Gophers پارچ مکس مایر همیشه اعتقاد بر این او را بازی بیس بال حرفه ای حتی اگر دیگران شک او

به عنوان یک بچه اگر کسی پرسید که چه او می خواست می شود زمانی که او بزرگ شده, مایر به طور مداوم پاسخ: "یک حرفه

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

به عنوان یک بچه اگر کسی پرسید که چه او می خواست می شود زمانی که او بزرگ شده, مایر به طور مداوم پاسخ: "یک حرفه ای بازیکن بیس بال."

اکثر بچه ها می گویند که زمانی که آنها 5 سال است. شاید حتی زمانی که آنها 10 سال است. و سپس در نهایت آن را محو.

آنها توسعه منافع جدید و یا بیشتر درک که رفتن pro احتمالا یک گزینه برای آنها است.

نه مایر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

حتی به عنوان یک دراز و باریک نوجوان در وودبوری دبیرستان او هرگز از دست داده دید هدف نهایی خود را. همکلاسی های خود را می نوشتن در مورد اهداف شغلی در دنیای کسب و کار. مثل همیشه او را به نوشتن در مورد چگونه او را به یک حرفه ای بازیکن بیس بال.

او مصمم و توهم? شاید کمی از هر دو ؟

"هیچ کس به من بگویید در غیر این صورت" گفت: مایر که فصل سوم تبادل برای دانشگاه مینه سوتا بود برش کوتاه از coronavirus در اواسط ماه مارس. "این همیشه شعار من."

در حال حاضر او را در پرتگاه از اثبات هر کسی که تا به حال شک او اشتباه است. این یک موضوع که اگر با 2020 MLB پیش نویس آینده در شب چهارشنبه.

را نباید برای مایر به شنیدن نام خود را به نام. او تقریبا جهانی پیش بینی شده است به عنوان یک بالا 10 انتخاب با برخی از mock drafts داشتن او را به رفتن در صفحه 5.

"من قطعا تصویر آن را," او گفت:. "آن را به یکی از بهترین روزهای زندگی من است. من نمی توانم صبر کنید تا ببینید احساسات من را از آن دریافت و خانواده من است. آن را برای رفتن به یک شب خاص است."

"آنها در حال گرفتن یک برنده'

به عنوان اعتماد به نفس مایر است به طوری که آن را اغلب می شود اشتباه cockiness حتی او می تواند پیش بینی کرده اند این صعود.

او کوچکتر در دبیرستان شاید 150 پوند خیساندن مرطوب. او تا به حال به اندازه کافی چیزهای برای تسلط بر حومه شرقی کنفرانس با تکیه به شدت در کشویی که هنوز هم بهترین بشه.

که گفت: مایر نبود به عنوان مشروع بالا چشم انداز که در آن نقطه.

او به خاطر انتخاب شده توسط دوقلوها در 34 دور از 2017 MLB پیش نویس و در حالی که آن را سرد لحظه برای او دانست و آن را یک حسن نیت ارائه میدهد انتخاب کنید بیش از هر چیز دیگری است.

او هرگز به ثبت نام. او آن را می دانستند و دوقلوها آن را می دانستند.

"این چیزی است که آنها نوع را برای سالمندان در دبیرستان که تا به حال ارشد کمپین" مایر گفت. "من حتی نمی دانم که این پیش نویس می گذرد. من حلق آویز کردن با دوستان در راه بازگشت به خانه از یک مرکز خرید رفتن و یا چیزی. من یک تماس و گفتم شوخی می کنی؟' آن را بسیار سرد است. من قطعا نبود که به آن به عنوان من در حال حاضر. من حدس می زنم من باید در این سال است."

در واقع. او صرف چند ماه گذشته کار کردن و غذا خوردن — او ضربه هدف خود را وزن 200 پوند برای اولین بار در زندگی خود را قبل از ضربه زدن مجازی در مصاحبه پس از مجازی مصاحبه با تیم های مختلف.

"من می خواهم به آنها بگویید که آنها در حال گرفتن یک برنده" مایر گفت. "من احساس می کنم رقابتی و اعتماد به نفس کافی برای موفقیت در رسیدن به سطح بعدی. من فقط اعتماد به توانایی های من. من قصد دارم به همان پارچ در نرم افزار توپ که من در دانشگاه هستم و من در دبیرستان بود."

صحبت کردن با او را برای چند دقیقه و آن را سخت به شک او. او با تکبر راه رفتن در مورد او.

"من همیشه فکر می کردم من می خواهم خوب" مایر گفت. "من دیوانه اعتماد به نفس در خودم."

اعتماد به نفس خود را کنار او گفت: اگر کسی گفت که او در دبیرستان بود که او برای رفتن به یک بالا 10 پیش نویس انتخاب یک روز آن را سخت به این باور.

"من بوده ام مانند" شما رو به شوخی به من. من به کار بسیار سخت برای آن' " مایر گفت. "من همیشه فکر می کردم اگر من کار سخت به اندازه کافی, من وجود دارد می توانید از کار سخت من و خدای من-با توجه به توانایی های, اما آن را هنوز هم دیوانه به من."

موفقیت در هر کجا که او رفت'

با وجود تسلط خود را به عنوان یک نویسنده در دبیرستان دیرین Gophers مربی بیس بال جان اندرسون چاک دار مایر به نزدیک نقش زمانی که او وارد مینه سوتا دانشگاه به عنوان دانشجوی سال اول.

که به مایر فرصتی برای بیرون رفتن و پرتاب خود را به بهترین چیزهای بدون ترس از نیاز به صرفه جویی در هر چیزی برای بعد در بازی.

او با بستن برنامه ضبط با 16 موجب صرفه جویی به دست آورده دانشجوی سال اول-تیم آمریکایی افتخارات و امن یک نقطه در تیم ایالات متحده آمریکا فهرستی از بیش از تابستان است.

دبیرستان مربی کوین McDermott, تماشا از دور افتخار از آنچه او از دیدن هر چند در همه جای تعجب نیست

"به محض این که حرکت کردم که من می توانم بگویم که آن را نمی خواهید به توقف" McDermott گفت. "شما می توانید نوع فقط بگویم او رفتن به رفتن نگه دارید."

که چه McDermott آمده است انتظار می رود از مایر. او به خاطر مایر معلم برای تیم ورزش کلاس در دبیرستان و با تکبر راه رفتن که با او انجام شده خود را.

"او به ارمغان آورد یک مقدار زیادی از اعتماد به نفس در راه سرگرم کننده و آن را به نظر می رسید مانند هر ورزش ما تیم خود را همیشه در بازی های قهرمانی," McDermott گفت. "او نمی خواهد که آن را به هر راه دیگر. این که چگونه او را حمل خود را در زندگی. من بسیار با اعتماد به نفس است که حداکثر برای رفتن و پیدا کردن موفقیت در هر کجا که او رفت."

مایر انتقال به یک نویسنده به عنوان یک دانشجوی سال دوم در مینه سوتا یادگیری به فرمان او fastball در حال توسعه را تغییر دهید تا مخلوط و پالایش خود را کشویی. او به پایان رسید که فصل را با یک 5-3 رکورد یک 2.11 به دست آورده-اجرای متوسط و یک تیم بالا 87 strikeouts.

"شما شروع به اطلاع که او می تواند چیزی خاص روزی" اندرسون گفت. "او واقعا کبوتر و آموخته است که چگونه برای تبدیل شدن به یک بهتر پارچ و چگونه به دنباله خود را زمینهای برای دریافت hitters است."

"من به او گفتم" شما نمی توانید فقط به نظاره نشست و به در تکیه می کنند که کشویی' " اندرسون گفت: به چالش کشیدن مایر به فکر می کنم در مورد چگونه به پیشدستی کردن hitters از تپه به جای به سادگی غلبه آنها. "من او را به اعتبار. این چیزی است که او انجام داده است. آن بوده است قابل توجه به سازمان دیده بان او و رفتن در مورد کسب و کار خود را."

پس از جدولبندیشده به عنوان یک اجماع پیش فصل آمریکا به عنوان یک تازه وارد مایر نوشته شده 3-1 رکورد قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس در موعد مقرر به پایان رسید خود را دانشگاهی حرفه ای. در پایان با یک تیم کم 1.95 عصر و تیم بالا 46 strikeouts در 27 2/3 نوبت.

"من قرار داده و در وزن زیادی بیشتر خیلی بیشتر عضله و من fastball از کم به اواسط 90s به نشستن در بالا 90s" مایر گفت: خود را به طور کلی بهبود می باشد. "این یک چیز بزرگ برای من و سپس آن را فقط به بیرون رفتن وجود دارد و اعتماد به خودم."

'بهترین شکستن توپ در پیش نویس'

تا آنجا که دوقلوها سراغ مدیر اسکات جانسون نگران است به هیچ وجه مایر باعث می شود آن را به آنها را در شماره 27 به طور کلی. اگر تنها او را امضا کرده اند چند سال پیش.

"من نمی پیش بینی است که او را وادار به محدوده ما از پیش نویس" جانسون گفت. "ما می تواند شانس اگر او ساخته شده آن را به گردن ما از جنگل است."

او نمی خواهد. نه با fastball که می تواند در سه رقمی و یک نوار لغزنده است که در نظر بسیاری بهترین در کل پیش نویس است.

"او کشویی است که در ذهن ما بهترین شکستن توپ در پیش نویس" جانسون گفت. "این واقعا خوب زمین برای او است که واقعا چگونه او را تحت سلطه کالج بیس بال به این نقطه است. اما من فکر می کنم او واقعا آموخته است که چگونه به زمین و سرعت خود را به عنوان یک استارت و او اضافه شده (change-up) مهم است که به یک استارت طولانی مدت است."

که کشویی است که هر کس نمی توانید رای بدهید در مورد باقی می ماند حک شده در McDermott ذهن.

"این همان زمین" McDermott گفت. "این چیزی بود گه زمانی که او 17 ساله بود و آن گه در حال حاضر. شما می دانستید که قرار بود به یک واقعا خوب زمین در هر سطح. و آن را به خوبی در زمین حتی در سطح بعدی."

شاید تنها سوال در مورد مایر در این نقطه است که استقامت خود را و اینکه آیا او می تواند به حفظ مسائل خود را در طول کل بازی. که خواهد شد بازی خود را در طول زمان.

"من فکر می کنم چیزی در حداکثر خواهد بود 'آیا شما فکر می کنم او در دراز مدت استارت?' "جانسون گفت. "من فکر می کنم که یک چیز او را همیشه احتمالا باید برای اثبات به مردم است. من می دانم که او فکر می کند او است و بسیاری از مردم از جمله ، من فکر می کنم او واقعا به خوبی در پیش نویس است."

تا آنجا که مایر می خواهد به موفقیت در رسیدن به سطح بعدی او را در حال رفتن به قرار دادن فشار بیش از حد بر خود و بدون در نظر گرفتن چگونه او بالا می رود در پیش نویس است.

"من اصلا احساس فشار برای انجام هر کاری" او گفت:. "من انجام شده است آن را احساس می کنم تمام زندگی من جایی که من نگاه به عنوان یک مرد که رو به انجام است. من همیشه اعتماد به نفس در خودم و من قصد ندارم به هر وضعیت و بزرگتر از آن است. من یک شرکت معتقد است که هر آنچه اتفاق می افتد, اتفاق می افتد, بنابراین من حدس می زنم که این نوع طرز فکر من است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب