واکسن جهانی طرح ممکن است اجازه می دهد کشورهای ثروتمند به خرید بیشتر

توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 10:58:48 pm ده ها تن از واکسن در حال تحقیق و برخی

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 10:58:48 pm
coronavirus, coronavirus treatment, coronavirus treatment india, coronavirus treatment in india, coronavirus medicine ده ها تن از واکسن در حال تحقیق و برخی از کشورها از جمله بریتانیا و فرانسه و آلمان و آمریکا در حال حاضر دستور داده اند که صدها میلیون دوز قبل از واکسن حتی ثابت به کار.

سیاستمداران و بهداشت عمومی رهبران علنا متعهد به فضاي های هر coronavirus واکسن است که کار می کند اما بالای جهانی ابتکار عمل را که اتفاق می افتد ممکن است اجازه می دهد کشورهای ثروتمند برای تقویت خود ذخایر در حالی که کمتر دوز در دسترس برای آنهایی که ضعیف.

فعالان هشدار می دهند که بدون قوی تر تلاش برای برگزاری, سیاسی, دارویی و بهداشتی رهبران پاسخگو واکسن خواهد بود احتکار توسط کشورهای ثروتمند در یک نا زیبا مسابقه برای تلقیح جمعیت خود ،

پس از اخیر داد و بیداد بیش از ایالات متحده خرید مقدار زیادی از جدید COVID-19 دارو برخی از پیش بینی و حتی بیشتر نگران کننده سناریو اگر موفق واکسن توسعه یافته است.

ده ها تن از واکسن در حال تحقیق و برخی از کشورها از جمله بریتانیا و فرانسه و آلمان و آمریکا در حال حاضر دستور داده اند که صدها میلیون دوز قبل از واکسن حتی ثابت به کار.

در حالی که هیچ کشوری نمی تواند به استطاعت برای خرید دوز هر بالقوه واکسن نامزد بسیاری از آنهایی که ضعیف نمی توانیم به جای چنین نظری شرط در همه.

کلید ابتکار عمل را به کمک به آنها را توسط رهبری Gavi یک مشارکت عمومی-خصوصی آغاز شده توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس است که اقدام به خرید واکسن برای حدود 60 درصد از کودکان جهان.

در یک سند ارسال شده به اهدا کنندگان بالقوه در ماه گذشته گاوی گفت: کسانی که با دادن پول به آن جدید است ؟ Covax تاسیسات ؟ خواهد داشته باشد ؟ از این فرصت برای بهره مندی از یک بزرگتر سبد COVID-19 واکسن.? گاوی گفت: اهدا کننده دولت است که زمانی که یک واکسن موثر است که در داخل آن استخر تجربی عکس های این کشورها را دریافت دوز برای 20 در هر centof جمعیت خود را. این عکس می تواند به عنوان استفاده می شود هر ملتی آرزو.

این بدان معناست که کشورهای ثروتمند می توانند معاملات خود را با داروسازان و پس از آن نیز هیچ رشته متصل شده تخصیص از Gavi. کشورهای فقیر که ثبت نام برای این طرح را از لحاظ نظری دریافت واکسن در همان زمان به پوشش 20 درصد از جمعیت خود را, اما آنها خواهد بود موظف به immunise مردم با توجه به اخلاقی توزیع چارچوب تعیین شده توسط سازمان ملل متحد.

کشورهای کمک کننده هستند ؟ تشویق (اما لازم نیست) برای اهدای واکسن در صورتی که بیشتر از آنها نیاز دارید? این سند می گوید.

"با دادن کشورهای ثروتمند این طرح پشتیبان آنها در حال گرفتن کیک خود و خوردن آن را بیش از حد" گفت: آنا ماریوت آکسفام بین المللی است. "آنها ممکن است در نهایت به خرید تمام عرضه در پیش است که پس از آن محدودیت چه گاوی می تواند توزیع به بقیه جهان است." دکتر ست برکلی, Gavi مدیر عامل شرکت گفت: این انتقادات مدعی شد.

در حال حاضر هیچ واکسنی برای هر کسی که او گفت: و ؟ ما در حال تلاش برای حل این مشکل است.? برکلی گفت: گاوی مورد نیاز برای ایجاد سرمایه گذاری در یک واکسن جهانی ابتکار جذاب برای کشورهای ثروتمند. Gavi سعی خواهد کرد برای متقاعد کردن کشورهایی که اگر به آنها دستور داده واکسن در حال حاضر آنها باید تلاش برای به دست آوردن بیشتر, او گفت:.

اما او اذعان کرد هیچ مکانیزم اجرای. ?اگر در پایان روز, کسانی که حقوقی موافقت نامه های شکسته و یا کشورهای توقیف دارایی و یا اجازه نمی دهد ارائه واکسن (به کشورهای در حال توسعه) که یک مشکل? برکلی گفت.

Gavi خواست کشورها برای بیان هدف از کسانی که علاقه مند به پیوستن به آن ابتکار جمعه گذشته است. آن را تا به حال انتظار می رود حدود چهار ده بالا و کشورهای با درآمد متوسط به ثبت نام در علاوه بر این به حدود 90 کشورهای در حال توسعه.

دکتر ریچارد Hatchett مدیر عامل شرکت ائتلاف برای اپیدمی آمادگی نوآوری است که کار با Gavi و دیگران گفت: آنها خواهد بود صحبت کردن در هفته های آینده با کشورهایی که امضا کرده بود در معاملات با شرکت های دارویی به امن خود را تامین کنند.

یک احتمال: آنها ممکن است بپرسید کشور به کمک های خود را خصوصی واکسن ذخایر جهانی در ازای دسترسی به هر کدام تجربی نامزد ثابت می کند موثر است.

"ما باید برای پیدا کردن یک راه حل است زیرا برخی از این ترتیبات ساخته شده اند و من فکر می کنم ما باید به طور عملی در مورد آن," او گفت:.

پس از یک واکسن نشست ماه گذشته اتحادیه آفریقا گفت: دولت باید ؟ حذف همه موانع ؟ به توزیع مساوی از هر موفقیت آمیز واکسن.

آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری رئیس جان Nkengasong گفت: گاوی باید باشد ؟ هل دادن سخت ؟ در متقاعد کردن شرکت های خود را به حالت تعلیق حقوق مالکیت معنوی.

"ما نمی خواهیم به خودمان را پیدا کنید در HIV داروهای وضعیت او گفت:" و اشاره کرد که صرفه جویی در زندگی مخدر موجود در کشورهای توسعه یافته سال قبل از آنها ساخته شده آن را به آفریقا.

Shabhir مهدی محقق اصلی آکسفورد آزمایش واکسن در آفریقای جنوبی گفت: آن بود تا به دولت های آفریقایی برای فشار بیشتر واکسن های طرح به جای توجه به شرکت های دارویی را به محصولات خود را بیشتر در دسترس است.

"اگر شما انتظار می رود آن را به عهده صنعت شما هرگز دریافت یک واکسن بر روی قاره آفریقا? مهدی گفت.

ماه گذشته گاوی و CEPI امضا تومان 750 میلیون مقابله با AstraZeneca به کشورهای در حال توسعه 300 میلیون دوز از یک شات در حال توسعه توسط دانشگاه آکسفورد. اما این معامله اتفاق افتاده پس از مواد مخدر شرکت در حال حاضر به امضا قرارداد با بریتانیا و ایالات متحده آمریکا که برای اولین بار در خط به دریافت واکسن تحویل در پاییز.

"ما در حال کار خستگی ناپذیر به افتخار تعهد ما برای اطمینان گسترده و دسترسی عادلانه به آکسفورد واکسن در سراسر جهان و در هیچ سود" گفت: AstraZeneca مدیر عامل شرکت پاسکال Soriot.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن