Ghislaine ماکسول شهادت در مورد زندگی جنسی او می تواند به زودی منتشر خواهد شد

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 10:50:35 am فایل – در این 5 ژوئن 1991 فایل, عکس, انگلیسی, م

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 10:50:35 am
Jeffrey Epstein, Jeffrey Epstein sex racket, Jeffrey Epstein sexual abuse, Ghislaine Maxwell, Ghislaine Maxwell Jeffrey Epstein فایل – در این 5 ژوئن 1991 فایل, عکس, انگلیسی, مقتدر Ghislaine ماکسول می رسد در اپسم دور مسابقه (AP فایل)

یک قاضی فدرال است و با توجه به ساخت یک گنجینه قبلا مهر و موم شده سوابق از یک 2015 طرح دعوی در دادگاه در برابر Ghislaine ماکسول که در حال حاضر در معرض اتهاماتی که او قاچاق دختران جوان 14 برای سابق خود را دوست پسر جفری اپستاین.

ما منطقه قاضی Loretta Preska در نیویورک برنامه ریزی شده در یک شنبه در کنفرانس به بحث در مورد امکان unsealing از پنج مجموعه های مختلف از اسناد و مدارک مربوط به افترا طرح دعوی در دادگاه در برابر Maxwell توسط اپستین مدعی ویرجینیا Giuffre که ماکسول گفته بود دراز کشیده بود.

این آزادی ممکن است در آینده به عنوان ماکسول وکیل در حال تلاش برای tamp پایین اظهارات درباره پرونده جنایی که در آن او التماس کرد گناه نیست. روز سه شنبه آنها خواسته قاضی در آن صورت ایالات متحده در منطقه قاضی آلیسون ناتان به موضوع تهوع دستور دادستان و ماموران اف بی آی و وکلا برای ماکسول و اپستین مقتولین.

بخوانید | دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید از Ghislaine ماکسول 'من او را آرزو'

اسناد Preska است و با توجه به unsealing به نظر می رسد تا حدودی مربوط به رسوب شهادت Maxwell, 58, داد, در مورد, در مارس و جولای 2016. یکی از وکلا گفت: در اخیر دادگاه پرونده که یکی از این اسناد شامل "سرزده سوال" در مورد ماکسول زندگی جنسی که او پاسخ داد: بر اساس انتظار از محرمانه بودن.

یک دادگاه تجدید نظر فدرال در نیویورک unsealed 40 از 613 صفحات ماکسول شهادت در ماه اوت گذشته. او قسم خورده محرومیت از دانش در مورد اپستین سوء استفاده از دختران زیر سن قانونی هستند که پایه و اساس دو دروغ می شمارد که همراه با سکس-قاچاق اتهامات در کیفرخواست unsealed در برابر او در روز 2 ژوئیه توسط دادستان فدرال منهتن.

رکورد Giuffre طرح دعوی در دادگاه مهر و موم شده بود در سال 2017 پس از احزاب رسیده محرمانه حل و فصل است. بخشی unsealing سال گذشته به دنبال اپستین دستگیری در رابطه جنسی-قاچاق اتهامات عنوان شده علیه. او مرده پیدا شد آشکار انتحاری در منهتن سلول زندان در اوت. 10 روز پس از ماکسول شهادت اول شد ،

ماکسول وکیل لورا Menninger نمی بلافاصله پس از بازگشت پست صوتی و پیام های ایمیل به دنبال اظهار نظر در مورد این کنفرانس است.

Menninger در ماه ژوئن در برابر استدلال بیشتر unsealing گفت: یک سند مربوط به Giuffre تلاش "برای وادار خانم ماکسول برای پاسخ به نفوذی سوال در مورد زندگی جنسی او" در طول رسوب. Menninger گفت: Maxwell پاسخ به سوالات چرا که او تا به حال "قوی انتظار ادامه داد: محرمانه."

این وکیل همچنین اشاره کرد که پس از آن در حال انجام تحقیقات جنایی از ماکسول گفت: هر گونه آشکار از Giuffre طرح دعوی در دادگاه می تواند "نامناسب نفوذ شاهدان بالقوه یا مقتولین."

Sigrid McCawley یک وکیل برای Giuffre نمی تواند بلافاصله نظر در مورد Preska کنفرانس برنامه ریزی شده است.

در شهادت که ساخته شده عمومی, Maxwell اذعان استخدام Giuffre به عنوان یک 17 ساله ماساژ درمانگر برای اپستاین در پالم بیچ املاک و اما رد آگاهی از هر گونه سوء استفاده جنسی.

"شما می توانید یک حرفه ای گر در 17 در فلوریدا بنابراین تا آنجا که من آگاه هستم حرفه ای گر نشان داد تا برای یک ماساژ" ماکسول گفت. "وجود دارد هیچ چیز نامناسب یا نادرست در مورد آن است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن