جهانی Coronavirus به روز رسانی 12 جولای: اسپانیا دارای انتخابات منطقه ای در میان همه گیر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 12 سال 2020 10:21:53 pm هشت ایالت آمریکا ثبت شده خود

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 12 سال 2020 10:21:53 pm
هشت ایالت آمریکا ثبت شده خود را در کمترین تک-روز مرگ و میر در این هفته است. (عکس: AP)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: عنوان جدید خوشه در ادامه به ظهور در سراسر جهان تعداد کل coronavirus موارد صدر 12.75 میلیون یکشنبه, با توجه به یک همشهری چوب خط حساب کردن. این بیماری همه گیر است که تا کنون دیده می شود بیش از 7 میلیون به بهبود و بیش از 563,000 مرگ و میر. برزیل جهانی دوم بدترین آسیب دیده کشور, ثبت بیش از 1 ، 000 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته.

در ایالات متحده با وجود تعداد متوسط مرگ و میر در هر روز در حال سقوط, 8 متحده ثبت شده خود را در کمترین تک-روز مرگ این هفته نیویورک تایمز گزارش داد. این شامل آلاباما, آریزونا, فلوریدا, می سی سی پی در ایالت کارولینای شمالی داکوتای جنوبی تگزاس و تنسی.

در ضمن آفریقای جنوبی شاهد یک افزایش سریع در coronavirus موارد افزایش تعداد caseload از قاره آفریقا که بر روی این ویروس بعد از آن نسبت به بقیه جهان.

در اینجا برخی از تحولات جهانی

استرالیا ویکتوریا دولت علائم هفته سه رقمی coronavirus موارد

مارک یک هفته سه رقمی و افزایش عفونت استرالیا ویکتوریا دولت گزارش 273 موارد جدیدی از کروناویروس و دیگر COVID-19 مرگ در روز یکشنبه.

"این خطرناک است زمان" ویکتوریا برتر Daniel Andrews یک کنفرانس خبری گفت."من می دانم که ما در حال درخواست بسیاری از ویکتوریایی اما ما به سادگی هیچ چاره ای جز اذعان به این واقعیت که ما با آن مواجه و به انجام آنچه باید انجام شود که به دنبال آن قواعد به تنها بیرون رفتن در زمانی که شما نیاز به.

هیچ ماسک های اجتماعی فاصله در تایوان سالانه جشنواره فیلم

پس از محدود کردن آن شیوع کروناویروس به چند صد موارد تایوان دیروز پیچیده سالانه خود را از جشنواره فیلم که در آن اجتماعی فاصله بود و به دنبال ندارد و بسیاری از افراد خال خال شد بدون هیچ گونه پوشش صورت.

این تیم از فیلم "بازداشت" مطرح بر روی فرش قرمز در سال 2020 تایپه جشنواره در تایپه, تایوان, شنبه, جولای 11, 2020. 2020 تایپه جشنواره برای اولین بار در جهان در مقیاس بزرگ جشنواره های برگزار شده توسط یک نهاد پس از وقوع COVID-19 بیماری همه گیر. (AP Photo/چینگ یانگ-یانگ)

این اولین بار نیست عمده رویداد عمومی در تایوان است. یک بازی بیس بال در ماه گذشته به خود جلب کرد و بیش از 10000 نفر در ورزشگاه که در آن تماشاگران بودند مجاز به نشستن در جایگزین صندلی.

61 US Marines آزمون COVID مثبت در ژاپن

بیش از 60 تفنگداران دریایی در ژاپن این جزیره را آزمایش مثبت برای coronavirus باعث این جزیره فرماندار دنی Tanaki به تقاضای تشدید اقدامات پیشگیری و شفافیت بیشتری از ما مقامات نظامی.

از 61 موارد گزارش شده در اوکیناوا, 38 سرچشمه از Marine Corps Air Station و 23 از اردوگاه هانسن. دو پایگاه قرار داده شده است تحت مستند پس با توجه به نظامی آمریکا در افغانستان ، افشای آمار و ارقام دقیق آمد تنها پس از اوکیناوا به درخواست های مکرر برای ارتش ایالات متحده.

"Okinawans شوکه هستند از آنچه به ما گفته شد توسط ارتش ایالات متحده" رژیم صهیونیستی. Tamaki یک کنفرانس خبری گفت شنبه. "این بسیار تاسف بار است که این عفونت به سرعت در حال گسترش در میان ما پرسنل هنگامی که ما Okinawans انجام می دهند ما تمام تلاش خود را برای مهار عفونت," او اضافه شده است.

تهمت می پوشد ماسک برای اولین بار در طول همه گیر

donald trump mask, trump wears mask for first time, donald trump coronavirus, US coronavirus, donald trump news رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می پوشد یک ماسک صورت او به عنوان پیاده روی پایین راهرو در طول سفر به والتر رید ارتش ملی مرکز پزشکی در بتسدا. (AP)

در حالی که بازدید از یک بیمارستان نظامی در روز شنبه رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عینک ماسک صورت برای اولین بار در پس از coronavirus همه گیر ظاهر در ما.

مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا حاضر به پوشیدن ماسک در عمومی و یا درخواست دیگر آمریکایی ها برای انجام این کار گفت: این یک انتخاب شخصی اگر چه او گفت که اگر او در یک جمعیت و نمی تواند حفظ فاصله از دیگران است.

قبل از این تنها زمان تهمت شناخته شده است به یک ماسک بود که در طول خصوصی بخشی از یک تور از یک کارخانه فورد در میشیگان.

اجباری ماسک به عنوان فلوریدا دیزنی جهان بازگشایی

در شنبه فلوریدا دیزنی جهان بازگشایی شد برای اولین بار در چهار ماه با تعداد محدودی از مهمانان و با یک میزبان از اقدامات ایمنی برای جلوگیری از شیوع کروناویروس.

دیزنی لند شانگهای افتتاح شد در ماه مه و پس از دیزنی لند پارک در هنگ کنگ و توکیو در ماه های ژوئن و ژوئیه به ترتیب.(AP Photo/سام مک نیل)

"این است که جهان جدید است که ما در حال فعالیت و من نمی بینم که تغییر در هر زمان به زودی" D'Amaro دیزنی پارک تجارب و محصولات بخش گفت: پس از او استقبال مهمانان و کارگران در پارک.دیزنی بازگشایی پارک در آسیا کمک ارائه تضمین مورد حرکت های آینده در فلوریدا او اضافه شده است.

دیزنی لند شانگهای افتتاح شد در ماه مه و پس از دیزنی لند پارک در هنگ کنگ و توکیو در ماه های ژوئن و ژوئیه به ترتیب.

برزیل سوابق 1,000 جدید covid مرگ و میر به عنوان موارد بالا 1.8 میلیون

جهان دوم بدترین کشور از ثبت بیش از 1000 جدید مرگ و میر در روز شنبه در نظر گرفتن مرگ و میر به 71,469 و 1,839,850 مورد تأیید وزارت بهداشت گفت. تعداد واقعی تصور می شود بسیار بالاتر از این به علت عدم coronavirus آزمایش در مقیاس بزرگ است.

دولت بریتانیا مجموعه ای برای تشدید قوانین در پوشیدن facemasks

نخست وزیر بوریس جانسون تنظیم شده است که به مجلس در هفته آینده به صورت پوشش اجباری برای تمام شهروندان بریتانیا در مغازه بلومبرگ گزارش شده است.

Coronavirus, London coronavirus, coronavirus london lockdown, london facemasks, Boris Johnson نخست وزیر بوریس جانسون. (AP Photo/مت Dunham)

روز جمعه جانسون گفت: او می خواست به "سختگیرانه" در اصرار مردم سایش پوشش در فضاهای محدود. آنها در حال حاضر اجباری در حمل و نقل عمومی و به زبان انگلیسی در بیمارستان.

اسپانیا دارای انتخابات منطقه ای در میان coronavirus

اسپانیایی ها در دو مناطق شمالی رای گیری در انتخابات منطقه ای روز یکشنبه در میان تدابیر شدید امنیتی اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع بیشتر از coronavirus. مقامات منطقه ای در هر دو کشور باسک و گالیسیا را ممنوع و بیش از 400 نفر که آزمایش مثبت برای این ویروس از ترک خانه های خود برای رای دادن.

یک زن با پوشیدن لباس های محافظ ماسک صورت رای در باسک انتخابات منطقه ای میان coronavirus بیماری (COVID-19) شیوع در Durango, اسپانیا 12 جولای سال 2020 است. رویترز/وینسنت وست

اسپانیا دادگاه عالی حمایت از تصمیم گیری در یک نماز جمعه در پاسخ به شکایت توسط احزاب مخالف در هر دو منطقه. رای دهندگان باید پوشیدن ماسک صورت برای رای دادن باقی می ماند و 1.5 متر (5 فوت) از هم جدا در مراکز رای دهی که مجهز به دست sanitisers.

هر دو دولت های منطقه در اصل به نام انتخابات برگزار می شود در آوریل 5, اما به تعویق افتاد و آنها را با توجه به افزایش سریع عفونت است که اسپانیا می تواند تنها در مهار توسط قفل کردن این کشور تا ماه ژوئن. مقامات بهداشتی در حال تماشای کوچک شیوع بیماری در هر دو منطقه و همچنین در سایر نقاط اسپانیا. بیش از 28000 COVID-19 مرگ تایید شده است در اسپانیا.

برخی دیگر از تحولات مهم

  • استرالیا بدترین آمار دولت, Victoria گزارش 6 روز متوالی از سه رقمی را افزایش می دهد در موارد با 273 موارد جدید در روز یکشنبه ،
  • چین گزارش 7 مورد جدید نشات گرفته از خارج از کشور همراه با هیچ محلی جدید عفونت است.
  • آفریقای جنوبی را تایید کرد coronavirus موارد دو برابر شده اند در دو هفته به یک چهارم میلیون نفر است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن