گرمایش جهانی در حال رانندگی خرس های قطبی به سمت انقراض محققان می گویند

توسط: نیویورک تایمز | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 2:00:28 pm یک خرس قطبی در Kaktovik, آلاسکا, S

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 2:00:28 pm
Polar bear, Global warming, polar bears extinction?, climatic change impact, world news یک خرس قطبی در Kaktovik, آلاسکا, Sept. 11, 2016. خرس های قطبی می تواند تبدیل به تقریبا منقرض شده تا پایان قرن به عنوان یک نتیجه از کاهش دریای یخ در قطب شمال اگر گرمایش زمین همچنان ادامه دارد و دانشمندان و گفت: جولای 20, 2020. (جاش Haner/نیویورک تایمز)

نوشته شده توسط هنری چشمه

خرس های قطبی می تواند تبدیل به تقریبا منقرض شده تا پایان قرن به عنوان یک نتیجه از کاهش دریای یخ در قطب شمال اگر گرمایش جهانی همچنان ادامه دارد, دانشمندان روز دوشنبه گفت:.

تقریبا همه از 19 subpopulations از خرس های قطبی از دریای بیوفورت کردن آلاسکا به سیبری و قطب شمال را در صورت محو شدن به دلیل از دست دادن یخ دریا را مجبور حیوانات بر روی زمین و دور از تامین مواد غذایی خود را برای مدت طولانی تری محققان گفتند. طولانی مدت روزه داری و کاهش پرستاری از توله توسط مادران می تواند منجر به کاهش سريع در تولید مثل و بقا است.

"بسیار کمی وجود دارد شانس است که خرس های قطبی خواهد باقی بماند در هر نقطه در جهان به جز شاید در بسیار بالا در قطب شمال یکی کوچک subpopulation" اگر گاز گلخانه ای, گازهای گلخانه ای همچنان در اصطلاح کسب و کار به عنوان معمول سطوح گفت: Peter K. Molnar یک محقق در دانشگاه تورنتو اسکاربورو و نویسنده سرب از مطالعه آن منتشر شد که روز دوشنبه در مجله Nature Climate Change.

حتی اگر انتشار گازهای گلخانه ای شد به کاهش بیشتر سطح متوسط, "ما هنوز هم متاسفانه در حال رفتن به از دست دادن برخی از به خصوص برخی از جنوبی جمعیت به دریا یخ از دست دادن" Molnar گفت.

سرنوشت خرس های قطبی شده است flashpoint در بحث بر انسان ناشی از تغییر آب و هوا استفاده می شود توسط دانشمندان و کارشناسان محیط زیست به عنوان به خوبی به عنوان منکران در استدلال های خود را.

با برآورد خشن وجود دارد در مورد 25,000 خرس های قطبی در قطب شمال. خود را به زیستگاه اصلی توسط دریا, یخ, که در آن آنها شکار مهر و موم در حال انتظار برای آنها را به سطح در سوراخ در یخ. در برخی از مناطق خرس باقی می ماند بر روی یخ در طول سال است اما در برخی دیگر ذوب در بهار و تابستان نیروهای آنها را به ساحل می آیند.

"شما نیاز به یخ دریا را به تصرف خود مواد غذایی" Molnar گفت. "وجود دارد نه به اندازه کافی مواد غذایی در زمین برای حفظ یک خرس قطبی جمعیت است." اما خرس می تواند سریع برای ماه های باقی مانده در انرژی از چربی آنها ساخته شده است تا به لطف خود را به مهر و موم رژیم غذایی.

یخ های دریای قطب رشد می کند و در زمستان و ذوب و خلوت در بهار و تابستان است. به عنوان منطقه گرم است به سرعت در حال در دهه های اخیر یخ حد در فصل تابستان کاهش یافته است و در حدود 13 درصد در هر دهه نسبت به 1981-2010 متوسط است. برخی از بخش هایی از قطب شمال که قبلا یخ در طول سال در حال حاضر یخ-رایگان دوره در تابستان. بخش های دیگر در حال حاضر رایگان از یخ برای دیگر بخشی از سال نسبت به گذشته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب