.

آینده تاریخی 11-2 فصل Gophers در شکوفایی به عنوان یک پتانسیل بالا 25 تیم برای شروع سال 2020 فصل است. آنها می خواهند به nonconference tuneup قبل از بازی اول خود را بزرگ ده بازی در برابر آیووا در سپتامبر. 18. این Hawkeyes را مورد ضرب و شتم مینه سوتا مستقیم پنج بار پس از سال 2014.

Gophers' 2020 برنامه قدرت در نظر گرفته شده است سوم-ساده ترین در 14 تیم بزرگ ده کنفرانس با توجه به sportsbettingdime.com. بازی در برابر تنسی فناوری یک سطح پایین تر فوتبال قهرمانی زیربخش برنامه منجر به این رتبه بندی است.

برای BYU بازی در سپتامبر. 26 قرارداد است بیشتر با آن که برای یک خانه-و-خانه سری. Gophers در حال برنامه ریزی برای رفتن به Provo, Utah, برای nonconference بازی در ماه سپتامبر سال 2025 زمانی که تو را دریافت 300.000 دلار از BYU مستقل برنامه در FBS.

اما اگر لغو است و با توجه به فعال pandemic, همه چیز می تواند تغییر کند. هر قرارداد است و اساسا "نیروی majeure" بند که برای شرایط پیش بینی نشده است که جلوگیری از تحقق قرارداد. این نیز به نام "قانون خدا" دارند ،

دانشگاه دفتر مشاور عمومی دستگیره های ورزشی اداره امور حقوقی و معلوم نیست اگر آن را تعیین کرده است اگر این بیماری همه گیر را می توان در "قانون خدا" بند یک دانشگاه گفت: در این هفته.

Gophers فوتبال تیم بازگشت داوطلبانه offseason تمرینات در پردیس در دو هفته گذشته و همراه با دانش آموزان ورزشکار در ورزش های دیگر آنها گفت: آنها را رها COVID-19 نتایج آزمون قبل از پایان ماه ژوئن.

در ضمن برنامه های دیگر مجبور به انجام U-تبدیل می شود. پس از NCAA اجباری برنامه ها برای بازگشت به دانشگاه برای تمرینات در ژوئن 1, Boise, خارجه کانزاس, دولت و هوستون در میان برنامه هایی که مجبور به تعطیل کردن تمرینات به دلیل تست مثبت.

پاتریوت لیگ است که هفت تیم های فوتبال در FCS سطح نشان داده شده در این هفته است که برخی و شاید همه آنها nonconference بازی می شود. که یک گام بزرگ با آنها را در پایان دریافت از شش و هفت شکل paydays برای بازی در برابر قدرت پنج مدرسه. همچنین چند بخش II و III در برنامه های به نام فوتبال در مجموع این سقوط.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن