جکوزی پیش ساخته از نوع بادی

مجموعهٔ ورزشی انقلاب یا باشگاه انقلاب یک مجموعه ورزشی در شهر تهران است که پس از انقلاب به سازمان تربیت بدنی و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مجموعهٔ ورزشی انقلاب یا باشگاه انقلاب یک مجموعه ورزشی در شهر تهران است که پس از انقلاب به سازمان تربیت بدنی واگذار شد. ساعت کاری: شهربازی لونا در فصلهای بهار، تابستان و پاییز از ساعت 2 ظهر تا 12 شب فعال بود اما پس از شیوع ویروس کرونا بسته شد و تا اطلاع ثانوی تعطیل است. اما این بدان معنا نیست که محصول جزو بی کیفیت ترین محصولات خواهد بود. برای باد کردن از لوله ی تعبیه شده در کنار پمپ استفاده می شود که با استفاده از شلنگ به طور اتوماتیک جکوزی را باد می کند فقط به این نکته دقت نمایید بعد از آن با استفاده از فشارسنج درجه ی آن را تنظیم کنید. از تجهیزات مهم و کاربردی در جکوزی بادی پیش ساخته مربعی می توان به دستگاه گرم کن آب با قابلیت گرم کردن تا 40 درجه سانتی گراد، دستگاه حباب ساز آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد اشاره کرد. توسط این دستگاه می توانیم دمای آب جکوزی را تا حداکثر 40 درجه سانتی گراد افزایش دهیم. پمپ،عمل تصفیه و گرم کردن آب را تا ۴۲ درجه سانتیگراد انجام میدهد. در ایران این نوع محصولات غالباً با همان نام تجاری جکوزی و گاهی هم با نامهایی چون حوض آب چرخان یا وان آب گرم چرخان شناخته میشوند.

 This article has been gen erated  by GSA Conte​nt  G enerator D᠎emover sion᠎!

امکاناتی مانند سیستم تصفیه، گرم کن دیجیتال و سیستم ضد رسوب با قدرت زیاد توانسته به محبوبیت این کالا بیافزاید و خرید جکوزی بادی را لذت بخش می کند. از دید عموم افراد، شکل دایره مخاطب بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد، اما باید این نکته را در نظر بگیریم که جکوزی مربع شکل، فضای کمتری را اشغال می کند. اما اگر بخواهیم قابلیت های انواع جکوزی را با یکدیگر مقایسه کنیم، خیلی سریع و واضح می توان به این موضوع پی برد که جکوزی های بادی با توجه به اینکه از امکانات بیشتری و ویژگی حمل و نقل آسان برخوردار است، خریدی به صرفه تر می باشد. با خرید این محصول هر آنچه را که از یک جکوزی توقع دارید برای شما برآورده می شود. این محصول تولید شده از متریال با کیفیت PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده و برای ایجاد استحکام بیشتر دیواره ها جهت تکیه دادن از تکنولوژی فایبرتک در فضای داخلی استفاده شده است.

آرامش و ایجاد لحظات خوب در زمان حال و خاطرات به یاد ماندنی در آینده باعث می­شود بسیاری از افراد از فضاهایی که در منازل یا مجموعه­های ورزشی خود دارند استفاده کنند و جکوزی­های خود را طراحی و در آن قرار دهند. بسیاری از افراد در جوامع مختلف برای رفع خستگی روزانه و ماساژ دادن تمامی قسمت های بدن و یا آب درمانی افراد بیمار و مسن و کودکان نیاز به یک جکوزی بادی در ابعاد های مناسب دارند که در فضا های کوچک آپارتمانی قابلیت نصب را داشته باشد . در صورتی که قصد خرید جکوزی پیش ساخته را دارید توجه کنید که انواع مدلها و تجهیزات مورد نیاز آن در سایت اورجینال لند با قیمت و کیفیت مناسب به صورت آنلاین به فروش میرسد. قیمت جکوزی بادی نسبت به سایر نوع های دیگر (سیمانی، بتنی و سرامیکی) که باید ساخته و راه اندازی شوند مناسب تر است و براحتی نیز قابل حمل و نقل و نصب و جمع آوری میباشند، پیشنهاد میکنیم در صورتی که نیاز به این نوع جکوزی های پیش ساخته دارید آن را از شرکت معتبر اینتکس و بست وی تهیه نمایید و به مارک های متفرقه در بازار توجهی نداشته باشید.

نکته ی حائز اهمیت این جکوزی بادی که آن را نسبت به سایر مدل ها متفاوت کرده، استفاده از فوم در قسمت رویه ی آن است که به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ فرو رفتگی در لبه ی آن بنشینید و از جکوزی استفاده کنید. خرید جکوزی بادی امروزه توانسته نیاز های مصرف کنندگان را در سراسر دنیا برطرف کند. این مدل با بهره گیری از جدید ترین متدهای تکنولوژی روز دنیا در طراحی توانسته محصول نوینی را به دنیا عرضه کند. همچنین دارای امکانات مختلف بوده است که با وجود آن ها افراد بیش ترین بهره برداری را از آن به میان می آورند. تعداد نفرات برای افراد بزرگسال در نظر گرفته شده و اگر بخواهیم برای کودک و نوجوان استفاده کنیم، تعداد نفرات بیشتری از آن می توانند استفاده کنند. اگر بخواهیم نسبت به ظرفیت آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم دارای ظرفیت 4 نفره و 6 نفره می باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن