جهانی Coronavirus به روز رسانی 14 ژوئن: چین گزارش بالاترین روزانه سنبله پس مارس; لهستان بازگشایی مرز با اتحادیه اروپا و همسایگان

توسط: اکسپرس وب میز | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 1:40:14 pm چین همراه با دیگر کشورهایی که دچار

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399
توسط: اکسپرس وب میز | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 1:40:14 pm
چین همراه با دیگر کشورهایی که دچار زود افزایش موارد از جمله کره جنوبی و ایتالیا و اسپانیا در حال حاضر شاهد کاهش کلی.(AP Photo/Andy Wong)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: کشور در سراسر جهان در حال دیدن بیش از 100,000 تازه coronavirus موارد روزانه, به گفته جان هاپکینز. حتی به عنوان جهانی مرگ و میر عبور 4,30,000 روز یکشنبه تعدادی از کشورهای در ادامه بیشتر به بازگشایی اقتصاد و سهولت مستند محدودیت.

چین که در آن برای اولین بار Covid-19 مورد گزارش شده است ثبت بالاترین افزایش روزانه موارد در دو ماه. این می آید در زمانی که چین به همراه کشورهای دیگر که دچار زود افزایش موارد از جمله کره جنوبی و ایتالیا و اسپانیا شاهد کاهش کلی. از سوی دیگر کشورهایی مانند برزیل و هند در حال حاضر شاهد یک افزایش سریع در عفونت. فعلی جهانی مورد تعداد غرفه در 7,787,271 عفونت.

در حالی که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همچنان به فشار برای بازگشایی بیشتر کسب و کار با وجود هشدارهای از کارشناسان بهداشت و درمان در کشور باقی مانده است بدترین آسیب دیده در جهان با بیش از 115,400 مرگ و میر و 2,074,526 موارد است. ایالات متحده به دنبال آن است برزیل (850,514) روسیه (519,458), هند (320,922) و انگلستان (295,828).

اینجا بالای تحولات جهانی

چین گزارش بالاترین روزانه سنبله از آوریل

با 57 تازه موارد در 24 ساعت گذشته چین گزارش داد که بالاترین مجموع روزانه از آوریل در يكشنبه ملی کمیسیون بهداشت گزارش شده است. از موارد جدید بیش از 35 شد از پایتخت پکن است.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر جدید کروناویروس پیاده روی در خارج از یک مرکز خرید در pedestran خیابان خرید در پکن چهار شنبه, ژوئن 6 سال 2020 است. (AP Photo/علامت Schiefelbein)

و این بزرگترین عمده فروشی مواد غذایی در بازار پکن شد, تعطیل روز شنبه پس از 50 نفر تست مثبت برای ویروس.

موارد متداول در کره جنوبی به عنوان محدودیت در کسب و کار و سفر

عفونت های جدید در حال افزایش در کره جنوبی نشان می دهد که چگونه این بیماری می تواند دوباره به عنوان محدودیت در کسب و کار و سفر برداشته می شوند. اضافه کردن به روند رو به بالا در موارد دولت گزارش 34 تازه عفونت در روز یکشنبه.

سی از موارد جدید در بیشتر سئول منطقه ای که در آن نیمی از جمعیت کشور زندگی می کنند کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت.

موارد جدید در حال آمدن از شبانه موسسات خدمات کلیسا یک مقیاس بزرگ تجارت الکترونیک انبار و درب به درب فروشندگان.

لهستان بازگشایی مرزها با همه همسایگان اتحادیه اروپا

برای اولین بار در نزدیک به 3 ماه لهستان افتتاح شد مرزهای خود را به آلمان و جمهوری چک و اسلواکی در روز شنبه به عنوان coronavirus همه گیر در کشور کاهش می یابد. مرز محدودیت برداشته شد از نیمه شب, DW گزارش شده است. لهستان در حال حاضر آرامش به کنترل مرز با لیتوانی در روز جمعه.

فرانسه بالاترین دادگاه اداری می گوید coronavirus نگرانی دیگر توجیه ممنوعیت تظاهرات عمومی

فرانسه بالاترین اداری دادگاه حکم داد که ویروس نگرانی دیگر توجیه ممنوعیت تظاهرات عمومی در روز شنبه.

این تصمیم اجازه خواهد داد که تظاهرات و راه پیمایی و تظاهرات را ادامه خواهد داد تا زمانی که سلامت اقدامات مورد احترام هستند و دنبال کرد. حوادث نیاز به اعلام پیش به مقامات محلی.

این حکم پس از پلیس متوقف شده بود حداقل 15,000 معترضان مبارزه علیه خشونت های پلیس و نژادی و بی عدالتی را از طریق شهرستان روز شنبه با استناد به ویروس مربوط به محدودیت در هر تجمع بیش از 10 نفر.

انگلستان ساعت کار برای همه مدارس در ماه سپتامبر

نخست وزیر بوریس جانسون در حال همکاری با وزیر آموزش و پرورش گاوین ویلیامسون به اطمینان حاصل شود که تمام مدارس می تواند باز در ماه سپتامبر و به ارائه بسته های حمایتی برای کمک به کودکان گرفتن از دست, یادگیری, خود را روز شنبه گفت.

United Kingdom poverty rates, bloris johnson, brexit, britain unemployement, United kingdom news, world news, indin express news, breaking newsbritain, brexit, brexit latest news, boris johnson, european union, theresa may, us president donald trump, world news, indian express جانسون خواسته است تا اقدامات کشیده می شود تا برای کمک به کودکان در طول تابستان و بیشتر به آینده گفت: این بیانیه است. (پارلمان بریتانیا/جسیکا تیلور از طریق AP)

تصمیم به تدریج دوباره باز مدارس تقسیم شده به نظر با بریتانیا رنج می برند یکی از بدترین مرگ عوارض از COVID-19 و برخی از منتقدان هشدار از نیاز به احتیاط برای جلوگیری از موج دوم ویروس.

پاکستان شناسایی و مهر و موم بیش از 1300 ویروس نقاط

Pakistan targets ambitious growth, revenue despite coronavirus struggles یک کارگر سلامت طول می کشد نمونه خون از یک پسر در طول درب-به-درب آزمایش و غربالگری تسهیلات برای coronavirus یکشنبه, ژوئن 10 سال 2020 در پاکستان است. (AP Photo/Anjum نوید)

مقامات پاکستانی شناسایی و مهر و موم کردن نزدیک به 1300 داغ پست برای جلوگیری از ظهور این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان کشور گزارش بالاترین سنبله از 6,472 موارد جدید در روز شنبه. در مورد جاری بار می ایستد در 1.32 کیلو.40 همراه با 2,551 مرگ و میر. موارد یافت پس از این مستند اعلام کرد در ماه مارس کاسته شده و گفت: لازم بود برای نجات اقتصاد کشور است.

استرالیا بزرگترین متحده بیشتر سهولت coronavirus محدودیت

اگر این موارد پایین باقی می ماند شب باشگاه ها و جشنواره های موسیقی اجازه خواهد داشت از ماه اوت است. (AP Photo/ریک Rycroft)

با وجود ضبط جدید کروناویروس موارد استرالیا بزرگترین متحده (نیو ساوت ولز و ویکتوریا) بیشتر خواهد شد سهولت عمومی coronavirus محدودیت در کتابخانه ها و مراکز جامعه و همچنین کاباره ها, مقامات گفت.

NSW گفت که از ژوئیه 1 به 50 نفر محدود در داخل سالن مانند رستوران ها و کلیساها خواهد بود برداشته نگه داشتن یک نفر به ازای هر 4 متر مربع قاعده عملکرد. اگر این موارد پایین باقی می ماند شب باشگاه ها و جشنواره های موسیقی اجازه خواهد داشت از ماه اوت است.

چین اطمینان از تامین 30 میلیون تست کیت و 10000 فن های هر ماه, می گوید: رهبران آفریقایی

به عنوان coronavirus موارد در ادامه به افزایش در قاره آفریقا, آفریقایی رهبران می گویند که چین اطمینان از تامین 30 میلیون تست کیت و 10000 فن های هر ماه.

(یونامید از طریق AP)

سر از آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت که هر کشور داده خواهد شد و سهم خود را بر اساس جمعیت و تعداد coronavirus موارد است.

اضافی بیانیه آفریقای جنوبی دفتر ریاست جمهوری می گوید که در دسترس بودن عرضه از طریق یک جدید قاره پلت فرم با هدف تهیه تجهیزات پزشکی برای این قاره در قیمت های ارزان تر در میان شدید رقابت های جهانی است.

برخی دیگر از تحولات مهم

*مصر وزارت بهداشت اعلام کرد 16,77 جدید کروناویروس موارد که highests 24 ساعت سنبله در کشور تا تاریخ. این کشور دارای 62 مرگ و میر ناشی از ویروس است.

* آفریقا انجام 3 میلیون و آزمون برای این ویروس به مراتب کمتر از هدف خود را از حدود 13 میلیون

*ال سالوادور رییس جمهور گفت: اقتصاد کشور می تواند بازگشایی از ژوئن 16 هفته بعد از سخت مستند.

*الجزایر بیشتر خواهد شد و آرامش خود را coronavirus مستند با اجازه دادن به حمل و نقل عمومی در شهرستانها و با پایان دادن به حکومت نظامی در 19 استان.

*فرانسه علائم چهارمین روز از گزارش روزانه سنبله کمتر از 30 جدید کروناویروس موارد است. در مورد جاری بار می ایستد در 29,389.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن