اقتصاد جهانی می تواند شاهد ضرر و زیان به ارزش تا $8.8 تریلیون با توجه به COVID-19: ADB

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 1:39:27 pm این تاثیر در جنوب آسیا تولید ناخالص داخلی

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 1:39:27 pm
global economy, global economy coronavirus, global economy coronavirus pandemic, World news, Indian Express این تاثیر در جنوب آسیا تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) خواهد بود به لحن تومان 142-218 میلیارد دلار است. (بازنمودی تصویر)

اقتصاد جهانی انتظار می رود که به رنج می برند تومان 5.8-8.8 تریلیون دلار در ضرر و زیان ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس بانک انکشاف آسیایی (ADB) گفت: در روز جمعه.

این تاثیر در جنوب آسیا تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) خواهد بود به لحن تومان 142-218 میلیارد دلار است.

"اقتصاد جهانی می تواند رنج می برند بین USD 5.8 تریلیون و دلار 8.8 تریلیون دلار در ضرر و زیان معادل 6.4 درصد به 9.7 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی – به عنوان یک نتیجه از رمان coronavirus بیماری (COVID-19) همه گیر ADB گفت: در گزارش های بعدی به آن چشم انداز اقتصادی منتشر شده در اوایل ماه آوریل.

تولید ناخالص داخلی در جنوب آسیا نیز کاهش 3.9-6.0 درصد عمدتا منعکس کننده تنگ محدودیت در محل در کشورهایی مانند بنگلادش و هند و پاکستان ADB گفت: در روز ارزیابی پتانسیل اقتصادی تاثیر COVID-19.

این مانیل-دفتر مرکزی چندجانبه بودجه آژانس گفت که ضرر و زیان اقتصادی در آسیا و منطقه اقیانوس آرام می تواند طیف وسیعی از دلار 1.7 تریلیون تحت کوتاه مهار سناریو از سه ماه به 2.5 تریلیون دلار تحت یک مهار سناریو از 6 ماه با منطقه حسابداری برای حدود 30 درصد کاهش کلی جهانی در خروجی.

جمهوری خلق چین (PRC) می تواند دچار ضرر و زیان بین 1.1 تریلیون دلار و دلار 1.6 تریلیون.

در توسعه چشم انداز (ADO) 2020 منتشر شده در مارس 3, آژانس تا به حال برآورد COVID-19 جهانی هزینه به طیف وسیعی از 2 تریلیون دلار به تومان 4.1 تریلیون.

قبل از آن در مارس 6, آن را تا به حال برآورد تاثیر اقتصادی در سطح جهان اعم از دلار و 77 میلیارد تومان 347 میلیارد (0.1-0.4 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی).

ADB گفت: آن تجزیه و تحلیل جدید است که انتظار دارد تاثیر جهانی دلار 5.8-8.8 تریلیون دلار است به استثنای تاثیر سیاست.

آژانس جدید تخمین می زنند که بیش از دو برابر بانک جهانی برآورد 2-4 کاهش در تولید ناخالص داخلی جهانی و بالاتر از صندوق بین المللی پول چشم انداز اقتصادی جهان برآورد 6.3 درصد کاهش در تولید ناخالص داخلی جهانی.

دولت ها در سراسر جهان شده اند سریع در پاسخ به اثرات این بیماری همه گیر اجرای اقدامات مالی و پولی کاهش و افزایش هزینه های بهداشت و درمان و پشتیبانی مستقیم برای پوشش ضرر و زیان در درآمد و درآمد.

پایدار تلاش دولت بر این اقدامات می تواند نرم COVID-19 اقتصادی تاثیر به میزان 30 تا 40 درصد با توجه به گزارش جدید.

"این می تواند به کاهش اقتصاد جهانی ضرر و زیان ناشی از این بیماری همه گیر به میان USD 4.1 تریلیون دلار و دلار 5.4 تریلیون" ADB اضافه شده است.

ADB و تحلیل با استفاده از یک تجارت جهانی و تحلیل پروژه-محاسبه پذیر تعادل عمومی مدل پوشش 96 شیوع متاثر از اقتصاد با بیش از 4 میلیون COVID-19 موارد است.

علاوه بر شوک به, گردشگری, مصرف, سرمایه گذاری و تجارت و تولید ارتباط تحت پوشش در ADO 2020 تخمین این گزارش جدید شامل انتقال کانال های از قبیل افزایش هزینه های تجارت موثر بر تحرک گردشگری و صنایع دیگر; عرضه اختلالات است که تاثیر منفی خروجی و سرمایه گذاری و سیاست های دولت پاسخ است که کاهش اثرات COVID-19 جهانی تاثیر اقتصادی.

این تحلیل جدید ارائه یک تصویر گسترده از پتانسیل قابل توجهی تاثیر اقتصادی COVID-19 گفت: ADB اقتصاددان ارشد Yasuyuki Sawada.

آن را نیز برجسته نقش مهمی در سیاست مداخله می توانید برای کمک به کاهش آسیب به اقتصاد. این یافته ها می تواند به ارائه دولت مربوطه سیاست هدایت آنها به عنوان توسعه و پیاده سازی اقدامات برای مهار و سرکوب همه گیر و کاهش آثار آن بر اقتصاد و مردم است.

ADB گفت که سیاست گذاران باید با هم کار کنند به سرعت حد همه گیر – دیگر مهار دوره سخت تر و طولانی مدت بهبود خواهد بود.

"قوی درآمد و اشتغال حفاظت حیاتی هستند برای حمایت از آسیب پذیر ترین و اجتناب از دراز مدت اقتصادی زخم" آن را گفت.

مه 12, ویروس در حال گسترش به 213 کشورها و مناطق در سراسر جهان آلوده کردن بیش از 4 میلیون نفر و ایجاد بیش از 2,80,000 مرگ و میر ADB گفت.

در تاثیر بر دستمزد درآمد با توجه به بیماری های همه گیر ADB انتظار دارد که آن را به سقوط در سطح جهان به ویژه در آمریکا و اتحادیه اروپا و انگلستان است.

"در سطح جهانی کار درآمد را رها بین USD 1.2 تریلیون دلار به 1.8 تریلیون دلار. برای آسیا و کاهش دستمزد و درآمد را از محدوده دلار 359 میلیارد تومان به 550 میلیارد دلار یا حدود 30 درصد از بازار جهانی کاهش دستمزد و درآمد" به آن اضافه شده است.

این گزارش را تحلیل کرده است که اقتصاد کلان تثبیت کننده بسته های اعلام شده توسط کشورهای مختلف می تواند در افزایش تولید ناخالص داخلی جهانی با دلار 1.7 تریلیون تومان به 3.4 تریلیون دلار (1.9 به 3.7 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی).

آسیا, اقتصاد کلان محرک نیز می تواند اضافه کردن دلار 339 میلیارد تومان به 675 میلیارد دلار (1.3 تا 2.5 درصد از منطقه تولید ناخالص داخلی).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن