Gophers بخش دو و میدانی شروع می شود هزینه برش خاص ورزشی نه از روی میز

اما coronavirus ناشی از بازی cancelations تحت فشار قرار دادند بخش دو و میدانی به حدود 4 میلیون دلار کمبود آوری

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

اما coronavirus ناشی از بازی cancelations تحت فشار قرار دادند بخش دو و میدانی به حدود 4 میلیون دلار کمبود آوریل.

که فقط آغاز است. دانشگاه مینه سوتا مقامات که نظارت میلیارد و 123 میلیون دلار بودجه برای سال مالی پایان 30 ژوئن در حال حاضر هدف قرار دادن "دو رقمی" در صد کاهش در بودجه عملیاتی. آنها نمی دانند که اگر بعد از 10 درصد رسید و یا چیزی بسیار وخیم بود.

سوال کلیدی این است که دانشگاهی ورزشی — در درجه اول فوتبال نقدی گاو — توان امن به زمین دوباره. Gophers مدیر دو و میدانی علامت Coyle گفت: او و ده همتایان خود را در "آنچه احساس می کند مانند صدها مدل" روزانه خود را در جستجو برای پاسخ.

"چگونه آن را مانند نگاه؟" Coyle گفت: در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران چهار شنبه, آوریل 8. "چه تاثیر در ترم تحصيلی و غیره, و غیره? فقط می دانم که ما با داشتن بسیار گسترده مکالمات."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Coyle و معاون آگهی Rhonda مکفارلاند روز جمعه با ارائه یک سری از مقدماتی اثرات دو و میدانی در بخش چهره ها در سال آینده. برای استارت این اعداد و ارقام همان وسیع برآورد مشترک در طول رجنت' جلسه در مه:

— تقریبا 10 میلیون دلار درآمد از دست دادن اگر بازی بازگشت در پاییز;

— یک 30 میلیون دلار رسید اگر وجود دارد هیچ طرفداران در سالن و یا اگر وجود دارد کوتاه فصل این پاییز;

— $75 میلیون ضربه اگر وجود دارد هیچ ورزشی از طریق بقیه از سال 2020 است.

که آخرین پیش بینی — با عدم تلویزیون پول بزرگترین جریان درآمد — معنی تقریبا 60 درصد کاهش در بخش بودجه سالانه.

برای کاهش ضربه Gophers خواسته اند سر مربیان و ارشد دو و میدانی رهبران را داوطلبانه پرداخت از طریق کاهش ژوئن. این گروه اجرا کرده است استخدام و هزینه های انجماد و دیده می شود برخی از صرفه جویی با عدم سفر به حوادث و کمتر از هزینه های استخدام.

"ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم به سمت یک بودجه متعادل اما گذشت هر روز می آید این سال مالی که می گذرد بیشتر و بیشتر می شود بعید است" Coyle گفت. "ما احساس ما اجرا چیزهایی که ما می تواند پیاده سازی است."

Coyle پیش بینی کاهش حقوق و دستمزد حمل به سال مالی آینده همراه با کاهش در هزینه های سفر و بیشتر منطقه ای مبتنی بر برنامه ریزی. او همچنین نمی حکومت عمیق تر هزینه-برش حرکت مانند رها کردن ورزش است.

"شکی وجود ندارد که همه چیز روی میز است," او گفت:. "ما را به یک نگاه چگونه ما اجرای برنامه های ما و باید به تصمیم گیری همانطور که ما حرکت رو به جلو است."

Gophers' بودجه از $123 میلیون دلار در رتبه هشتم را در 14 تیم بزرگ ده اما آنها چهارم-کل ورزش در 25. Gophers به ذکر سه رهبران ارشد به تازگی چپ و کسانی که خالی نیست پر شده است, صرفه جویی در $400 ، 000 نفر در سال است.

"من می خواهم استدلال می کنند که ما باید حداکثر درآمد ما بهتر از بسیاری از سراسر کشور" Coyle اشاره کرد.

Gophers' اولیه درآمد هستند تلویزیون/رسانه حقوق گپ و بزرگ ده توزیع بلیط فروش جمع آوری کمک های مالی و, صدور مجوز/امتیازات/پارکینگ.

زمانی که NCAA بسکتبال مردان مسابقات لغو شد در ماه مارس شهربابک گفت: NCAA توزیع شد, یک سوم از آن مقدار بودجه.

در جلسه روز پنجشنبه رجنت گفت که انتظار می رود کلاس را در فرد ملاقات در پاییز امسال بلکه تا به حال طرح های احتمالی از جمله تمام کلاس های آنلاین. که یک توسعه بیشتر از قطعیت بیان شده در جلسات اخیر.

اما بیشتر متغیر می آیند به عنوان بزرگ ده عبور خطوط دولت و جداگانه خاموش و اجتماعی-فاصله دستورالعمل آمده است که با آن.

"کشورهای در حال رفتن به باز کردن در زمان های مختلف و کسانی که در حال رفتن به ایجاد مکالمات است که ما در حال رفتن به باید" Coyle گفت. "اما من فوق العاده با اعتماد به نفس و سپاسگزار برای رهبری بزرگ ما ده کمیسر ما مدیران ورزشی که ما را به پیدا کردن راه راست."

Coyle اذعان کرد که "صبر" می توانید مانند یک چهار حرفی دشنام های این روز است.

"همه ما با داشتن برخی از اضطراب و تشویش," او گفت:. "همه ما باید عدم قطعیت و می خواهید به دانستن آنچه که فردا است که به ارمغان می آورد و متاسفانه ما لازم نیست که یقین است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب