Ghislaine Maxwell, دانشیار از جفری اپستین به نام برای حضور در دادگاه

توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 6 2020 1:54:00 pm Ghislaine ماکسول دستگیر شد در برادفورد, New Hamps

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399
توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 6 2020 1:54:00 pm
Ghislaine ماکسول دستگیر شد در برادفورد, New Hampshire, که در آن او شده بود تخمگذار پایین ترین سطح از دسامبر 2019. (منبع: رویترز)

دادستان خواسته اند یک قاضی به برنامه جمعه با حضور در دادگاه در نیویورک برای Ghislaine ماکسول پیشین و دیرین کاردانی از اواخر خوار سرمایه جفری اپستاین.

ماکسول بازداشت شده بود روز پنج شنبه در آمریکا به اتهام برگشتاندن زیر سن قانونی دختران به طوری که اپستاین می تواند از نظر جنسی سوء استفاده از آنها.

اف بی آی بازداشت انگلیسی ها مقتدر بود آخرین پیچ و تاب و در رمز و راز از اپستاین که رفت از دبیرستان معلم ریاضی به یک پرواز زندگی خصوصی جزایر کارائیب و قدرتمند ارتباطات است که قربانیان خود را می گویند به او اجازه سوء استفاده افراد زیر سن قانونی با مصونیت از مجازات.

Maxwell, 58 دستگیر شد در برادفورد, New Hampshire, که در آن او شده بود تخمگذار پایین ترین سطح از دسامبر اف بی آی گفت: در هفته گذشته.

در نامه ای در روز یکشنبه به قضاوت آلیسون ناتان در ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه جنوبی نیویورک, اقدام ایالات متحده, وکیل آدری اشتراوس گفت ماکسول دفاع وکیل مسیحی Everdell است درخواست جمعه, جولای 10, وثیقه, شنوایی.

ماکسول شارژ با چهار جنایی فقره مربوط به تهیه و حمل و نقل افراد زیر سن قانونی به صورت غیر قانونی اعمال جنسی و دروغ با توجه به کیفرخواست توسط دادستان فدرال در نیویورک است.

اپستاین شد و در انتظار دادگاه فدرال به اتهام قاچاق کودکان بین سال های 2002 و 2005 زمانی که او در بر داشت به دار آویخته در آشکار خودکشی در حالی که در شهر نیویورک زندان در ماه اوت است. او 66.

او التماس کرد گناه در فلوریدا به دولت اتهام درخواست فحشا از جزئی در سال 2008 مقابله با دادستان است که به طور گسترده ای به عنوان انتقاد بیش از حد ملایم.

ماکسول از اواخر انگلیسی, رسانه های نجیب زاده رابرت ماکسول نگه داشته است مشخصات پایین پس اپستاین مرگ است.

او اپستاین دوست دختر سابق که شد دیرین از اعضای حلقه درونی خود را. در سال 2003 Vanity Fair مقاله اپستاین به نقل از به نقل ماکسول بود و بهترین دوست خود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن