Google, Facebook, Microsoft, دیگر شرکت های فن آوری پیوستن به طرح دعوی در دادگاه در برابر جدید ویزای دانشجویی رد

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 9:04:46 am با توجه به آن شرکت بین المللی دانش

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 9:04:46 am
Google, Facebook, Microsoft, other tech companies join lawsuit against new student visa rule با توجه به آن شرکت بین المللی دانش آموزان ساکن در آمریکا سهم قابل توجهی به تولید ناخالص داخلی این کشور و به خصوص تاثیر قابل توجهی در شهرها و شهرستانها که در آن کالج ها و دانشگاه ها قرار دارد. (AP Photo/فایل)

بیش از یک دوجین از برترین شرکت های فناوری آمریکایی از جمله گوگل و Facebook و مایکروسافت در روز دوشنبه پیوست دادخواست توسط دانشگاه هاروارد و موسسه تکنولوژی ماساچوست در برابر مهاجرت و گمرک را (یخ) آخرین حکومت است که بارها دانشجویان بین المللی از اقامت در ایالات متحده مگر اینکه آنها حضور حداقل یک فرد در دوره.

به دنبال موقت ضابط سفارش و دستور مقدماتی این شرکت همراه با اتاق بازرگانی ایالات متحده و دیگر از آن حمایت گروه اظهار داشت که 6 جولای یخ بخشنامه خواهد آنها را مختل استخدام برنامه ساخت آن را غیر ممکن را در هیئت مدیره دانشجویان بین المللی که کسب و کار از جمله amici حال برنامه ریزی برای استخدام و برهم زدن روند استخدام در آن شرکت را متکی به شناسایی و آموزش کارکنان آینده خود را.

جولای 6 بخشنامه آن را غیر ممکن است برای تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی برای شرکت در CPT و انتخاب کردن برنامه ها. آمریکا را "nonsensically ارسال شود...این فارغ التحصیلان دور به کار برای ما رقبای جهانی و رقابت در برابر ما...به جای capitalising در سرمایه گذاری در آموزش و پرورش خود را در اینجا در ایالات متحده" گفتند.

این برنامه آموزش عملی (CPT) برنامه اجازه "جایگزین کار/مطالعه کارآموزی تعاونی آموزش و پرورش و یا نوع دیگری از نیاز کارورزی یا کارآموزی ارائه شده با حمایت کارفرمایان از طریق تعاونی موافقت نامه با یک دانش آموز مدرسه".

از سوی دیگر این آموزش عملی اختیاری (انتخاب کردن) برنامه اجازه می دهد تا برای یک سال از اشتغال موقت است که به طور مستقیم مربوط به یک دانشجوی بین المللی عمده منطقه مورد مطالعه است که می تواند رخ دهد یا قبل از دانش آموز فارغ التحصیلان و/یا پس از مطالعات خود را کامل هستند. دانش آموزان در زمینه های بنیادی ممکن است به دست آوردن یک به دو سال توسعه تحصیلات تکمیلی خود را انتخاب کردن آنها ،

بسته کردن بیش از نیمی از دانشجویان بین المللی از شرکت در استخدام خط لوله برای آمریکا کسب و کار خواهد شد در نتیجه آسیب شرکت ها و کل اقتصاد و اخلال در اعتماد انتظارات بر اساس قبل سیاست اجازه دانشجویان بین المللی باقی می ماند در آمریکا این شرکت گفت.

تصریح می کند که دانشجویان بین المللی کمک قابل ملاحظه ای به اقتصاد ایالات متحده زمانی که آنها در ایالات متحده اقامت قانونی مختصر گفت: خروج از این دانش آموزان را تهدید می کند توانایی ما موسسات آموزشی به حفظ توده بحرانی — که آنها نیاز به منظور حفظ استانداردهای خود را از تعالی برای آموزش دانشجویان آمریکایی که تا استعداد استخر در دسترس amici و دیگر شرکت های ایالات متحده در آینده و برای انجام تحقیقات است که ما را نگه می دارد کسب و کار در لبه برش از نوآوری است.

"دانشجویان بین المللی هستند یک منبع مهم از کارکنان برای ما کسب و کار در حالی که آنها در حال دانشجویان پس از فارغ التحصیل می شوند. در نهایت تبدیل شدن آنها به ارزشمند کارکنان و مشتریان از کسب و کار ایالات متحده که آیا آنها در ایالات متحده باقی بمانند و یا بازگشت به کشورهای خود" این شرکت گفت.

با توجه به آن شرکت بین المللی دانش آموزان ساکن در آمریکا سهم قابل توجهی به تولید ناخالص داخلی این کشور و به خصوص تاثیر قابل توجهی در شهرها و شهرستانها که در آن کالج ها و دانشگاه ها قرار دارد. در طول 2018-2019 سال تحصیلی وجود دارد بیش از 10 لاخ چنین دانش آموزانی موسسات آموزش عالی در ایالات متحده است.

کاهش به نصف یا بیشتر از تعداد دانشجویان ساکن در ایالات متحده — حتی برای یک سال تحصیلی — صدمه دیده خواهد شد و اقتصاد تقویت نامطلوب اقتصادی اثرات مداوم و همه گیر. دانشجویان بین المللی کمک میلیاردها دلار به اقتصاد ایالات متحده در هر سال. در 2018-2019 علمی سال تنهایی "دانشجویان بین المللی در ایالات متحده کالج ها و دانشگاه ها کمک نزدیک به 41 میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده و پشتیبانی 458,290 مشاغل" شرکت گفت.

مشاهده است که برای هر هفت دانشجویان بین المللی زندگی در آمریکا سه شغل پشتیبانی می شوند با توجه به حضور شرکت های بین المللی گفت: آموزش و پرورش "به عنوان رتبه این کشور پنجمین خدمات صادرات" در سال 2019. کسب و کارهای کوچک — از کافی شاپ ها به کتابفروشی ها — در جوامع در سراسر کشور بهره مند شوند به طور قابل توجهی از حضور بین المللی دانش آموزان گفتند.

این شرکت به دادگاه گفت که اگر این دانشجویان محروم از تحصیل در آمریکا تا SARS-CoV-2 همه گیر به پایان می رسد بسیاری از آنها را به بازگشت نیست: آنها را تبدیل به برنامه های از مطالعه در جای دیگر در جهان است. و بدون بین المللی, دانش آموزان, بسیاری از ما در برنامه های بنیادی خواهد قرارداد به شدت و در نهایت متوقف به وجود داشته باشد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن