اوباما: Renomination از مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار شد در خصوصی

توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: اوت 2, 2020 10:18:01 am فایل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گ

توسط NEWSATROPAT در 12 مرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: اوت 2, 2020 10:18:01 am
Donald Trump, Anthony Fauci, Anthony Fauci approval ratings, Trump on Fauci, Coronavirus news, COVID-19 latest news, Indian Express فایل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گوش در کاخ سفید نشست. (AP Photo/اوان Vucci فایل)

رای به renominate جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به انجام خصوصی در اواخر این ماه بدون اعضای مطبوعات در حال حاضر سخنگوی کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه با استناد به coronavirus.

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن به نام خاموش عمومی اجزای کنوانسیون در فلوریدا ماه گذشته با استناد به خونتان موارد این ویروس در سراسر کشور 336 نمایندگان در حال برنامه ریزی برای جمع آوری در Charlotte, North Carolina در اوت. 24 به طور رسمی رای به تهمت ایران پرچمدار یک بار دیگر.

نامزدی به طور سنتی به معنای رسانه bonanzas به عنوان احزاب سیاسی به دنبال اهرم توجه به حوادث قرعه کشی به گسترش پیام خود را به عنوان بسیاری از رای دهندگان به عنوان امکان پذیر است. اگر ایران تصمیم می ایستد و آن را به حزب معرفی کنوانسیون در تاریخ مدرن بسته شود به خبرنگاران گفت.

"توجه به سلامت محدودیت و محدودیت در محل در ایالت کارولینای شمالی ما در حال برنامه ریزی برای شارلوت فعالیت های بسته شود فشار دوشنبه, مرداد 21 - پنج شنبه مرداد 24," کنوانسیون سخنگوی گفت.

"ما خوشحال به شما اجازه می دانم که اگر این تغییرات اما ما در حال کار در درون پارامترهای تنظیم قبل از ما توسط دولت های محلی و دستورالعمل در مورد تعداد افرادی که می توانند در حوادث."

خصوصی برخی از مذاکرات هیئت های مطرح شده مسائل تدارکاتی با سفر به دو شهر با اشاره به افزایش تعداد حوزه های قضایی تحمیل اجباری قرنطینه سفارشات در مسافران بازگشته از کشورهای دچار موج در ویروس.

زیر مجموعه از نمایندگان در شارلوت خواهد بود, ریخته گری, نماینده رای به نمایندگی از بیش از 2500 رسمی نمایندگان به این کنوانسیون. جایگزین نمایندگان و مهمانان در حال حاضر ممنوع شده است

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب